Toimeentulotuki(alennettu)

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Tommazo
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 12 Syys 2010, 14:37
Paikkakunta: Helsinki

Toimeentulotuki(alennettu)

ViestiKirjoittaja Tommazo » 19 Maalis 2013, 13:58

Mulla on tilanne nyt, että harkitsen vakavasti työkkäriasiakkuuden irtisanomista. Olen 30 vuotias, en ole koskaan ollut töissä enkä ole työkykyinen. En jaksa taistella viranomaisten kanssa. Haluan päästä mahdollisimman helpolla. Eläkkeestä en haaveile, kun ei sitä kuulemma saa.

Haukkukaa vaan pummiksi. Mua on haukuttu jos miksikin, joten kaikkeen ollaan totuttu.

Olisin kiinnostunut kuulemaan samankaltaisessa tilanteessa olevien kokemuksia. Miksi teiltä on leikattu toimeentulotukea ja kuinka paljon sitä on alennettu? Työkkärissä mulle sanottiin viimeksi, että jos irtisanon asiakkuuden, mun toimeentulotukea leikataan 20 % tai 40%. Kuulosti kyllä vähän sellaselta pelottelulta vaan. En tunne ketään jonka toimeentulotukea olisi leikattu, vaikka tunnenkin jos jonkinmoista ''luuseria'' ja kuukausitolkulla toimeentulotuella eläneitä. Ja oikeastaan mulle ei maailmanloppu olisi, vaikka tukea leikattaisiin 40 %.kin. Mulla ei kuitenkaan mene rahaa tupakkaan, huumeisiin eikä normaalisti alkoholiinkaan. Pääasia että saisi edes jonkin verran rahaa.

Tommazo
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 12 Syys 2010, 14:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toimeentulotuki(alennettu)

ViestiKirjoittaja Tommazo » 19 Maalis 2013, 15:52

Oon yrittänyt jo ihan tarpeeksi. 10 vuotta eikä ole tullut lasta eikä paskaa mistään. En mene töihin. Viimeksikin jaksoin käydä työpaikalla vaan jotain kolme päivää, vaikka oli vaan 4 tunnin työpäivä.

Ei ole mulle enää vaihtoehto. Kun en paljon rahaa tarvitse, niin miksi turhaan. Mieluummin teen niinkuin itsestä hyvältä tuntuu. En varmana ole ainoa väliinputoaja.

Avatar
Ajear
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 05 Marras 2012, 16:56
Paikkakunta: Espoo

Re: Toimeentulotuki(alennettu)

ViestiKirjoittaja Ajear » 19 Maalis 2013, 19:38

Älä mene töihin. Et pysty, et osaa, et nauti. Orjia tehtaillaan jo tarpeeksi talousjärjestelmällä. Älä myöskään liity mihinkään hämärään väkivaltaporukkaan, niitä kutsutaan ehkä terroristeiksi tai kapinallisiksi. Tarkoitan siis että elä ala taistelemaan järjestelmää vastaan jota ei ole. Se on joidenkin lähteiden mukaan nyt juoksussa omalla tavallaan, valehtelee että on vielä voimassa. Totuus on kuitenkin, ettei kukaan voi enää UCC:n eli Uniform commercial coden kautta sinulta viedä suhdettasi luojaasi, koska valtiokorporaatiot ja rahalaitokset on virallisesti ja lopullisesti suljettu, kuitenkaan tästä eivät orjuuttajat päästä tietoa valtamediaan, siksi sen täytyy liikkua undergroundissa. Kaikkea rahaa koskevassa UCC:ssa hiljaisuus tulkitaan syyllisyydeksi, älä siis ole hiljaa, mutta muista käyttäytyä korrektisti, miten se ikinä soveltuu tilanteeseesi.




Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 44 vierailijaa

cron