Alkoholi

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu

Käytän alkoholia...

...lähes päivittäin
4
3%
...joka viikko
29
20%
...pari-kolme kertaa kuussa
23
16%
...harvemmin
29
20%
...en lainkaan
21
14%
...humalahakuisesti
16
11%
..."hiprakkahakuisesti"
23
16%
 
Ääniä yhteensä: 145

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Alkoholi

ViestiKirjoittaja Phantom » 19 Loka 2010, 17:58

jackdanieels kirjoitti:Kaljaa tulee imettyä ihan kohtuudella 3 kertaa viikossa.

Ei kannata huolestua...sit kannattaa vasta huolestua ku vetää perskännit 8 kertaa viikossa.
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Tommazo
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 12 Syys 2010, 14:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: Alkoholi

ViestiKirjoittaja Tommazo » 11 Maalis 2013, 20:22

Laitoin ''en ollenkaan''. Tarkoittaen sitä, että olen nyt ollut melkein kuukauden selvinpäin, ja ainut järkevä vaihtoehto olisi jatkaa samalla linjalla päivä kerrallaan.

Tommazo
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 12 Syys 2010, 14:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: Alkoholi

ViestiKirjoittaja Tommazo » 21 Maalis 2013, 08:26

Kuukausi on alkoholistille pitkä aika. Viime kesänä olin kolme kuukautta täysin kuivin suin, vaikka joka päivä teki viinaa mieli. Alkoholisti ei voi ottaa yhtään. Olen käyttänyt alkoholia lääkkeenä, koska selvinpäin olen ihan helvetin ujo, arka ja syrjäänvetäytyvä. Päihtyneenä taas muutun ihan kuin eri ihmiseksi. En tykkää minkään alkoholijuoman mausta. Mieluummin juon kahvia tai teetä. Se on vaan se vaikutus, miten se muuttaa aivotoimintaa. Tänään itse asiassa tulee varsinaisesti täysi kuukausi ilman pisaraakaan.


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa