Kirjekavereita paljon yliluonnollisia kokevista naisista

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Queen of Heaven
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 20 Loka 2012, 16:04

Kirjekavereita paljon yliluonnollisia kokevista naisista

ViestiKirjoittaja Queen of Heaven » 09 Touko 2013, 22:28

Hei! Olen 33-vuotias Helsingissä asuva nainen. Olen elämässäni kokenut hyvin paljon ns. "yliluonnollisia" asioita.
Etsin kaltaistani seuraa, joten jos olet n. 25-50v. vastaavia kokenut tai kokeva nainen, olisi hauska tutustua! Voisimme vaihtaa kokemuksia ja jutella "näistä" aluksi sähköpostitse.

Itselläni ei ole tällä hetkellä ystäviä, jotka vastaavia kokisivat. Ja jos henkilö ei itse tällaisia koe, ei hän voi ymmärtää, saatikka uskoa, ja siksi olen lakannut puhumasta näistä ns. tavallisille kavereilleni. On vain niin turhauttaavaa olla erilainen ja joutua pitämään sisällään niin paljon - ehkä tiedätkin tunteen... Siksi on plussaa jos pidät itseäsi noitana
-tosin hyvänä sellaisena!

Olisi kiva jos asuisit pääkaupunkiseudulla, niin voisimme tavatakin. Ideana on, että etsin nimenomaan uusia
live-elämän kavereita tai jopa ystäviä. Miehiä en nyt kavereikseni etsi, sillä aina aikaisemmin kaikki kaverisuhteeni miehiin ovat kariutuneet miehen ihastumisen takia.
Jos siis olet kaltaiseni nainen pääkaupunkiseudulta vailla kaltaistasi seuraa ja osut suunnilleen antamaani ikähaarukkaan tai koet, että sinun tulisi kirjoittaa minulle, niin lähetä meiliä osoitteeseen chrystalsoul@gmail.com

Queen of Heaven
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 20 Loka 2012, 16:04

Re: Kirjekavereita paljon yliluonnollisia kokevista naisista

ViestiKirjoittaja Queen of Heaven » 20 Kesä 2013, 22:33

Tarkennetaan nyt, ettei ihmisille tule liian korkea kynnys kirjoittaa minulle. Eli ei nyt paljon ja jatkuvasti yliluonnollisia kokeva tarvitse olla, että minulle saa kirjoittaa. Mutta sellainen että jonkinverran on kokenut tai kokee, että ymmärtää näitä asioita ja siis tietää mistä puhun.
Eli jonkinverran yliluonnollisia kokeneet tai kokevat naiset kirjoitelkaahan! :alien2:


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa