Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Erra
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 21 Elo 2008, 09:27

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Erra » 21 Elo 2008, 09:40

Hei kaikille!

Lienen yksi palstan harmaapäistä - onneksi huomasin, että meitä vanhuksia on muitakin. Olen vajaa kolmikymppinen, ammattiin opiskeleva nainen Pohjois-Pohjanmaalta. Vapaa-aikani kuluu liikunnan, kirjoittamisen ja lukemisen merkeissä. Ilmiöt, joita tiede ei toistaiseksi pysty selittämään (kaihdan sanaa 'yliluonnollinen', koska uskon ilmiöiden olevan pohjimmiltaan luonnollisia), ovat kiinnostaneet lapsuudesta saakka. Omat selittämättömät kokemukseni ovat olleet vähäisiä ja kyseenalaistettavissa, mutta ne ovat vaikuttaneet syvästi maailmankuvaani. On paljon sellaista, mitä emme vielä täysin ymmärrä mutta joka on valkeneva meille aikanaan.

Nimimerkkini tulee plejadilaisten kotiplaneetasta Errasta.

Lisäys: Vaihtoehtohoidot kiinnostavat minua, ja olen käynyt aikoinani Usui Reikin I-tason kurssin. Aika vähän on tullut muita hoideltua kuitenkaan.

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja tuputhy » 24 Elo 2008, 21:59

Hei Erra! Minäkin ennen vanhaan pystyin "parantamaan" päänsärkyjä ynnä muita ja sitten menin reiki-kurssille oppimaan lisää, mutta se oli virhe. Miksi? No, siksi, koska olen sellainen, että minusta tuntuu, että on tehtävä, niinkuin käsketään ja siellä kurssilla näytettiin miten kädet milloinkin laitetaan. Nyt en osaa enää mitään, koska ne "määräykset" "kummittelevat" mielessä, enkä enää pysty olemaan spontaani näissä hommissa. Minulla on ystäviä, ketkä ovat noita kursseja käyneet ja heille se on ollut hyvä juttu. Kunpa olisin arvannut silloin, että mulle ei ole..

Muuten..tervetuloa foorumille, vaikk'en olekaan ylläpitäjä!
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
JD Matthew
Henkiparantaja
Viestit: 388
Liittynyt: 25 Elo 2008, 18:27

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja JD Matthew » 26 Elo 2008, 12:03

tämä tyyppi ei esittelyjä kaipaa
http://www.salakapakka.net/ Sitä, mitä et Salakapakasta löydä, sitä sinä et tarvi!
" Whether you like it or not, learn to love it, because it's the best thing going today."
- Ric Flair -

The Best There Is, The Best There Was, The Best There Ever Will Be

Jeppe
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 26 Elo 2008, 14:05

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Jeppe » 26 Elo 2008, 14:09

Moi vaan kaikille.

Olen parikymppinen nuori Turusta. Olen kiinnostunut shamanismista, ufoista, avaruusolennoista ja yleensäkkin henkimaailmasta, sekä toisista ulottuvuuksista.

Paranormaalia blogia olen seurannut pari kuukautta ja paljon kiinnostvia videoita ym. on tullut sieltä katsottua. Iso kiitos Wespalle, Regendokselle, Calemranille ym. ylläpidon jäsenille.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 26 Elo 2008, 14:50

Noniin. Tervetuloa vaan spekuloimaan. (Otin oikeidekseni toivottaa tervetulleeksi jonkun vaikka en ylläpitäjä olekaan...)
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

rekkuli
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 30 Elo 2008, 17:52
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja rekkuli » 30 Elo 2008, 18:12

En halua sanoa ikääni,mutta olen reipas tyttö Mikkelin seuduilta.Kiinnostuin paranormaalista viime huhtikuussa,ja se kiinnostaa edelleen.Eniten olen kiinnostunut kummituksista,erityisesti Suomi-tapauksista,ja enkeleistä. :angel2: :ghost:
Joskus pitää olla tylsää,että olisi taas kivaa.

Avatar
paranormalghost
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 01 Syys 2008, 16:13
Paikkakunta: Tuusula

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja paranormalghost » 01 Syys 2008, 16:32

Yo vaan kaikille^^ Oon 13v tyttö Etelä-Suomesta... >D Tykkään kaikista yliluonnollisista jutuista ja kuuntelen arvaten rock musiikkia^ :alien3: Onks täällä ees ketään näin nuoria.. ._.
*Whisper* You see before you die.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Gitarre » 01 Syys 2008, 17:45

Tässä juuri huomasin että vaikka tällä foorumilla olen nyt puoli vuotta pyörinyt niin silti en ole kirjoittanut itsestäni tänne mitään, uskon kyllä että muut aktiiviset käyttäjät jo tuntevat minut aika hyvin.... Eli olen 13v poika etelä-suomesta. Harrastuksiin kuuluu Diabolotus, Kitaran soitto, Air soft sekä musiikki. Kuuntelen Oikeastaan vain Heviä ja metallia, lempi bändejä en viitsi edes alkaa luettelemaan koska niitä on niin paljon ;) Uskon paranormaaliin, lähinnä sydäntä ovat kuitenkin aaveet ja UFOT. Minulla on kuvia Irc-galleriassa ja jos nicki kiinnostaa niin saa itse tulla kysymään :D
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Wendigo
Valaistunut
Viestit: 45
Liittynyt: 01 Syys 2008, 16:26
Paikkakunta: Turku

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Wendigo » 01 Syys 2008, 17:51

Morjesta. Elikkä oon 94 syntynyt sälli. Olen ollut pikkuskidistä asti kiinnostunut näistä jutuista. Ihme kyllä, löýsin parablogin vasta äskettäin. Kuuntelen death- ja black metallia.

Avatar
vitamiini
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: 02 Syys 2008, 21:39

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja vitamiini » 11 Syys 2008, 21:52

oho täällä olikin tämmönenkin... :roll: Okei joo minä olen 94' syntynyt ja asun Hesassa.
Paranormaaleista jutuista olen ollut kiinnostunut jo 3 luokalta kun vahingossa katsoin sohvan takaa kauhuleffaa (manaaja).
Minä kuuntelen metallia (yleensä death) ja välillä vähän jotain rappia kun tulee kaupungilla riehuttua ;)
En ole myöskään koskaan nähnyt kummitusta (tai muita semmosia :oops: ) mutta kavereiden kannsa suunnitellaan jonnekkin mennä kunhan ollaan vanhempia ja saadaan vähän laitteita... :geek:
Kirameku namida wa hoshi ni!! :D

Avatar
Maigi
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 17 Syys 2008, 17:39

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Maigi » 17 Syys 2008, 17:54

Heipsan!

Olen 18-vuotias tyttö (vai liekö jo nainen) Oulusta. Minua on pienestä pitäen kiinnostaneet kaikenmoiset ns. yliluonnolliset/paranormaalit asiat ja ilmiöt, osittain omien kokemuksieni vuoksi. Kirjastosta on tullut lainattua (ja luettua) kaikennäköistä aiheeseen liittyvää kirjallisuutta, mutta Internetistä en ole niinkään etsinyt tietoa asiasta. Sattumoisin törmäsin muutama päivä sitten paranormaaliblogiin, jonka kautta sitten eksyin tänne keskustelupalstalle.

Näin "mystisiin" asioihin minulla on ehkä hieman outo suhde; ne kiinnostavat minua ihan älyttömän paljon, mutta toisaalta ne myös pelottavat minua (varsinkin öisin/pimeään aikaan :lol: ) Tämän vuoksi yritän välttää esimerkiksi näillä sivustoilla pyörimistä iltaisin/öisin (mikä kuitenkaan ei yleensä onnistu, sillä nämä jutut vain tempaavat mukaansa; seurauksena tästä minulle siis koituu piiiiiiiiiitkiä ja pelontäytteisiä öitä). Epäilen tosin, että peloissani ei ole kauheasti järkeä. :roll:

No, joka tapauksessa olen nyt kai sitten yksi teistä!

Atomipommi
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 18 Syys 2008, 18:46

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Atomipommi » 18 Syys 2008, 20:01

Moij.

Olen 16 vuotias tyttö eräästä tuppukylästä, jota en nyt tahdo tässä mainita. Harrastan musiikkia, piirtämistä, tanssipelaamista, huvipuistoja ja akvaarioiden kanssa lotraamista. Istun myös paljon koneella, itseasiassa pitäisi yrittää vähentää tätä :') Ja valo/videokuvaamisesta pidän myös. Inhokkeihin kuuluu lentopallo, eräät nimeltämainitsemattomat henkilöt, sekä hämähäkit. (Ja tuhatsataa muuta asiaa, mutta en aio luetella niitäkään tässä, koska tästä ei ole tarkoitus tulla romaania.) Käyn lukiota ja myönnän olevani melko vainoharhainen. :D

Ja toki nämä epänormaalisuudet kiinnostaa mua myös.

J. Doe
Valaistunut
Viestit: 49
Liittynyt: 15 Syys 2008, 03:01

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja J. Doe » 19 Syys 2008, 04:24

Terve.
Olen hämeestä. Aihe on kiinnostanu jo monta vuotta. Erityisesti kummitukset, noituus, muinais usko. kummituksia en osaa pelätä, Niitä kokemuksia on muutama ollut ja olo on ollut rauhallinen niiden läsnä ollessa. Lapsuuden piilopaikka, missä viihdyin eniten, sinne on haudattu kesken mennyt sikiö. Sen sain kuulla ns. aikuis iällä. Olen yli 30v. nainen. Hieman hulluksi luokiteltu (mm.sekamuotoinen personallisuushäiriö) :ghost2:
mutta rehellinen ja asiat sanon suoraan, voimakas persoona tarvittaessa. Kaks isoa kissaa on seurana, musta ja mustavalkoinen. Keräilen kirveitä, puukkoja ja pääkalloja. Muuten harrastuksiin kuuluu moottoripyörät, erillaiset käden taidot, aktivisti toiminta (luonto ym.) jne.. Oikein kirjoitus ei kuulu parhaisiin taitoihini. :shock:
Jos joku erityisesti kaipaa tukea koulukiusauksessa niin mulla siitä rankat kokemukset. :x tulipa pitkästi kirjotettua.... :alien3:

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Ali G- » 19 Syys 2008, 11:26

Joo oon pääkaupunkiseudult, oon viel aika nuori, tykkään räpistä, rb;stä,reggaesta, vaikken tiiä sielt muit artistei ku vaa JukkaPojan sekä popist.
Oon kiinnostunu paranormaalist, etenkin salaliittoteorioist, Hirviöist ja tuntemattomist olennoist sekä Antiikin aikasist suurvalloista, siis hissasta.

Uskon Jumalaan tai jonkinmoiseen jumal-olentoon...

Siis suhtkoht normaali ihminen!! :D
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Gitarre » 19 Syys 2008, 15:21

Ali G- kirjoitti:Joo oon pääkaupunkiseudult, oon viel aika nuori, tykkään räpistä, rb;stä,reggaesta, vaikken tiiä sielt muit artistei ku vaa JukkaPojan sekä popist.
Oon kiinnostunu paranormaalist, etenkin salaliittoteorioist, Hirviöist ja tuntemattomist olennoist sekä Antiikin aikasist suurvalloista, siis hissasta.

Uskon Jumalaan tai jonkinmoiseen jumal-olentoon...

Siis suhtkoht normaali ihminen!! :D

Joo tervetuloa tänne, sanoin nyt näin vaikka en valvoja olekkaan :)
Mutta mitä nyt olen noita viestejäsi katsellut niin voisit lopetta tuon tupla postaamisen jopa tripla postaamisen! Ja lisäksi pyri kirjoittamaan kirjakieltä koska se on paljon sujuvampaa luettavaa kuin tuo puhekieli.
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 19 Syys 2008, 15:24

Gitarre kirjoitti:
Ali G- kirjoitti:Joo oon pääkaupunkiseudult, oon viel aika nuori, tykkään räpistä, rb;stä,reggaesta, vaikken tiiä sielt muit artistei ku vaa JukkaPojan sekä popist.
Oon kiinnostunu paranormaalist, etenkin salaliittoteorioist, Hirviöist ja tuntemattomist olennoist sekä Antiikin aikasist suurvalloista, siis hissasta.

Uskon Jumalaan tai jonkinmoiseen jumal-olentoon...

Siis suhtkoht normaali ihminen!! :D

Joo tervetuloa tänne, sanoin nyt näin vaikka en valvoja olekkaan :)
Mutta mitä nyt olen noita viestejäsi katsellut niin voisit lopetta tuon tupla postaamisen jopa tripla postaamisen! Ja lisäksi pyri kirjoittamaan kirjakieltä koska se on paljon sujuvampaa luettavaa kuin tuo puhekieli.

Itsekkin suosittelen, että kirjoittaisit kirjakieltä.

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Ali G- » 19 Syys 2008, 15:33

Tonza133 kirjoitti:
Gitarre kirjoitti:
Ali G- kirjoitti:Joo oon pääkaupunkiseudult, oon viel aika nuori, tykkään räpistä, rb;stä,reggaesta, vaikken tiiä sielt muit artistei ku vaa JukkaPojan sekä popist.
Oon kiinnostunu paranormaalist, etenkin salaliittoteorioist, Hirviöist ja tuntemattomist olennoist sekä Antiikin aikasist suurvalloista, siis hissasta.

Uskon Jumalaan tai jonkinmoiseen jumal-olentoon...

Siis suhtkoht normaali ihminen!! :D

Joo tervetuloa tänne, sanoin nyt näin vaikka en valvoja olekkaan :)
Mutta mitä nyt olen noita viestejäsi katsellut niin voisit lopetta tuon tupla postaamisen jopa tripla postaamisen! Ja lisäksi pyri kirjoittamaan kirjakieltä koska se on paljon sujuvampaa luettavaa kuin tuo puhekieli.

Itsekkin suosittelen, että kirjoittaisit kirjakieltä.



OK, tästä lähtien yritän tehdä nii
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

AV-M1-A6
Kummitus
Viestit: 58
Liittynyt: 15 Syys 2008, 22:05
Paikkakunta: Oulu

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja AV-M1-A6 » 19 Syys 2008, 21:50

Pistänpä esittelyn itsestäni nyt tänne. Olen siis 16-vuotias opiskelija Oulusta, jonka arkeen kuuluvat syvällisten sekä outojen asioiden pohdiskelut ja tutkimiset tietokoneella olemisen ohella. Lähes kaikki paranormaali tieto kiehtoo minua ja pyrin löytämään jokaiseen outoon kysymykseen jne. mahdollisimman tarkan ja selkeän vastauksen. Aiheena 'Aika' kiinnostaa minua eniten. Luonteeltani olen hiljainen, omissa oloissa viihtyvä ja monesti myös suorasanainen sekä ystävien mielestä hieman "hihhuli" (=outo).
Yksinkertaisin on toimivin.

Avatar
Regina
Valaistunut
Viestit: 31
Liittynyt: 20 Syys 2008, 17:04

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Regina » 21 Syys 2008, 13:49

Mä olen nuori typykkä täältä Länsi-Suomesta. Aikani kuluu useimmiten kamujen kanssa hengaillen, elukoiden hyrräämiseen tai datailuun. Eniten mua kiinnostaa, kummitukset, avaruus-tähtitiede, noituus, ufot ja muu paranormaali. Pari jyrsijää asustaa samassa huoneessa kanssani, sit meil on 100l akvaario ja meil on koira. Pidän käsitöistä ja kauhuleffoista. Mua inhottaa ötökät.
Törmäsin paranormaaliinblogiin, öömm... oisko ollu viime vuoden lokakuussa?? Ei varmuutta. Musiikkimakuun kuuluu erityisesti rock ja vähän punkahtava musiikki, mutta yleensä kuuntelen mikä kuullostaa omaan korvaan hyvältä. Seuraan paljon tv:tä ja en nyt viitti alkaa luettelee niitä ohjelmia mitä seuraan, mutta Hotel Babylon, Riivatut Talot ja Täydelliset Naiset on mun mieleen. Rakastan pelaamista, mulla on itellä näitä toimintapelejä. Pidän erityisesti Gta peleistä. Kun koneella oon pyörin joskus Maple Storyssä.
The Truth Is Out There.

Ava; Rebecca Lupin (FinFanFun.Fi)

Avatar
ValkeaLeidi
Peikko
Viestit: 232
Liittynyt: 19 Kesä 2008, 16:52
Paikkakunta: P*ska Kaupunni

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja ValkeaLeidi » 23 Syys 2008, 11:15

Maigi kirjoitti:Heipsan!

Olen 18-vuotias tyttö (vai liekö jo nainen) Oulusta. Minua on pienestä pitäen kiinnostaneet kaikenmoiset ns. yliluonnolliset/paranormaalit asiat ja ilmiöt, osittain omien kokemuksieni vuoksi. Kirjastosta on tullut lainattua (ja luettua) kaikennäköistä aiheeseen liittyvää kirjallisuutta, mutta Internetistä en ole niinkään etsinyt tietoa asiasta. Sattumoisin törmäsin muutama päivä sitten paranormaaliblogiin, jonka kautta sitten eksyin tänne keskustelupalstalle.

Näin "mystisiin" asioihin minulla on ehkä hieman outo suhde; ne kiinnostavat minua ihan älyttömän paljon, mutta toisaalta ne myös pelottavat minua (varsinkin öisin/pimeään aikaan :lol: ) Tämän vuoksi yritän välttää esimerkiksi näillä sivustoilla pyörimistä iltaisin/öisin (mikä kuitenkaan ei yleensä onnistu, sillä nämä jutut vain tempaavat mukaansa; seurauksena tästä minulle siis koituu piiiiiiiiiitkiä ja pelontäytteisiä öitä). Epäilen tosin, että peloissani ei ole kauheasti järkeä. :roll:

No, joka tapauksessa olen nyt kai sitten yksi teistä!



Hei!! Mukavaa saada tänne joku muukin täysi-ikäinen oululainen naishenkilö. :)
Lika on ainetta väärässä paikassa. (Mary Douglas)


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa