Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
elinax
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 20 Heinä 2008, 00:08
Paikkakunta: keskeisellä paikalla

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja elinax » 20 Heinä 2008, 01:51

Jaahati, täällä sitä siis on esittelyt, ei meinannut löytyä/tajuta edes käyttää hakua näin öiseen aikaan, kun ei välttämättä ole skarpeimmillaan...

Eli, sen pitemmittä puheitta esittelen itseni näin lyhyesti. Hei vaan. Olen 23-30v. ;)

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Regendos » 20 Heinä 2008, 15:49

Terve vain. Hyvä, että linkki löytyi ;)

Avatar
Katzifilth
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 20:57
Paikkakunta: Underworld

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Katzifilth » 20 Heinä 2008, 16:53

Heipä hei kaikille (: Päätinpäs nyt itseni esitellä. Elikkäs siis, olen tällainen 16-vuotias tyttö Lapista. Minulla on mustat hiukset [värjätty], vihreät silmät ja tyylini on tällainen mukava sekoitus kaikkea mahdollista. Olen wicca/green witch/solitary witch, pakana siis. Pidän luonnosta, eläimistä, yliluonnollisista jutuista, kirjoittamisesta, piirtämisestä, lukemisesta, historiasta [erityisesti 1500-1800-luvut], musiikista, elokuvista, jne. Eläimiä löytyy saman katon alta 2 kissaa, kaksi undulaattia, kaksi chinchillaa, sekä seitsemän akaattikotiloa. Kaikista paitsi akaateista toinen on vain oma (:

Luonteeltani olen temperamenttinen, jääräpäinen, huumorintajuinen, mukava [niille jotka on miulle], sekä joskus hyvinkin ärsyttävä *smirk*. Vihaisena saatan olla hyvinkin vaarallinen :'D En suosittele suututtamistani. Yleensä olen porukan vitsailija ja viihdyttäjä. Sekä joskus riitojen sovittelija.

Mitä tulee yliluonnollisiin/paranormaaleihin juttuihin, niin olen ollut niistä kiinnostunut ihan pienestä pitäen. Kokemuksiakin on kertynyt melko mukavasti jo tähän mennessä. Mutta niistä lisää sitten, kun niitä täällä kertoilen. Suvusta löytyy henkiparantajaa, sekä yleensäkin ihmisiä, joilla on ns. "kuudes aisti". Melko suuri osa on kokenut väh. yhden paranormaalin jutun.

Mutta siinäpä jotain minusta (:
If you don't care where you are, then you ain't lost

Calira
Valaistunut
Viestit: 32
Liittynyt: 21 Heinä 2008, 16:21

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Calira » 24 Heinä 2008, 16:44

Moro vaan!
Oon 16.v tyttö täältä etelä-karjalasta. Aloitan syksyllä ammattikoulun.
Olen pitkään seurannut noita paranormaali blogin juttuja mut
nyt vasta älysin rekata itteni tänne :roll:
Harrastuksia ei oikeastaan ole, mutta suurimman osan
ajastani, etenkin näin kesällä, kulutan mopon selässä. ajelen
pitkää matkaa ja ihan perus kylärallia...(?)
Yliluonnollinen on kiinnostanut miltei aina, ja kiinnostus senkun kasvaa
kun löysin nämä sivut.

Luonteeltani olen suht. itsekäs, ja lyhytpinnainen. Tai tempperamenttinen,
mitenkä sen nyt haluaa sanoa :D On toki herkkäkin puoli, mutta se tuppaa aina
johonkin piiloutumaan..
Kotoa löytyy koira, sekarotuinen Tiko, sekä vuohi.
Jotta semmosta :D
Älkää lukeko vain kirjoista.
Vaan menkää.
Ja.
Kokekaa se.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Regendos » 24 Heinä 2008, 18:51

Ihmeellistä, että tänne tulee kokoajan lisää ikäistäni porukkaa. Aina luullut, ettei tätä vuosimallia enää pahemmin täältä löydy saatika tule. Mutta juu, hienoa, että pääistte tulemaan kummatkin!

By the way, sukuni on lähtöisin Karjan seudulta :)

Avatar
vaskikäärme
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 26 Heinä 2008, 21:45
Viesti:

Vaskikäärme esittäytyy

ViestiKirjoittaja vaskikäärme » 27 Heinä 2008, 08:22

Hei!

Olen 29-vuotias shamaani oppilas Helsingistä. Outoja kokemuksia on kerääntynyt elämän varrella, se on suvuissani perintöä, kun olen suoraan alenevassa polvessa sukua molemmin puolin muutamille tunnetuillekin Lapin tietäjille ja selvännäkijöille.

En viitsi omia kokemuksiani tai uskoani mitenkään enää selitellä tai perustella kenellekään nykyään, se ymmärtää ken ymmärtää. Itselleni henkimaailma ja tietyt kyvyt ovat kuitenkin arkirealiikkaa, enkä näe niissä mitään erikoista.

Perheeseeni kuuluu aviomies ja 2 kissaa, joista toinen ehtaan noitatapaan on pikimusta, toinen taas harmaa-ruskea raitainen tiikeri. :D

Harrastan roolipelaamista, japanilaista miekkailua, kirjoittamista ja luen tosi paljon, eniten fantasiaa ja "omaa alaa" eli shamanismia, uuspakanuutta ja noituutta käsitteleviä teoksia, mutta myös muut okkultistiset tekstit kiinnostavat.

Ufoista olen ollut aina kiinnostunut, ja onpa kaksi kokemustani päätynyt Suomen ufotutkijoiden arkistoihinkin. :alien:

Jo lapsena lähettelin avaruuteen pyyntöä, että älkää hakeko minua vielä, kun silloin pelkäsin jostain syystä ufoja, vaikken muista lapsuudessani niistä puhutun tai kuulleeni/nähneeni mitään niihin liittyvää.

Kiinnostava blogi ja kiintoisa foorumi myös.

- Vaskikäärme -
Kun epäröitte, valitkaa kokemus - ~Kuthumi~
Jokainen aamu, jalkojesi koskettaessa lattiaa, vedä syvään henkeä ja kysy itseltäsi, "miksi olen täällä?" - ~Tobias~

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Wespa » 29 Heinä 2008, 00:41

Tervetuloa vaskikäärme foorumillemme. Todella mukavaa saada tänne shamaanikin (/shamaanioppilas) paikalle. Olen hyvin kiinnostunut shamaaneista/shamaaneudesta ja lukenut netistä asiasta paljon tietoa, sekä katsonut dokumentteja ym. ja yhtenä haaveena olisi päästä esim. Amazonin sademetsään käymään tutustumaan johonkin paikalliseen shamaanikulttuuriin.

Monenlaiset trippimatkat ovat olleet myös hyvin kiinnostavaa luettavaa.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Jarkko
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 10 Heinä 2008, 17:23

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Jarkko » 30 Heinä 2008, 18:49

Ikää löytyy 16 vuotta, olen ollut niin kauan kun muistan kiinnostunut kaikesta paranormaalista. Noin vuosi sitten aloin myös kiinnostumaan salaliittoteorioista, ulkoavaruuden elämästä, ja melkein kaikesta mistä täälläkin foorumilla puhutaan :)
Olen seurannut tätä foorumia nyt melkein pari kuukautta, ja vähän aikaa sitten piti rekisteröityä mutta tuli pieniä probleemoja vahvistuslinkin kanssa, kiitos Wespalle että nyt pääsin liittymään tänne!
Pidän skeptikoiden kanssa väittelystä, joten kannattaa varautua pitkiin keskusteluihin mikäli innostun, ja jos alkaa meneen sääntöjen rajoissa kannattaa jonkun mua vähän tilanteesta huomauttaa, etten joudu jäähylle.

On mukava päästä tänne keskustelemaan, ja koittakaa kestää muakin ;)

Avatar
Neo-
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 30 Heinä 2008, 19:26

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Neo- » 30 Heinä 2008, 19:44

Iltaa teille kaikille~
Olen 15 vuotias tyttö suoraan Rovaniemeltä, täytän n. kuukauden päästä sen 16 vuotta.
Kiinnostukseni kohteita ovat anime, manga, j-rock, gothic lolita-muoti, lukeminen ja tietenkin yliluonnolliset ilmiöt. :3
jos joku on rovaniemeltä päin niin voi minulle ilmoitella.
MULLEI OO SUKKII!

Avatar
Stinttunen
Alieni
Viestit: 122
Liittynyt: 02 Heinä 2008, 21:03
Paikkakunta: Ranua
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Stinttunen » 30 Heinä 2008, 20:45

Neo- kirjoitti:Iltaa teille kaikille~
Olen 15 vuotias tyttö suoraan Rovaniemeltä, täytän n. kuukauden päästä sen 16 vuotta.
Kiinnostukseni kohteita ovat anime, manga, j-rock, gothic lolita-muoti, lukeminen ja tietenkin yliluonnolliset ilmiöt. :3
jos joku on rovaniemeltä päin niin voi minulle ilmoitella.

Olen tästä Rovaniemen "naapurista" Ranualta :) kiva et on täältäki päin ihmisiä täällä :)
Elämässä ei ole voittajia, on vain selviytyjiä.

Avatar
grimreaper
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 03 Elo 2008, 16:23
Paikkakunta: graveyard

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja grimreaper » 03 Elo 2008, 16:45

Moi tai jotain. Olen kolmetoista vuotias ylä-asteen aloittava naispuolinen ihminen Suomesta, kuten jo kielestä varmasti arvattiin. Landella asun, että ei siinä mitään sen suurempaa kerrottavaa.

Asioista joista pidän.. no niihin kuuluu ainakin tuo musiikin huudattaminen, kirjoittaminen ja lukeminen. Joo ja dataaminen. Luonnollisesti.

Paranormaalit tai siis yliluonnolliset asiat (tai jotakin) ovat kiinnostaneet mua jo todella varhain - alkoi kyläkoulun kummituksesta tämäkin. Eli oikeastaan koskaan en ole kieltänyt henkiolentojen tai sun muiden olemassaoloa - ja moni tietää näistä minun uskomuksistani.
keep begging for more.

Caikku
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 07 Elo 2008, 13:45
Paikkakunta: Hamina
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Caikku » 07 Elo 2008, 14:23

Moo..Olen 14 v. tyttö Haminan suunnalta.Olen ollut aina kiinnostunu kaikesta epänormaalista ja kummaliisesta. :ghost:

JeiBei
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 07 Elo 2008, 13:52
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja JeiBei » 07 Elo 2008, 14:50

---
Viimeksi muokannut JeiBei, 25 Elo 2010, 19:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
SHap
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 08 Elo 2008, 00:33
Paikkakunta: Oulu/Jyväskylä

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja SHap » 08 Elo 2008, 02:12

Näin yömyöhillä kun löysin ihan sattumalta tämän foorumin tuon parablogin kautta, niin ajattelinpa samantein rekisteröityä ja esittäytyä.

Olen siis 22-vuotias mies Pohojois-Pohojanmaalta.
Kiinnostunut olen ollut kaikesta epänormaalista jo yli vuosikymmenen omista ja muitten kokemuksista johtuen.

Harrastuksiin ei kuulu mitään elämää suurempaa, mutta eläimet ja näin suomalaisena myös jääkiekko kuuluu lähelle sydäntä.
Myös musiikin teko kuului vielä jonkun aikaa sitten harrastuksiin, mutta se jäi ajan puutteen takia takavasemmalle.

Yleensä olen rauhallinen ja puhun, jos on jotain asiaa, mutta minussa piilee myös tempperamenttia, eli en ajattele mitä sanon, vaan lauon suun puhtaaksi.
Lyhyesti sanottuna olen luonteelta vähän kaikkea ja en mitään.
S*** HAPPENS. Mostly to me, so don't worry.

kärpäsSHIENI
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 08 Elo 2008, 17:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja kärpäsSHIENI » 08 Elo 2008, 18:28

Olen Anna 19 v, kiinnostuin paranormaaleista ilmiöistä jo 7 vuotiaana. Nykyisin haluttaa tutkia asioita enemmän..

Avatar
villeje
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 10 Elo 2008, 23:26
Paikkakunta: Liminka
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja villeje » 13 Elo 2008, 00:37

Moromoro!
Nimeni on (yllätys, yllätys) Ville ja olen 15-vuotias. Mua on aina pienestä pitäen kiinnostanut kaikki paranormaalit ilmiöt. Itselleni ei ole paljoakaan mitään outoa tapahtunut, joten niitä odotellessa. :D
Asustelen Pohjois-Pohjanmaalla Limingassa. Harrastuksiin kuuluu valokuvaus, ym. taiteelliset asiat.

Toivottavasti täs oli nyt jotain perustietoa. :D Tutustukaa vapaasti!

- Ville :alien:

Irkissä voit ottaa yhteyttä /msg villeje @ Qnet & IRCnet!
Viimeksi muokannut villeje, 02 Loka 2008, 21:57. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
Tokushu
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 10 Elo 2008, 13:11
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Tokushu » 13 Elo 2008, 16:19

Konnichiwa!
Mä oon Jyväskyläläinen 15v. tyttö. Nikkini tokushu on japania ja tarkoittaa erilaista (ketä kiinnostaa, mut oli pakko) Harrastan kaikenlaista ja nytkin aloitan tai chin ja japanin kielen. Oon ollut kiinnostunut yliluonnollisista jutuista jo 4-vuotiaasta lähtien ja se on vain vahvistunut enkä enää luovu siitä kiinnostuksesta. Kaveripiiriini kuuluu myös yliluonnollisiin juttuihin uskovia ja yksi on myös tarok korteista ennustava ja karmivaa on se et ne osuu todella usien aivan oikein. Itse taas näen paljon enne unia ja outoja tuntemuksia. Eiköhän tää jo riittäis näin alkuun. Kyllä mut oppii tuntemaan jos oon täällä tosi aktiivinen :alien:

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Gitarre » 14 Elo 2008, 16:43

Juu olenkin miettinyt miksi olet ollut noin hiljaa mutta vihdoinkin sinusta kuului jotain! Olen myös käynyt kyyläämässä kuviasi irc-galleriassa ja jos sinulla on vieras lista niin minut voi löytää sieltä ;) Oletkos muuten tulossa Ensiferumin keikalle 29.8.2008 nosturiin ? Itse olen menossa joten jos olet niin siellä nähdään :D
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Calemran
Ylläpitäjä
Viestit: 85
Liittynyt: 12 Touko 2008, 11:40
Paikkakunta: Pohojanmaa
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Calemran » 14 Elo 2008, 21:38

No, en täälä foorumilla ole pahemmin huudellut mitään, kun pyöritän tuota omaakin foorumia, Peliversumia. Pitää nyt yrittää olla tääläkin vähän aktiivisempi. En kyllä noilla keikoilla pahemmin käy, mutta viimeksi kävin Viikatetta ja Kilpeä katsomassa, kun ne tälle paikkakunnalle tulivat.
The wind blows through my heart, shivers me one last time, as I now reach out in the dark, no one there.

marge15
Kummitus
Viestit: 50
Liittynyt: 29 Huhti 2008, 20:46

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja marge15 » 20 Elo 2008, 17:41

Moro :) Nykyään olen 15, vaikka nimimerkissä onkin 14 :) Tykkään kaikesta paranormaalista. Kuuntelen paljon rock tyylistä musaa. Asun treella. Hyvä ja läheinen ystävä tapettiin viime perjantain ja lauantain välisenä yönä, joka masentaa vieläkin :( Tykkään myös ns lucid unista.


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa