Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 04 Touko 2010, 14:04

Olen Itä-Suomessa asuva mies, harrastanut enemmän tai vähemmän säännöllisesti rajatietoon liittyviä asioita parisenkymmentä vuotta. Lukenut alan kirjallisuutta paljon (satoja kirjoja + muut dokkarit päälle). Itselläni tuntuu olevan kohtuullisen vahvoja taipumuksia "kykyihin" jos näin voisi sanoa. Suvussa on molempien vanhempien puolella esiintynyt aikojen saatossa jonkun verran taipumusta "kykyihin" joten jutut lienee jollain tavalla perinnöllisiä. Erilaiset tiedot ja kokemukset paranormaaleista asioista kiinnostavat minua aika paljon.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Hareko
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 05 Touko 2010, 00:30

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Hareko » 05 Touko 2010, 00:45

Terve vaan kaikille! Olen 21 vuotias opiskelija Riihimäen suunnalta. Blogi löytyi sattumalta surffaillessa ja sitä on tullut seurattua jo vuoden päivät ja foorumia selailtu muutama kuukausi. Kiinnostusta paranormaaleihin asioihin on ollut jo pitkää ja omia kokemuksia löytyy muutamia.

Avatar
H.J
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 02 Touko 2010, 20:06
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja H.J » 08 Touko 2010, 21:18

Terve. Olen 20-vuotias mies Pohjois-Pohjanmaalta. Blogia on nyt tullut seurattua jo muutama vuosi ja ajattelimpa nyt rekkautua tänne foorummillekkin.
Olen kiinnostunut kaikenlaisista paranormaaleistailmiöistä ja myös salaliittoteorioista. Tykkään myös miettiä asioita itsekseni. Muuten elämä painottuu tonne urheilun ja kavereiden puolelle :)
Muutapa en nyt keksi... Vaikka sen verran vielä, että pyrin kirjoittelemaan suht aktiivisesti, niin älkää sitte naurako (kovin paljon) jos heitän jotaki noboa, kun tieto joillakin saroilla saattaa olla (vielä) aika suppeaa. :)

WM_

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja WM_ » 09 Touko 2010, 00:26

Juu, lauteille vaan! :tapu:

FanttU
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 26 Touko 2010, 20:18
Paikkakunta: Kouvola

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja FanttU » 26 Touko 2010, 20:40

Morjesta vaan kaikille. Olen 14(kesällä 15) vuotias poika Kouvolasta päin. Itseäni kiinnostaa paljon kaikenlaiset paranormaalit ilmiöt. Mulle ei ole kyllä vielä sattunut mitään paranormaalia. Oon lukenu tätä blogia ja foorumeita jo jonkun aikaa, mutta tänään sain vasta aikaseksi rekisteröityä :D .

Ufoalien
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 29 Touko 2010, 16:23

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Ufoalien » 29 Touko 2010, 16:47

Olen 14 vuotias poika Mäntsälästä. Aina välillä oon käynyt tuossa etusivulla lukemassa noita uusia aiheita.
Pidän itseäni puoliskeptikkona, tosin kyllä uskon hieman paranormaaliinkin joten en tiedä täysin miten suhtautuisin paranormaaliin. Vanhemmilla varsinkin äidillä ja hänen vanhemmillaan sekä siskoilla on paljon kokemuksia Paranormaaleista tilanteista. Itse en ole toistaiseksi kokenut mitään.
Paranormaalit asiat kiinostavat paljon, ja siksi olenkin aikaisemmin käynyt vilkaisemassa täällä ihmisten keskustelua paranormaalista. Pääasiassa olen lukenutkin paljon tuota pääsivua. Juuri nimenomaan maailmanlopusta keskusteleminen sekä kummitukset kiinnostavat eniten ja muiden kokemuksia ja mielipiteitä näistä asioista on mielenkiintoista lukea/kuulla.

Avatar
Peku
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 30 Touko 2010, 20:23

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Peku » 30 Touko 2010, 20:33

Terve kaikille, Olen Pekka pohjois Suomesta ja innostuin nyt rekisteröitymään tänne.
Vuoden 1997 aikana näin oudon valoilmiön josta kerron myöhemmin,ja joka sai mielenkiinnon ufo havaintoja kohtaan lisääntymään.
Siitä myöhemmin on tullut elämänvarrella luettua aika paljon alan kirjoja ja ohjelmia yms katsottua,itseäni en pidä kovinkaan
skeptisenä vaan mieli on aika avoin epänormaaleille asiolle.
Ikää on nyt 27 vuotta ja tovin aikaa blogia tarkasteltua ajattelin että on aika joihinkin asiohin täällä päästä"heittämään"
kommentteja joten rekisteröidyin. :ufo:

WM_

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja WM_ » 30 Touko 2010, 22:40

Tervetuloa! Erikoismaininta loistavasta avatarista! :D

Avatar
Valon Soturi
Jäsen
Viestit: 17
Liittynyt: 08 Kesä 2010, 14:06
Paikkakunta: Etelä-Suomi // naimisissa + 2 lasta
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Valon Soturi » 08 Kesä 2010, 14:12

Heippa! Täällä näppis sauhuten kirjottelee kahden lapsen naimisissa oleva äiti-immeinen täältä eteläisestä Suomesta. Kaikenlaiset paranormaalit jutut kiinnostavat. :) :angel:
"Valon Soturi ei yritä olla mitään. Hän on." ~P.Coelho

WM_

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja WM_ » 08 Kesä 2010, 18:42

Tervetuloa mukaan! :)

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 09 Kesä 2010, 12:14

Valon Soturi kirjoitti:Heippa! Täällä näppis sauhuten kirjottelee kahden lapsen naimisissa oleva äiti-immeinen täältä eteläisestä Suomesta. Kaikenlaiset paranormaalit jutut kiinnostavat. :) :angel:

Väriä ainakin tuot mukanasi. Keep it up.

Willkommen.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Wilkku
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 08 Kesä 2010, 23:45
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Wilkku » 09 Kesä 2010, 17:16

Heipä hei vaan kaikille. Pitkään foorumia lueskelleena päätin rekisteröityä vihdoinkin. Olen 24-vuotias pakana naikkonen, joka rakastaa eläimiä, luontoa, tatuointeja, lukemista ja musiikkia. Erityisen kiinnostunut olen myös kriminologiasta ja kriminaalipolitiikasta, sekä rikoksista ja eri maiden rikoshistoriasta ylipäänsä. Kaikenlainen tieto kiinnostaa, ja ajattelen että mikään tieto ja uuden oppiminen ei ole koskaan turhaa. Paranormaalit ilmiöt kiinnostavat, mutta kuulun tähän kastiin, joka kuitenkin ajattelee asiat järjellä eli en väkisin näe paranormaalia siellä missä sitä ei ole, ja pyrin ensisijaisesti selittämään asiat järjellä ja tieteellä. Muutama kokemus on takana joihin en ole tieteellistä selitystä vielä löytänyt, mutta olen jalat maassa-tyyppi näiden asioiden suhteen. Suhtaudun paranormaaleihin asioihin nimenoman mielenkiinnolla ja järjellä, en fanaattisesti uskoen, koska fanaattisuus ei ole missään asiassa hyvä, pyrin kuitenkin olemaan väheksymättä kenekään kokemuksia. Olen kuitenkin avoin kaikille teorioille, ja mikäli jotain ei voida todistaa siitä voidaan toki keskustella, ja keskustelu voi olla mielenkiintoista, mutta tällöin mitään teoriaa ei saa "markkinoida" faktana, mikäli se ei sitä ole.

Tällä hetkellä olen ammatiltani sairaslomalla oleva myyjä, mutta toivottavasti kohta yliopisto-opiskelija, ensi vuonna uusi yritys mikäli tänä vuonna ei lykästä. Sosiologiaan hain Tampereen yliopistoon lukemaan, varavaihtoehtona on tradenomi-puoli ammattikorkeassa, toivottavasti jompaan kumpaan pääsee ettei tarvitse jatkaa tätä sairasloman "anelua" kun nykyiseen työhöni olen psyykkisesti työkyvytön.

Näkyy täällä sentään muitakin yli kaksikymppisiä eli en ihan yksin ole "seniorisarjassa". :)
Kyseenalaista itsestäänselvyydet.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Wespa » 09 Kesä 2010, 20:13

Tervetuloa, mukava saada lisää naisia tänne joukkoomme. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Arachne
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 13 Kesä 2010, 20:44

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Arachne » 13 Kesä 2010, 21:10

Hei vain kaikille!
Nimimerkkini Arachne tulee kreikkalaisessa mytologiassa esiintyvän naisen ja hämähäkin risteytyksestä. Oikea nimeni on Anna. Olen vasta 13-vuotias ja olen jo taaperoiästä asti ollut kiinnostunut kaikesta yliluonnollisesta. Olen mielestäni melko avaramielinen ja naiivi, erityisesti paranormaalien tapahtumien suhteen, mutta yritän silti ajatella skeptisesti ja miettiä kaikkia loogisia vaihtoehtoja. Toivon että olen tervetullut porukkaanne mukaan! : )
“Fiction is like a spider's web, attached ever so lightly perhaps, but still attached to life at all four corners." -Virginia Woolf

WM_

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja WM_ » 13 Kesä 2010, 21:35

Tottakai olet, tervetuloa mukaan! :)

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 14 Kesä 2010, 02:09

Arachne kirjoitti:Hei vain kaikille!
Nimimerkkini Arachne tulee kreikkalaisessa mytologiassa esiintyvän naisen ja hämähäkin risteytyksestä. Oikea nimeni on Anna. Olen vasta 13-vuotias ja olen jo taaperoiästä asti ollut kiinnostunut kaikesta yliluonnollisesta. Olen mielestäni melko avaramielinen ja naiivi, erityisesti paranormaalien tapahtumien suhteen, mutta yritän silti ajatella skeptisesti ja miettiä kaikkia loogisia vaihtoehtoja. Toivon että olen tervetullut porukkaanne mukaan! : )

Pysykin sitten mukana, tempo on kova ;)
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Yenene
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 20 Kesä 2010, 22:56

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Yenene » 20 Kesä 2010, 23:50

Hei. Olen 18 vuotias nainen eteläsuomesta. Käyttäjänimeni tarkoittaa "parantajaa" Miwok intiaaneilla. Olen siis hyvin kiinnostunut, kaikenlaisen paranormaalin lisäksi, intiaaneista. Koen henkisesti olevani yksi heistä vaikka "valkoinen" olenkin. Minulla on paljon kokemuksia yliluonnolisuudesta, aistin henkiä ja saan ennustuksia enimmäkseen unissa.
Olen tälläinen peikkotyttö korpikuusen kannon alta. :P
Maailmankaikkeus koostuu tarinoista, ei atomeista.

Every animal knows more than you do. - Nez Perce

What is life? It is the flash of a firefly in the night. It is the breath of a buffalo in the wintertime. It is the little shadow which runs across the grass and loses itself in the sunset. - Blackfoot

Avatar
Verninia
Alieni
Viestit: 109
Liittynyt: 07 Touko 2010, 19:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Verninia » 21 Kesä 2010, 00:05

Tervetuloa joukkoomme! :)
To the rythm of quietness, I dance with emptiness.

Yenene
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 20 Kesä 2010, 22:56

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Yenene » 21 Kesä 2010, 08:05

Kiitoksia.
Maailmankaikkeus koostuu tarinoista, ei atomeista.

Every animal knows more than you do. - Nez Perce

What is life? It is the flash of a firefly in the night. It is the breath of a buffalo in the wintertime. It is the little shadow which runs across the grass and loses itself in the sunset. - Blackfoot

Avatar
M3rr1
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 29 Kesä 2010, 22:36

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja M3rr1 » 29 Kesä 2010, 23:15

Heei

Täälä tälläinen nuori neito etelestä kirjoittelee jotakin jännää itsestänsä.

No se ainakin että olen seurannut nyt paranormaaliblogia muutaman vuoden aina useasti viikon aikana, ja muutenkin olen kiinostunut kaikesta yliluonnollisesti, ja mitä järjellä ei oikeastaan voi pahemmin selittää :---D enneunet, näyt, vamppyyrit, haamut/henget yms... tälläiset kiinnostavat minua ehkä eniten tässä, ja myöskin mitä tuonpuoleisessa elämässä on.

Muuten olen tavallinen tyttö, huumorilla ja omaperäisyydellä maustettu 17v, kiinnostunut mm. Japani-aiheista yleisesti, mutta se ei meinaa että olisin "iihiih Japani foreverr!!1" :--D, muista jutuista mistä tykkään niin on piirtäminen, lukeminen, musiikin kuuntelu ja ystävien kanssa oleminen :--).

Tälläinen esittelystä, M3rr1stä, saatte myöhemmin selvää taas minusta kunhan innostun kirjoittelemaan lisää foorumille :alien2:
They see what we don't see, but we feel what they don't feel.
~


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa