Armeijapaikkasi?

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Armeijapaikkasi?

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 16 Kesä 2008, 06:03

Eli tänne voi kirjoittaa missä kävit intin tai minne haluaisit mennä, ja minkä linjan kävit jne. parhaita paloja niistä ajoista :D .. Itse olin kotkan kirkonmaan linnakkeella Meritiedustelukomppaniassa ja voin sanoa, että jos jotain kiinnostaa merivoimien "valiojoukot" niin ei muuta kuin hakua tänne ;) ... meilläkin oli monia jätkiä jotka ei ollut ikinä istunu veneessä mutta tykkäsivät meiningistä todella paljon.. kun näin rannikolla asuvana ei pysty käsittämään että joku ei olisi ikinä ollut "vedessä" ;)
I believe..

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Armeijapaikkasi?

ViestiKirjoittaja Gitarre » 16 Kesä 2008, 13:08

Enpä ole VIELÄ inttiä käynyt mutta suunnitelmissa olisi mennä joko ilmavoimiin, pyromaaniksi (tai siis pommin tekijäksi) tai tankin kuljettajaksi :)

edit: pioneeriä tarkoitin :oops:
Viimeksi muokannut Gitarre, 17 Kesä 2008, 11:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Armeijapaikkasi?

ViestiKirjoittaja Regendos » 16 Kesä 2008, 22:17

Tarkoitus olisi pyrkiä tarkka-ampujaksi.

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Armeijapaikkasi?

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 16 Kesä 2008, 23:08

Onkohan harjoitus maalin paikkoja vielä vapaana....
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Armeijapaikkasi?

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 17 Kesä 2008, 01:13

Korvapuikko kirjoitti:Onkohan harjoitus maalin paikkoja vielä vapaana....



en tiedä tosta, mutta miinanpolkijoita tarvitaan vielä! ;)
I believe..

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Armeijapaikkasi?

ViestiKirjoittaja Wespa » 17 Kesä 2008, 02:09

Säkylän Pioneereissä tuli vedettyä kuuden kuukauden pesti. 2004 tammikuussa loppui. Olen itsestäni ylpeä, että jaksoin painaa loppuun saakka.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Armeijapaikkasi?

ViestiKirjoittaja Regendos » 17 Kesä 2008, 15:49

Te jotka olette armeijan suorittanut, niin missä iässä sinne menitte?

Avatar
Ufomies
Peikko
Viestit: 234
Liittynyt: 13 Maalis 2008, 01:34
Paikkakunta: Suomen Ateena

Re: Armeijapaikkasi?

ViestiKirjoittaja Ufomies » 17 Kesä 2008, 16:42

Parikybäsenä tuli ryynättyä. Mitä nuorempana menee, sitä paremmin ja mukavammin palvelus sujuu. Lykkäykselle kannattaa mielestäni miettiä todella hyvä syy. Ennenhän sai mennä jo 17-vuotiaana vapaaehtoisesti armeijaan, mutta sitten EU kielsi "lapsisotilaat"... :D

KaiTR (KaiPr) oli paikka. Aika kultaa muistot.
"Olipa kerran ufomies, joka lentotemput ties."

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Armeijapaikkasi?

ViestiKirjoittaja ridikulous » 17 Kesä 2008, 17:04

Toinen puoliskoni on kuljettajana Kontiorannassa. Tammikuussa poikkeen, vuoden nakki. Sinällään mielenkiintoista, että kuljetushomma oli ainoa, johon ei olisi halunnut... Ja sinnepä sitten pistivät. Ei mene nallekarkit tasan.

Onko täysin hatusta vedetty teoria, että pistävät yleisesti isot miehet kuljetuspuolelle? Tällaista olen kuullut. (Isolla tarkoitan nimenomaan isokokoista, en ylipainoista :roll:)
yes, it may seem ridiculous.

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Armeijapaikkasi?

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 17 Kesä 2008, 17:47

ridikulous kirjoitti:Toinen puoliskoni on kuljettajana Kontiorannassa. Tammikuussa poikkeen, vuoden nakki. Sinällään mielenkiintoista, että kuljetushomma oli ainoa, johon ei olisi halunnut... Ja sinnepä sitten pistivät. Ei mene nallekarkit tasan.

Onko täysin hatusta vedetty teoria, että pistävät yleisesti isot miehet kuljetuspuolelle? Tällaista olen kuullut. (Isolla tarkoitan nimenomaan isokokoista, en ylipainoista :roll:)



no kyllä tuo isokokoiset kuljuun on vähä hakuammuntaa.. meilläkin monta aika "hintelää" pojua kuljussa, mut esim minä (188cm/100kg) olin "meritiedustelussa" missä taas olisi luullut että pieni koko plussaa :D. ..
I believe..

Avatar
Full Moon Wolf
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 15 Kesä 2008, 21:08
Paikkakunta: Etelä-Suomalainen aavekylä
Viesti:

Re: Armeijapaikkasi?

ViestiKirjoittaja Full Moon Wolf » 18 Kesä 2008, 03:02

Parolan Pataljoona. Sotilaspoliisikomppanija. Kersantti oli sotilasarvona kotiin poistuessa vuosia sitten. Ja näin naisena, voin sanoa kokemuksien ja kuulemien perusteella että repäsin sitten tietysti sinne "vaikeimpaan" paikkaan naisille jos haluaa päästä osingoille nappuloissa. Ainakin vielä silloin. Tiedä mitä nykyään sitten :)
Muita Parolan uhreja 8-) ?
Olen synkän, öisen metsän pimeys ja sinä olet kuu joka valaiset pimeyttäni.
Sinä myös edesautat olemassaoloani. Kuulumme yhteen, välttämättöminä toisillemme.
Ilman valoa ei ole pimeyttä. Eikä pimeyttä ilman valoa.

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Armeijapaikkasi?

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 18 Kesä 2008, 18:20

Full Moon Wolf kirjoitti:Parolan Pataljoona. Sotilaspoliisikomppanija. Kersantti oli sotilasarvona kotiin poistuessa vuosia sitten. Ja näin naisena, voin sanoa kokemuksien ja kuulemien perusteella että repäsin sitten tietysti sinne "vaikeimpaan" paikkaan naisille jos haluaa päästä osingoille nappuloissa. Ainakin vielä silloin. Tiedä mitä nykyään sitten :)
Muita Parolan uhreja 8-) ?



pakko ihan mielenkiinnosta kysyä, miten meni intti siellä äijien keskellä ?! :) .. meillä oli nainen yliluutnanttina, ja kyllä siellä (leirioloissa) yliluutnantti oli monta kertaa korvat punasena kun kuuli "vahingossa" esim. äijien telttakeskusteluja ;) .. usein ne koski vielä ko. henkilöä itseään :D
I believe..

Avatar
Full Moon Wolf
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 15 Kesä 2008, 21:08
Paikkakunta: Etelä-Suomalainen aavekylä
Viesti:

Re: Armeijapaikkasi?

ViestiKirjoittaja Full Moon Wolf » 19 Kesä 2008, 14:51

Tunhhu kirjoitti:
Full Moon Wolf kirjoitti:Parolan Pataljoona. Sotilaspoliisikomppanija. Kersantti oli sotilasarvona kotiin poistuessa vuosia sitten. Ja näin naisena, voin sanoa kokemuksien ja kuulemien perusteella että repäsin sitten tietysti sinne "vaikeimpaan" paikkaan naisille jos haluaa päästä osingoille nappuloissa. Ainakin vielä silloin. Tiedä mitä nykyään sitten :)
Muita Parolan uhreja 8-) ?



pakko ihan mielenkiinnosta kysyä, miten meni intti siellä äijien keskellä ?! :) .. meillä oli nainen yliluutnanttina, ja kyllä siellä (leirioloissa) yliluutnantti oli monta kertaa korvat punasena kun kuuli "vahingossa" esim. äijien telttakeskusteluja ;) .. usein ne koski vielä ko. henkilöä itseään :D


Loistavasti meni 8-) Totuin sellaisiin "poikien telttakeskusteluihin" jo ennen armeijaa.. Huumorilla otin pienet kiusauksetkin ja poikien kanssa tultiin komeasti toimeen.
Mitä nyt pari poitsua oli vähän sellaisia alemmuuskompleksi potilaita kun naista pitää totella ja minähän sitten tietysti vähän kiusasin lisää :twisted:

EDIT: Ja nyt ihan väärinkäsitysten poistamiseksi: Kiusasin siis sillä että pojat jotka vänkäsivät vastaan niin myös sitten tekivät ne "huonommat" hommat. Olin ehkä hiukan liian ilkeä, mutta kyllä ne ruotuunsa sitten asettui kun sain ne tajuamaan että ei inttiä pidä ottaa niin vakavasti ja oppivat jopa hymyilemään :lol:
Olen synkän, öisen metsän pimeys ja sinä olet kuu joka valaiset pimeyttäni.
Sinä myös edesautat olemassaoloani. Kuulumme yhteen, välttämättöminä toisillemme.
Ilman valoa ei ole pimeyttä. Eikä pimeyttä ilman valoa.

Avatar
s3nsi
Alieni
Viestit: 111
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 12:15

Re: Armeijapaikkasi?

ViestiKirjoittaja s3nsi » 21 Kesä 2008, 03:15

Kontiorannassa olin tulenjohtueen viestimiehenä. Kuus kuukautta riitti mulle aivan mainiosti. Paras inttimuisto oli tietysti se kun pääsin pois sieltä. Noi sotaleikit ei oikein oo mun juttu.
Believe The Unbelievable...

11:11

http://www.youtube.com/user/abbazaba

Avatar
JFK
Valaistunut
Viestit: 29
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 20:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Armeijapaikkasi?

ViestiKirjoittaja JFK » 21 Kesä 2008, 08:37

Vekaranjärvi Spollena mihkään en sitä vaihtaisi vaikka spolleksi en halunnut. Sain monia hyviä kavereita.Ja siitä on ollut paljon hyötyä.
"I'd like to tell the public about the UFO situation. But my hands are tied."
John F. Kennedy

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Armeijapaikkasi?

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 26 Kesä 2008, 06:56

s3nsi kirjoitti:Kontiorannassa olin tulenjohtueen viestimiehenä. Kuus kuukautta riitti mulle aivan mainiosti. Paras inttimuisto oli tietysti se kun pääsin pois sieltä. Noi sotaleikit ei oikein oo mun juttu.



juu en mäkään olis siellä kauempaa viittiny viettää, mulle sotaleikit oli vielä iha jees, mutta se kasarmilla pelleily ja pokkurointi ei sopinu oikein muottiin :D...
I believe..

Avatar
ninjani
Muumio
Viestit: 274
Liittynyt: 23 Maalis 2008, 11:43

Re: Armeijapaikkasi?

ViestiKirjoittaja ninjani » 12 Syys 2008, 21:55

Eipä ole kauheasti tullut mietittyä, mutta olen ajatellut koirankouluttajaa, tai jotain tarkka-ampujan tapaista juttua...
En ole paljon miettinyt, kun ei ole vielä kauhea kiire armeijaan.
Ilman sotaa ei ole rauhaa.

Avatar
Exitium
Maahinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Syys 2008, 15:51

Re: Armeijapaikkasi?

ViestiKirjoittaja Exitium » 14 Syys 2008, 11:50

Itseäni ei edes suostuttu ottamaan armeijaan kun löin hepuille psukologin lausunnon käteen ja kerroin mitä lääkkeitä joudun syömään :roll:
Telecvovim!

Avatar
SHap
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 08 Elo 2008, 00:33
Paikkakunta: Oulu/Jyväskylä

Re: Armeijapaikkasi?

ViestiKirjoittaja SHap » 05 Loka 2008, 22:31

Tulihan tuo intti läpäistyä jokunen vuosi sitten Kainuun Prikaatin viestijoukoissa.
Kassulla en viihtynyt alkuunkaan, mutta aina leireillä oli meno paljon mukavampaa.. joskin pienessä (4-6 henk.) teletapeissa meinasi pitää kiirettä kokoajan, eikä nukkumaankaan ennättänyt, kuin pari tuntia päivässä. Vaihteli meiän ryhmän vahvuus vähän joka leirillä.. ilman ryhmänjohtajaahan siellä paineltiin. Eihän niitä tarvita mihinkään. :)
S*** HAPPENS. Mostly to me, so don't worry.

Avatar
Spiff
Kummitus
Viestit: 97
Liittynyt: 14 Touko 2008, 14:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Armeijapaikkasi?

ViestiKirjoittaja Spiff » 06 Loka 2008, 14:42

Turun Rannikkotykistössä, Gyltössä sotilaspoliisina. Ei ollut naisia sillon. Ne tuli muistaakseni heti seuraavalla maitojunalla. En tiedä olisko tullut välitön asennevamma jos olis ollut tytöntyllerö huutamassa naaman edessä, mut ois kai se ollu toisaalta mielenkiintostakin.
Hey ho let's go!


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa