Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Emilja
Valaistunut
Viestit: 31
Liittynyt: 10 Kesä 2008, 14:02
Paikkakunta: Salo

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Emilja » 10 Kesä 2008, 19:43

Heipsan!
Minä olen Emilja, jota kutsutaan myös Kitty-Chaniksi ja Anskuksi! Asun Salossa, pidän piirtämisestä ja täytän kohta 12. Olen hullu tyllerö, joka heittelee kokoajan surkeita vitsejä ja kerää kaverinsa kuuntelemaan omia kauhutarinoitani (Teen siitä joskus vielä aiheen tänne.. :roll: ) Minulla on 18-vuotias kissarouva, joka on koko maailman ihanin ja kiltein kissa, ja minä olen noita. Kirjoittelen koneella kirjoja ja piirtelen kuvia paperille. Olen hyvin aktiivinen, mutta joudun ehkä pitämään pitkän paussin, koska lähden 8 viikoksi Lappiin. Olen myös kova pinnalta, mutta sisältä olen herkkä ihminen, joka pillahtaa pienestäkin asiasta itkuun. Tässä olen siis minä, virheineni ja vikojeni, ottakaa tai jättäkää.
Elämä=Kuoleman odotusaika

Avatar
chrissy666
Kummitus
Viestit: 86
Liittynyt: 27 Helmi 2008, 14:41

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja chrissy666 » 16 Kesä 2008, 12:47

Olen kohta 21v. täyttävä 1.vuotiaan tytön äiti helsingistä, Ja lähinnä sydäntä minulla on musiikki,viherkasvit, paranormaalit asiat, runot. Musiikki makuni on laaja mutta lähinnä tulee kuunneltua j-rockia, mutta myös paljon muuta. luonnettani kuvailisin sanoilla; Tempperamenttinen, iloinen, ailahteleva, rauhallinen ja asioista en anna periksi ja sanon mitä ajattelen, en ajattele mitä sanon...
Kotoba wa iranai Kimochi ga aru kara
[Emme tarvitse sanoja Koska meillä on tunteet]

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 16 Kesä 2008, 22:04

chrissy666 kirjoitti:Olen kohta 21v. täyttävä 1.vuotiaan tytön äiti helsingistä, Ja lähinnä sydäntä minulla on musiikki,viherkasvit, paranormaalit asiat, runot. Musiikki makuni on laaja mutta lähinnä tulee kuunneltua j-rockia, mutta myös paljon muuta. luonnettani kuvailisin sanoilla; Tempperamenttinen, iloinen, ailahteleva, rauhallinen ja asioista en anna periksi ja sanon mitä ajattelen, en ajattele mitä sanon...


"sanon mitä ajattelen, en ajattele mitä sanon" <-- arvostan helevetisti tätä luonnetyyppiä.. tosin välillä vois olla tiettyjä juttuja sanomatta mutta ite sorrun täysin samaan.. siksi toiset pitää mua ensitapaamisella jonkin asteen "kusipäänä" mutta yleensä se asenne muuttuu kun oppii tuntemaan.. :)
I believe..

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Riikervo » 17 Kesä 2008, 00:06

Tunhhu kirjoitti:"sanon mitä ajattelen, en ajattele mitä sanon" <-- arvostan helevetisti tätä luonnetyyppiä.. tosin välillä vois olla tiettyjä juttuja sanomatta mutta ite sorrun täysin samaan.. siksi toiset pitää mua ensitapaamisella jonkin asteen "kusipäänä" mutta yleensä se asenne muuttuu kun oppii tuntemaan.. :)

Minussakin on tuota samaa vikaa. Sanon valitettavan usein asiat suoraan, niinkuin ne mielestäni ovat. Ja tietenkin teen sen hienostelematta. Välillä saa oikein hävetä. :D
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Avatar
chrissy666
Kummitus
Viestit: 86
Liittynyt: 27 Helmi 2008, 14:41

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja chrissy666 » 17 Kesä 2008, 08:36

joo minulle monesti käynyt että olen tavannut ihmisen ja menen sit heittää jotain erittäin tyhmää, ja kaikki on pitänyt mua tosi ilkeänä ihmisenä, mut kyllä sit ku ne oppii tuntee, niin en minä ole ilkeä, päästelen suustani vain liian paljon mielipiteitäni ja muita asioita muista piittaamatta,ja jos ei joku tajuu mun luonnetta niin olkoon tajuumatta. ja kyllä mä useimmiten perustelen asiani jos on perusteltavaa,mutta en kyllä selittele. Rehellinen tahdon olla,en mene sanomaan sellaisia asioita mitä en tarkoita,paitsi välillä läpällä systerille. Joskus tulee kaverinkin loukkattua, ku heitän sille vähän liian suorasti asioita, meillä on ihan erilainen tyylitaju, ja mä aina sanon sille jotain sen vaatteista,mistä minä en pidä, mutta ystäväni tietää että en mä sitä pahalla tarkoita, ja se on tottunut ku aina päästelen suustani ties mitä törkeyksiä. Pyysi mua pitää suuni kiinni kun se esitteli mut sen poikaystävälle :D
Kotoba wa iranai Kimochi ga aru kara
[Emme tarvitse sanoja Koska meillä on tunteet]

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja tuputhy » 17 Kesä 2008, 23:06

Kas kummaa, minullakin on samaa vikaa: siis puhun ensin ja ajattelen vasta sitten.
Minullekin on käynyt samoin, kuin edellisille kirjoittajille: Pidetään ensiksi outona, mutta kun tutustuvat, oonkin ihan hyvä tyyppi!
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Full Moon Wolf
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 15 Kesä 2008, 21:08
Paikkakunta: Etelä-Suomalainen aavekylä
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Full Moon Wolf » 18 Kesä 2008, 03:45

Hola! Olen reilu kaksikymppinen naisihminen Etelä-Suomen sisään mahtuvalta Päijät-Hämeen alueelta =) Pitkän aikaa olen seurannut juttuja sivusta mutta näin tässä nyt sitten kävi... 8-)
Lemmikkeinä löytyy kolmisen vuotta juoksennellut uroskoira (toinen tulossa kunhan syntyy ensin.. : D), kaksi kollikissaa (13+) ja 14 vuotias käärme.. Koira ainut "kaksin pienestä pitäen" ja muut sitten tietenkin tuolta vanhempien luota siirtyneet tänne ;)
Harrastuksiin noin muuten kuuluu kamppailulajeja kaksin kappalein ja siinä ohessa tietysti saleilua hyvän maun merkeissä. Lenkkeilen, rullaluistelen ja mitä nyt milloinkin mieleen pälkähtää :)
Työssä käyvä ihminen, ja yövuoro melkein vakituinen jonka johdosta täälläkin varmaan näkyy enemmän yöaikaa ennen tai jälkeen työpäivän. Liukuvat työajat suurimmaksi osakseen, eli mitään säännöllistä aikataulua ei ole.
Muutenkin viihdyn enemmän yöihmisenä, talvisin varsinkin. Hiljaisuus, hanget, kuu... <3
Mitäs muuta läpisisin tähän vielä :roll:
Jokos kyllästyttää tän lukeminen? :D
Huumori ihminen luonteeltani, mutta osaan myös ottaa asiat vakavasti. Turhista harvemmin stressaan.
Paranormaalin puolelta kiinnostus on kovin laaja. Yleensä uusista aiheista selviää vasta jutun lukemalla että luetaanko lisää vai ei. Eli siis ettei sentää ihan otsikon perusteella jätetä pois ;)
Jos tosiaan, luonteeseen vielä liittyen, jotain häiritsee aika-ajoitteinen suorasanaisuuteni tai mielipiteen ilmaustapani, niin kertokaa ihmeessä! En aina välttämättä itse huomaa. Mielipidevapaus kuitenkin kaikille.

Kirjoittelemisiin.
Olen synkän, öisen metsän pimeys ja sinä olet kuu joka valaiset pimeyttäni.
Sinä myös edesautat olemassaoloani. Kuulumme yhteen, välttämättöminä toisillemme.
Ilman valoa ei ole pimeyttä. Eikä pimeyttä ilman valoa.

Avatar
minna78
Valaistunut
Viestit: 48
Liittynyt: 17 Kesä 2008, 20:05
Paikkakunta: Kuru

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja minna78 » 18 Kesä 2008, 12:57

Moikka! Kolmekymppinen kauhufriikki täältä Tampesterista esittäytyy. Kiinnostus kummajaisiin ja kaiken maailman hömpötyksiin on ollut jo vuosia. Asuu miehen, koira, kissan ja parin rotan kanssa ja koristelee itseään musteella :twisted:
Viimeksi muokannut minna78, 27 Kesä 2008, 17:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos tahdot hallita, pidä itsesi järjestyksessä.

Avatar
ValkeaLeidi
Peikko
Viestit: 232
Liittynyt: 19 Kesä 2008, 16:52
Paikkakunta: P*ska Kaupunni

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja ValkeaLeidi » 22 Kesä 2008, 13:21

Tervehdys kaikille!

Olen kohtapuoliin 24-vuotias naisihminen Oulusta. Alunperin olen kotoisin hieman pohjoisempaa. Opiskelen Oulun yliopistossa historiaa. Tuleva historioitsija/hissan maikka siis kyseessä. Teen parhaillani gradua erään teollisuuslaitoksen historiasta.

Nykyään harmittavan vähällä vapaa-ajallani lenkkeilen, luen ja valokuvaan. Kiinnostukseni paranormaaliin alkoi omien kokemusta kautta. Luonteeltani olen sosiaalinen höpöttelijä, joka inhoaa kiirettä ja huonosti maustettua ruokaa.
Lika on ainetta väärässä paikassa. (Mary Douglas)

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 23 Kesä 2008, 07:34

Tervetuloa porukkaan :D ..
I believe..

Avatar
Zipuli
Poltergeist
Viestit: 340
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 11:34

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Zipuli » 23 Kesä 2008, 11:14

Terveppä tuloa : )

Löysinpä kerran takapihalta
Halinallen mättään alta
Hämmästyin ja tuntui pahalta
Halinalle näytti lahnalta

Avatar
ValkeaLeidi
Peikko
Viestit: 232
Liittynyt: 19 Kesä 2008, 16:52
Paikkakunta: P*ska Kaupunni

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja ValkeaLeidi » 23 Kesä 2008, 16:52

Voi kiitos kamalasti! Luultavasti tulen viihtymään täällä useinkin, tykkään puhella tällaisia juttuja. :) Kumma etten aikaisemmin ole eksynyt millekään vastaavalle saitille.
Lika on ainetta väärässä paikassa. (Mary Douglas)

Avatar
Ufomies
Peikko
Viestit: 234
Liittynyt: 13 Maalis 2008, 01:34
Paikkakunta: Suomen Ateena

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Ufomies » 24 Kesä 2008, 01:46

Voi kiitos kamalasti! Luultavasti tulen viihtymään täällä useinkin, tykkään puhella tällaisia juttuja. Kumma etten aikaisemmin ole eksynyt millekään vastaavalle saitille.


- Enpä olisi uskonut että tänne eksyy kollega, joskin kaukaa pohjoisesta. Kyllähän tämä sivusto ainakin viihteenä menee. :D (Voikos tätä naittaa historiatieteen kanssa? Ehkäpä Roswellit sun muut ovat sitten sosiologien ja folkloristien heiniä...) ;)
"Olipa kerran ufomies, joka lentotemput ties."

Avatar
ValkeaLeidi
Peikko
Viestit: 232
Liittynyt: 19 Kesä 2008, 16:52
Paikkakunta: P*ska Kaupunni

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja ValkeaLeidi » 24 Kesä 2008, 16:50

- Enpä olisi uskonut että tänne eksyy kollega, joskin kaukaa pohjoisesta. Kyllähän tämä sivusto ainakin viihteenä menee. :D (Voikos tätä naittaa historiatieteen kanssa? Ehkäpä Roswellit sun muut ovat sitten sosiologien ja folkloristien heiniä...) ;)


Heipä hei kollega etelästä! Ainahan meitä joku normaali (tai kenties paranormaali) löytyy niiden kaikkien kommareiden ja sotahullujen suosta. :)

Ei kai sellaista asiaa olekaan, mitä historiatieteen kanssa ei voi parittaa. Yliluonnollisten asioiden, valoilmiöiden tms. uutisoinnista eri lehdissä eri aikoina sais hyvän gradun tekastua. Meinasin pureutua johonkin vastaavaan, mutta lukkarinrakkaus ja potentiaalinen apuraha voittivat.. Myin itseni siis. :roll:
Lika on ainetta väärässä paikassa. (Mary Douglas)

Anthrapos
Valaistunut
Viestit: 31
Liittynyt: 21 Touko 2008, 19:21

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Anthrapos » 25 Kesä 2008, 02:42

Hei. Olen 16v. täyttänyt jätkä joka aloittaa lukion syksyllä. Olen aina ollut kiinnostunut kaikesta yliluonnollisesta :ghost: ja voimakkaista luonnonilmiöistä. Kiinnostuksena myös kaikennäköiset kulkupelit ja kokemukset.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Wespa » 26 Kesä 2008, 21:00

Tervetuloa. Toivottavasti viihdyt foorumilla. :alien:
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
domino
Alieni
Viestit: 103
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:28
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja domino » 09 Heinä 2008, 01:51

Hupsis, tämä aihe jyynyt kokonaan huomaamatta vaikka monta viestiäkin tullut jo tehtyä. Elikkä, olen poika Helsingistä, mutta en halua paljastaa ikääni. En silti ole mikään 7-vuotias huomionkipeä pelle enkä myöskään 55-vuotias nettipedofiili. Käyn peruskoulua (siitä voi jo lähteä arvailemaan ikää jos se niin paljon kiinnostaa) ja suurimmat intohimoni ovat varmasti tietokone, herkut, pelit ja ihan ykkös sijalla musiikki. Musiikki tuli suureksi osaksi elämään kun tutustuin äitini kautta Iron Maideniin. Sen jälkeen olen metsästänyt mahtavia rock ja hevi bändejä. Paranormaalit aiheet ovat kuitenkin kiinnostaneet minua jo kauan ja olen etsinyt ympäri internettiä kaikkea mielenkiintoista liittyeen paranormaaleihin ilmiöihin. Salaliittoteoriat ovat myös nannaa, vaikken niihin yleensä uskokkaan. Eli siis tällainen tavallinen poika.

Avatar
Erobouzu
Valaistunut
Viestit: 27
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 21:01

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Erobouzu » 09 Heinä 2008, 15:48

Jep, tännekin voisi jotain kirjoittaa, kun sen kerran nyt täällä heiluessa toista kertaa huomasi. Olen siis 20 vuotta täyttänyt lähihoitajaopiskelija Kouvolasta.

Tähän sivustoon törmäsin kun olen kesätöissä pöpilässä, ja siellä hiljaisina hetkinä voi helposti nettiä surffata. Sitten kun kyllästyin lukemaan Shakespearen näytelmiä netistä, niin aloin etsiä jotain sopivaa ajanvietettä, ja kun kerran on tullut pari potilasta vastaan, jotka demoneista ja aaveista jauhavat, niin päätinkin sitten jatkaa entisen ja unholaan jääneen kiinnostuksen parissa.

Olen aika skeptinen kaveri kaiken suhteen, mutta myös melko avomielinen ja raivostutan ihmisiä usein katsomalla asiaa joka kantilta, ennen kuin kerron mitä mieltä oikeasti olen. Tästä johtuen olen myös äärimmäisen tiedonhaluinen ja voisin aivan hyvin ottaa selvää kaikesta aina demonin manauksesta autojen tuunaamiseen asti.

Taistelen massaidelogioita vastaan enemmän tai vähemmän aktiivisesti.

Siinä minä nyt olen pähkinänkuoressa.

Avatar
Zhinarkos
Valaistunut
Viestit: 37
Liittynyt: 09 Heinä 2008, 20:49
Paikkakunta: Pieksämäki
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Zhinarkos » 10 Heinä 2008, 12:06

Olen 17 -vuotias poika, menossa lukion toiselle luokalle. Tykkään istua koneen ääressä ja tehdä siinä milloin mitäkin, usein pelailla. Tykkään myös piirtää ja roolipelata. Roolipeli onkin varmasti yksi parhaimmista ajanviettotavoista mitä maa päällään kantaa ;)

Olen sellainen tyyppi joka arvostaa yksityisyyttä. Olen enemmän kuuntelija kuin puhuja. Mutta älkää ymmärtäkö väärin, kyllä minä puhua osaan ;) ja kyllä minä ihmisten kanssa tulen toimiin ihan samalla tavalla kuin kuka tahansa muukin.
(jee, tammikuussa autokouluun!!)
We are what we choose to be, not what we want to be..

Avatar
Stinttunen
Alieni
Viestit: 122
Liittynyt: 02 Heinä 2008, 21:03
Paikkakunta: Ranua
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Stinttunen » 10 Heinä 2008, 18:46

Joo, eli olen 15v(kohta 16) kauniimman sukupuolen edustaja. Syksyllä alotan lukion täällä Ranualla. Kiinnostuksen kohteet on musiikki, elokuvat, yliluonnolliset jutskat ja toki matelijat(:
Elämässä ei ole voittajia, on vain selviytyjiä.


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa