Kehonrakennus

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Kehonrakennus

ViestiKirjoittaja Zrud » 09 Marras 2008, 16:43

niin... no.... joo on hyvä kroppa likat kattelee. ja monta saat kyl niide hutsujenki huomio jotka vaa haluu käyttää sua hyväks.... joo sä näytät hyvältä. mut siinä on huonotkin puolet.
alkaa itetunto kehittyy... se o iha hyvä. mut jos se taas kehittyy omahyväisyydeksi... se ei ole hyvä. tapaa välil niit jotka just on niin malli poikaa ettöä mut aivot o herneen kokoset ja o nii itte rakas paskiainen ku olla ja voi... susta en tiiä ku sua en tunne... mut toi on se oma riskisä.

Ja niinkuin joku vanha viisas mies kerran sanoi....
Miksihi tyytyäpi siksäriin.
ku voihpi suaada koko tynnyrihi.
Feel the LOVE

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Kehonrakennus

ViestiKirjoittaja Regendos » 09 Marras 2008, 21:55

Se on eriasia mihin sen kropan hyödyntää. Minulla ei ole tapana pokata hutsuja jotka eivät ymmärrä maailmanmenosta paskanvertaa. Halveksinkin näitä nykyajan teinejä, joilla on vääristynyt kuva jokaisesta mahdollisesta asiasta. Sitäpaitsi, seurustelen tällähetkellä eikä minulla ole todellakaan tarvetta saada toista emäntää huusholliin. Tämä riittää vallan mainiosti. Minulla on aina ollut epäsymmetrinen keho, josta haluan päästä eroon. Siitä, että saa liikakilot karistettua ja keho tasapainottuu johtaa hyvään oloon.

Ja se, että kenellä itsetunto kehtittyy omahyväisyydeksi riippuu täysin päästä. Minä pyrin olemaan aina kehumatta itseäni liikaa. Niinhän ne sanoo, että oma kehu haisee ja sen kyllä olen huomannut. Minulla on ollut luokkatoveri joka ei sietänyt sitä, että saattoi joskus olla toinen vaan hänen piti olla paras. Ja näistä parhaista puolista saikin kuulla päivästä toiseen. Älä luulekkaan, että haluaisin samanlaiseksi törpöksi.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Kehonrakennus

ViestiKirjoittaja Zrud » 09 Marras 2008, 22:03

niin... ei se onni kyl pitäs ruumiinrakenteesta tulla... jollekkin se taas se on.
ite oon jotai 110kg karju. 180cm pitkä... en ole laiha. eikä ole aikomustakaan hankkia mallin kroppaa... se ei ole välttämätöntä. koska olen tyyvyäinen itseeni juuri sellaisena kuin olen.
Feel the LOVE

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Kehonrakennus

ViestiKirjoittaja Ali G- » 09 Marras 2008, 22:24

Aqua vitae kirjoitti:
Ali G- kirjoitti:
Aqua vitae kirjoitti:Itselläni ei ikinä ole ollut tarvetta "rakentaa" kehoani.
Saankin kuntotesteissä melkein puolet paremman tuloksen kuin yksi kaveri, joka on harrastanut koripalloa jo muutaman vuoden. Aika ihmeellistä, sillä minä kun en tee mitään... En kerrassaan mitään. Paitsi syön... ja paljon... Voitan tämän koripalloilijan siinäkin (Vaikka viimeisin kalapuikkojensyöntikisa meni tasan....), ja hän yleensä kommentoikin "Sä vaan syöt..."
Ja en ole edes lihava, en piiruakaan.

Haha, on se elämä niin helppoa^^ Tai sitten ei...

Temesseus kirjoitti:Hah, Minullekin on tuttua tuo. Meidänkin luokalla on pari jääkiekkoa harrastavaa tyyppiä, mutta silti minä peittoan heidät monessakin kuntotestissä :lol: . Kai sitten päivittäiset punnerrukset ja muut harjoitteet ovat yliarvostettua jääkiekkoa kovempaa treeniä? ;)



Jaahas... Millasia testejä, tuloksia? Vähän epäilen noita teidän juttuja


Kuntotestit:

Tehdään liikuntatunnin aikana 3 liikkeen sarja:

1. Niin paljon vatsoja kuin ikinä lähtee minuutin sisään.
2. Niin paljon selkiä kuin kuin ikinä lähtee minuutin sisään.
3. Niin paljon punnerruksia kuin ikinä lähtee minuutin sisään.

Usko tai älä, vedin paremmin, kuin tämä toinen tyyppi. Sen kuin epäilet. Päästäänpähän sitten liittämään sinutkin skeptikkojen ylpeään liittoon^^...



Tulokset??
Repesin tolle "Päästäänpähän sitten liittämään sinutkin skeptikkojen ylpeään liittoon^^..."
Emmä oo skeptikko, enkä nytten kumminkaa niele kaikkea täysin purematta...
No, siis... Mitkä oli tulokset, meijän liikan tunneilla on ollut vaan samojen sarjojen testien puolen minuutin sisään...
Tulokset ;
Punnerrukset;33
Vatsat; 29
Selät; ? (muisti reistailee, tais olla 25;n ja 30;n väliltä)

Muut testit ovat olleet Cooper, uinti-cooper sekä PIIP-Testi, liikunta-painotteisessa koulussa kun ollaan....
Niiden tulokset;
Cooper; 2800
uinti-cooper; 625
PIIP-Testi; 33
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Kehonrakennus

ViestiKirjoittaja Regendos » 09 Marras 2008, 22:39

Zrud kirjoitti:niin... ei se onni kyl pitäs ruumiinrakenteesta tulla... jollekkin se taas se on.
ite oon jotai 110kg karju. 180cm pitkä... en ole laiha. eikä ole aikomustakaan hankkia mallin kroppaa... se ei ole välttämätöntä. koska olen tyyvyäinen itseeni juuri sellaisena kuin olen.

Ei se onni siitä ruumiinrakenteesta tule. Kuka haluaa asua paskasessa kämpässä, kuka sitä haluaa hoitaa. Kyllä likaisessa huushollissa voi elää, mutta se ei ole läheskään yhtä miellyttävää kuin hyvin hoidetussa. Minulla on ainakin tavoitteena saada ruumiistani sellainen, että sen kanssa on nimenomaan helppo ja hyvä elää. En minä muita varten ruumistani muokkaakkaan. Minulla on lievää ylipainoa - tai ainakin on ollut ja sen osaan jo nyt sanoa, että sellaisessa kehossa on joskus todella hankalaa elää.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Kehonrakennus

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 09 Marras 2008, 22:49

Ööh... Jos siitä nyt mitään muistaisi...
Tulokset:

Punnerrukset minuutin sisään: 56 tai 58
Selät minuutin sisään: 112
Vatsat minuutin sisään: Ei enää mitään hajua... 48?

Cooperiin en osallistunut (kipeänä....)
PIIP- testiä ei ole ollut...
Uinti- cooperia ei ole ollut...

Ps. Tuosta cooperista vielä sen verran, että osallistuin kylläkin cooperin "harjoitteluun" jossa oli tarkoitus juosta tietty aikamäärä ja päästä tiettyyn tulokseen. Tällä siis mitattiin, mikä olisi juuri sinulle oikea nopeus...
Aloitin tietenkin liian nopeasti. Aivan liian nopeasti.
Ykköskierros oli aikalailla helppo. Kakkosen puolessavälissä alkoi olla ongelmia. Sen jälkeen olo oli pahempi kuin ikinä eläissäni...
Sisua löytyi kumminkin sen verran, että vedin kaikki kierrokset loppuun.
Kaaduin nurmikolle. Ei pystynyt hengittämään (<--- tuntuu hyvin mielenkiintoiselta kun on hengästynyt samaan aikaan), silmissä heitti, paha olo, todella paha olo... Makasin nurmikolla vielä senkin jälkeen ihan "koomassa" kun muut sitten menivät muualle... Minut passitettiin terkkarille... Että sellainen urheilusuoritus... Täytyy silti kyllä myöntää, että hemmetin ylpeä olen siitä, että sain itseni ajettua tuohon tilaan^^
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Kehonrakennus

ViestiKirjoittaja Ali G- » 09 Marras 2008, 22:53

Aqua vitae kirjoitti:Ööh... Jos siitä nyt mitään muistaisi...
Tulokset:

Punnerrukset minuutin sisään: 56 tai 58
Selät minuutin sisään: 112
Vatsat minuutin sisään: Ei enää mitään hajua... 48?

Cooperiin en osallistunut (kipeänä....)
PIIP- testiä ei ole ollut...
Uinti- cooperia ei ole ollut...

Ps. Tuosta cooperista vielä sen verran, että osallistuin kylläkin cooperin "harjoitteluun" jossa oli tarkoitus juosta tietty aikamäärä ja päästä tiettyyn tulokseen. Tällä siis mitattiin, mikä olisi juuri sinulle oikea nopeus...
Aloitin tietenkin liian nopeasti. Aivan liian nopeasti.
Ykköskierros oli aikalailla helppo. Kakkosen puolessavälissä alkoi olla ongelmia. Sen jälkeen olo oli pahempi kuin ikinä eläissäni...
Sisua löytyi kumminkin sen verran, että vedin kaikki kierrokset loppuun.
Kaaduin nurmikolle. Ei pystynyt hengittämään (<--- tuntuu hyvin mielenkiintoiselta kun on hengästynyt samaan aikaan), silmissä heitti, paha olo, todella paha olo... Makasin nurmikolla vielä senkin jälkeen ihan "koomassa" kun muut sitten menivät muualle... Minut passitettiin terkkarille... Että sellainen urheilusuoritus... Täytyy silti kyllä myöntää, että hemmetin ylpeä olen siitä, että sain itseni ajettua tuohon tilaan^^



Tuttu tunne, muttei kuitenkaan ihan noin paha...
Paska-hätä kumminkin tuli heti ekoilla kierroksilla, kai kun hermoili siinä alussa tulosta.
Vikat kiekat on kyllä sanan suorassa merkityksessä V**UTTAV*A!!
Ongelmat alkoi mulla ehkä joskus tonnin ja neljänsadan jälkeen ensimmäiset tämmöset, kuten syljen kuivuminen kitalakeen jalat tuntuivat raskailta yms.
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Kehonrakennus

ViestiKirjoittaja Zrud » 10 Marras 2008, 07:45

ja miksi ei normaalilla vähän tukevakholla keholla ja ei niin v*tun fiinillä asunnolla olisi helppo elää....?
Feel the LOVE

Avatar
Esimerkki
Kummitus
Viestit: 50
Liittynyt: 03 Syys 2008, 17:42

Re: Kehonrakennus

ViestiKirjoittaja Esimerkki » 10 Marras 2008, 13:00

Regendos kirjoitti:
Zrud kirjoitti:niin... ei se onni kyl pitäs ruumiinrakenteesta tulla... jollekkin se taas se on.
ite oon jotai 110kg karju. 180cm pitkä... en ole laiha. eikä ole aikomustakaan hankkia mallin kroppaa... se ei ole välttämätöntä. koska olen tyyvyäinen itseeni juuri sellaisena kuin olen.

Ei se onni siitä ruumiinrakenteesta tule. Kuka haluaa asua paskasessa kämpässä, kuka sitä haluaa hoitaa. Kyllä likaisessa huushollissa voi elää, mutta se ei ole läheskään yhtä miellyttävää kuin hyvin hoidetussa. Minulla on ainakin tavoitteena saada ruumiistani sellainen, että sen kanssa on nimenomaan helppo ja hyvä elää. En minä muita varten ruumistani muokkaakkaan. Minulla on lievää ylipainoa - tai ainakin on ollut ja sen osaan jo nyt sanoa, että sellaisessa kehossa on joskus todella hankalaa elää.


Kämppä vertauksesi taitaa olla tapaus kohtainen. Minä ainakin viihdyn paljon paremmin "paskaisessa" kämpässäni kuin semmoisessa kämpässä, joka on kuin suoraan ikean mainoskuvastosta, en tuntisi semmoisessa oloa kotoisaksi. Itse viihdyn tämmöisessä kropassani, jonka omistan ja tämmöisessä paskasessa kämpässä jossa asun. Kaikki ei näe tarpaalliseksi hoitaa kroppaansa taikka asuntoansa, vaikka se kämppä oiskin hieman likainen eikä olisi sitä pyykkilautavatsaa. Miksi mennä muuttamaan jotain johon on joka toimii? Toiset tykkää muhkummasta, vai miten se meni. :D
Nyt tuuli kuiskaa hiljaa, että pimeys kylmää tuo
Taakse jäävät vuodet maan se uutta aikaa kasvattaa

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Kehonrakennus

ViestiKirjoittaja Regendos » 10 Marras 2008, 16:51

Zrud kirjoitti:ja miksi ei normaalilla vähän tukevakholla keholla ja ei niin v*tun fiinillä asunnolla olisi helppo elää....?


En sitä meinannutkaan, ettei eläminen olisi helppoa. Minä olen kokenut oloni epämukavaksi tukevahkolla keholla enkä pidä todellakaan paskaisesta kämpästä. En tiedä miksi sinulla on niin paljon pistää sanaa siihen, että pidän kunnon hoitamista hyvänä asiana ja näen vaivaa, että saisin muokattua kroppaani nätimmäksi.

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Kehonrakennus

ViestiKirjoittaja Ali G- » 10 Marras 2008, 18:06

Zrud kirjoitti:ja miksi ei normaalilla vähän tukevakholla keholla ja ei niin v*tun fiinillä asunnolla olisi helppo elää....?



Olisi helpompaaa, miten niin ei olisi?
Kuulostaa lähinnä siltä että sulla on..... Hmmmm. miten tän sanois....
Jonkin sortin itsetunto-ongelma, en tarkoita pahalla, Wespa älä laita bannii, tää oli vaan "ehdotus", Zrud oikase jos oon vääräs, mutta hillityillä termeillä.
Siis sitä vaan että kenelläkään ei ole täysin puhdasta itsetuntoa...
Mukaanlukien mulla
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Kehonrakennus

ViestiKirjoittaja Zrud » 10 Marras 2008, 18:36

ja ihan tässä sitä haen että tää nykymaailma on menossa siihen että jokaisen ihmisen pitäisi näyttää sellaiselta kuin ne "ihmiset" niissä malli lehdissä on.
kaunis vartalo, iso talo ja kallis auto jne jne.
mutta onni ei tule rahasta ja hyvästä kropasta... se tulee päästä.
ei muualta... ainakin minun osalla. tyydyn todella vähään ja nautin pienista asioista, ja ne pienet asiat saavat minut onnelliseksi.
en tarvitse komeaa vartaloa. en isoa taloa. tai saatikka kallista autoa.
joten oman näkemykseni mukaan onnellisuus tulee aivoista. ja miten itse suhtaudut itseesi ja hyväksyt itsesi ja ympäristösi sellaisena kuin ne ovat.

eli niinkuin aijemmin mainitsin. itse en ole laiha. olen.... muhku :-3
kämppäni on pieni yksiö. joka on miltein aina rojuinen. ei ole työtä. ei autoa. ei naista.
mutta silti nämä mitättömät MAALLISET omaisuudet eivät vaikuta minuun.
itse olen enemmin henkimaailman ihmisiä. nautin luonnon näkemisestä ja sen ikuistamisesta kameralla. tykkään enimmäkseen asioista mitä ihmis käsi ei ole turmellut.

Joten ihan vaan sitä sanon että ainakaan omalla osalla nämä maalliset omaisuudet ole minulle tärkeitä. miksi niitä edes haalitaan... kuolemme kuitenkin, ennemmin tai myöhemmin.
Feel the LOVE

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Kehonrakennus

ViestiKirjoittaja Ali G- » 10 Marras 2008, 19:42

Hyvin sanottu!
Tuossa olen kyllä täysin samaa mieltä kanssasi!
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Kehonrakennus

ViestiKirjoittaja Regendos » 10 Marras 2008, 23:42

Mietippä sitä, kuinka paljon ihmiskunta junnaisi paikallaan jos jokainen tyytyisi siihen mitä on? Minusta suhteellinen kunnianhimo on tervettä. Jos tätä ei olisi niin esimerkiksi lääketiede ei kehittyisi lainkaan. "Tyydytään nyt siihen, että ihmiset kuolevat eikä heitä voi auttaa", vaikka pienellä kunnianhimolla saataisin lääkkeitä kehitteille. Ei kunnianhimo ole aina hyvä juttu, mutta se on välttämätön muutoksen kannalta hyvään. Kaikkea ei pidäkkään unelmoida ellei siihen ole mahdollisuutta, kuten mittaavaa omaisuutta. Minä olen ollut suhteellisen tyytyväinen siihen mitä olen ja minulla on, mutta aina on parannettavaa. Sinun logiikallasi pitäisi tyytyä rahattomuuteen, mutta minä näen asian siten, että pienellä kunnianhimolla saisin työtä ja voisin alkaa lyömään rahoiksi. Näillä rahoilla voisin kustantaa vaikka osan bussimatkoistani. Kunnianhimo hyödytöntä? Urhea tyytyminen siihen mitä on hyödyllistä? Ei oikein.

Pitääkö minun näyttää joltain mallilehden kansikuvassa killuvalta mieheltä? Hah, ei. Siihen on turhaa pyrkiä, mutta voin toki yrittää parantaa elämänlaatuani ja terveyttäni kuntoilemalla! Tai sitten voin tyytyä heikkoon kuntoon ja sairauksiin myöhemmässä iässä - voinhan tyytyä siihen mitä on.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Kehonrakennus

ViestiKirjoittaja Zrud » 11 Marras 2008, 07:19

niin juu. kunnian himo.... oha se kyl hyvä. omalla tavallaan.
mutta itse en omista moista...
Feel the LOVE

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Kehonrakennus

ViestiKirjoittaja Ali G- » 11 Marras 2008, 16:14

Zrud kirjoitti:niin juu. kunnian himo.... oha se kyl hyvä. omalla tavallaan.
mutta itse en omista moista...



Et lainkaan?
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Kehonrakennus

ViestiKirjoittaja Regendos » 11 Marras 2008, 17:06

Kunnianhimoa tuskin voi menettää kuin syvästi masentunut ihminen, joka todennököisesti olisi valmis lopettamaan itsensä. Jos jaksaa nousta aamulla sängystä ylös, on edes hitusen kunnianhimoa edessä olevaa päivää varten.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Kehonrakennus

ViestiKirjoittaja Zrud » 11 Marras 2008, 18:27

no oman käden kautta tuotettuun kuolemaan en alennu. on minulla sentää itsearvostus.
mutta hmm... kunnian himo... ei tuu kyl mitn mielee missä haluaisin kunniaa. tai rahaa tai mainetta. mikään noista ei mua hetkauta.
Feel the LOVE

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Kehonrakennus

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 11 Marras 2008, 20:09

Tämä alkaa liusua jo offtopiciksi, mutta miten vain...
Minusta kyse ei välttämättä ole kunnianhimosta, kun puhutaan elämänhalusta. Ei aina.
Usko on hyvä motiivi nousta aina aamuisin.
Toivo on ehkä kärkijoukoissa.
Rakkaus voittaa kaiken^^(<---- naiivi kommentti johtuu hiljalleen kieroutuneesta mielestä.....)

Kunnianhimo... on voimakas motivoija todellakin, mutta ei päde kaikissa skenaarioissa...
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Kehonrakennus

ViestiKirjoittaja Zrud » 11 Marras 2008, 21:33

rakkaus.... tsh.
itse en rakasta ketään- en mitään. en edes itseäni. koska vihaan ihmisiä.
luonto on aitoa kauneutta. luonto on sellainen kuin maailma sen on luonut olevan.
luonto on kaunis ja vaarallinen. sen takia se minua kiehtoo.
enemmän kuin ihmiset.
Feel the LOVE


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa