Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
kummo
Kummitus
Viestit: 85
Liittynyt: 08 Helmi 2010, 13:58

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja kummo » 09 Helmi 2010, 17:47

Heij, olen 22v otus E-Suomesta

Olen Kummo (lyhennys nickistä Kummoinen) ja eksyin täältä rapatessa roiskuu-foorumien kautta.

Kotoisin Savonlinnasta mutta asun opiskelujeni ja vapaa-ajan bisnesteni takia Espoossa.

Olin koulukiusattu yläasteella huumoripilipalimusiikkini vuoksi ja myöhemmin sit päätin näyttää muille ja aloin tehdä räppiä (koska minun musiikkiani aluksi räpiksi haukuttiin ja yllyin itsekkin siihen leikkiin mukaan jolloin ihmiset alkoivat pitää minua vammaisena)

Vuodesta -06 enemmän ja vähemmän räppäilly ja tuolla aiemmin mainitulla sivustolla alkanut kehittyä siinä.

En usko 100% paranormaaleihin ilmiöihin mutta uskon täysillä vetovoiman lakiin joka tuntuu muiden mielestä kohtalaisen paranormaalilta ja seuraan kuitenkin välillä kummia ilmiöitä.

Pidin elokuvasta Paranormal Activity vaikkakin olikin oikeasti feikki :mrgreen:
(oli ehkä paras kauhuleffa jonka oon nähnyt)

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Zrud » 10 Helmi 2010, 01:22

suosittelen kattomaan The Blair Witch Project
http://www.imdb.com/title/tt0185937/

Paljo parempi ku PNA
Feel the LOVE

Avatar
kummo
Kummitus
Viestit: 85
Liittynyt: 08 Helmi 2010, 13:58

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja kummo » 10 Helmi 2010, 02:23

Zrud kirjoitti:suosittelen kattomaan The Blair Witch Project
http://www.imdb.com/title/tt0185937/

Paljo parempi ku PNA


kummo kirjoitti:En koko topikkia selannut mut eiks kukaa oo kattonu Paranormal Activitya? Ehkä paras kauhuleffa ikin ja tän sivuston teemaan sopiva. Tehty dokumenttimaiseksi vaikka onkin oikeasti feikki.. ois kyl kiva ajatella että se ois totta koska se on kuvattu niin "halvasti" :mrgreen: Jos joku tykkäs yhtään Blair Witchista niin tästä tykkää 100% varmasti..


elikkäs: katsottu :geek: :peukku: :mrgreen:

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Zrud » 10 Helmi 2010, 03:29

............ Joo no en todellakaan tykännyt PAranormal activitystä... Blair witchistä taas tykkäsin.
Feel the LOVE

Avatar
Omara
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 10 Helmi 2010, 20:24
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Omara » 10 Helmi 2010, 21:06

Tervehdys maan kansalaiset :D Olen epänormaalin uusi täällä ottaen huomioon sen seikan, että olen ollut kiinnostunut paranormaaliuksista jo lapsesta lähtien. Nyt siis olen 32 vuotias vanhus, ja kaikenlaista on tullut koettua.

Kuuntelen mielelläni kertomuksia positiivisista ja negatiivisista energioista, mutta tiede menee yli niin että hujahtaa.
Jos löytyy humis-kokemuksia, pyydän ottamaan yhteyttä.

En taida luetella kiinnostuksen kohteita, koska niitä on liikaa, mutta uskon että ne tulevat vielä selviksi ;)

Avatar
NeitiPerkele
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 09 Helmi 2010, 23:20
Paikkakunta: Vaasa

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja NeitiPerkele » 10 Helmi 2010, 21:11

Mooi,

Ajattelin nyt esittäytyä kun tänne kerran rekisteröidyin.
Olen 20v naispuolinen henkilö Vaasasta päin. Opiskelen Media-assistentiksi, ja jos nyt kaikki sujuu niinkuin pitää, valmistun tänä keväänä.
Luonteestani voin sanoa sen verran että huumorintajua ja jääräpäisyyttä löytyy tästä päästä.
Paranormaaleista asioista olen ollut kiinnostunut aina, niin kauan kuin vain jaksan muistaa.

Mutta ei kai tässä muuta. Törmäillään täällä!

-Neiti P
Before you judge someone walk a mile in their shoes. Now when you judge them, youre a mile away and you have their shoes.

Axuuhh
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 15 Helmi 2010, 17:01
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Axuuhh » 15 Helmi 2010, 17:29

Moi kaikille vaa.
Oon 13-vuotias poika, mutta kesällä tulee 14 täyteen. Asun Kokkolassa ja pari paranormaalia ilmiötä on sattunut ittelleni ja oon kiinnostunut paranormaaleista ilmiöistä, varsinkin kummituksista. Mua kiinnostaa myös ufot ja muutenkin avaruus ja tollaset asiat. Tulevaisuutta en oo pahemmin ajatellu, paitsi että mielessä käyny että leipomon vois tehä(tervetuloa 10-vuoden päästä Axelin leipomoon Kokkolassa jos sellasta on olemassa.) Harrastan musiikin tekoa Linux Multimedia Studiolla ja Fl Studiolla. 1-vuoden oon musiikkia tehny, enkä oikeen osaa vielä mitään. Harjottelen myös yksikseni Java-ohjelmointia. Musiikkimakuuni kuuluu yleensäkkin konemusiikki, esim. Trance ja sen alalajit. Koulussa oon 7-luokalla Hakalahden koulussa 7,2 keskiarvolla. Koulu menee ihan hyvin mun mielestä ainakin. Perheeseeni kuuluu 8 ihmistä(vanhemmat, minä ja 5 sisarusta) sekä 3 kissaa, joiden nimet on Ninja, Reima ja Lempi. Njoo enempää en keksi kirjotettavaa.

Avatar
akba
Alieni
Viestit: 141
Liittynyt: 15 Loka 2008, 17:10

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja akba » 16 Helmi 2010, 16:34

Axuuhh kirjoitti:Moi kaikille vaa.
Oon 13-vuotias poika, mutta kesällä tulee 14 täyteen. Asun Kokkolassa ja pari paranormaalia ilmiötä on sattunut ittelleni ja oon kiinnostunut paranormaaleista ilmiöistä, varsinkin kummituksista. Mua kiinnostaa myös ufot ja muutenkin avaruus ja tollaset asiat. Tulevaisuutta en oo pahemmin ajatellu, paitsi että mielessä käyny että leipomon vois tehä(tervetuloa 10-vuoden päästä Axelin leipomoon Kokkolassa jos sellasta on olemassa.) Harrastan musiikin tekoa Linux Multimedia Studiolla ja Fl Studiolla. 1-vuoden oon musiikkia tehny, enkä oikeen osaa vielä mitään. Harjottelen myös yksikseni Java-ohjelmointia. Musiikkimakuuni kuuluu yleensäkkin konemusiikki, esim. Trance ja sen alalajit. Koulussa oon 7-luokalla Hakalahden koulussa 7,2 keskiarvolla. Koulu menee ihan hyvin mun mielestä ainakin. Perheeseeni kuuluu 8 ihmistä(vanhemmat, minä ja 5 sisarusta) sekä 3 kissaa, joiden nimet on Ninja, Reima ja Lempi. Njoo enempää en keksi kirjotettavaa.

Tervetuloa porukkaan :) fl studio kuuluu kanssa harrastuksiini
Maailmassa on tuhansia mielenkiintoisia asioita, joista kaikista voi oppia.

Avatar
kummo
Kummitus
Viestit: 85
Liittynyt: 08 Helmi 2010, 13:58

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja kummo » 17 Helmi 2010, 19:17

Osaattes tehdä hiphopbiittei? Mie itse ja pari muuta voisi tarvita. Jos on oikein hyviä ja jos urakalla voitte tehdä ni rahallinen orvaus mahdollinen ^^

Myös yksittäisistä tarkemmista tilaustöistä (joissa siis artisti pyytää tietyn pituista ja tietynrakenteista biittiä jolle on asettanut jonkun tyylin.. esim "kolmesta versestä (16 lainia) ja kertsistä (8 lainia) muodostuva biitti joka on tyyliltään luokkaa NWA:n straight outta compton (+linkki)"

(ps, toi oli esimerkki, elkää nyt alkako tuon pohjalta tehdä biittiä)

Ömm.. jottei tule offtopikkia ni laittakaa yksityisviestiä miulle (jos on linkkei nykysiin taustoihin ni voitte mainostaa) taikka sitten avaatte teidän biiteistä (tai yhteistyötoiveista) keskustelun esim "ajanviete ja media" alueeseen :roll:

Avatar
akba
Alieni
Viestit: 141
Liittynyt: 15 Loka 2008, 17:10

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja akba » 18 Helmi 2010, 17:46

kummo kirjoitti:Osaattes tehdä hiphopbiittei? Mie itse ja pari muuta voisi tarvita. Jos on oikein hyviä ja jos urakalla voitte tehdä ni rahallinen orvaus mahdollinen ^^

Myös yksittäisistä tarkemmista tilaustöistä (joissa siis artisti pyytää tietyn pituista ja tietynrakenteista biittiä jolle on asettanut jonkun tyylin.. esim "kolmesta versestä (16 lainia) ja kertsistä (8 lainia) muodostuva biitti joka on tyyliltään luokkaa NWA:n straight outta compton (+linkki)"

(ps, toi oli esimerkki, elkää nyt alkako tuon pohjalta tehdä biittiä)

Ömm.. jottei tule offtopikkia ni laittakaa yksityisviestiä miulle (jos on linkkei nykysiin taustoihin ni voitte mainostaa) taikka sitten avaatte teidän biiteistä (tai yhteistyötoiveista) keskustelun esim "ajanviete ja media" alueeseen :roll:

Teen suurimmaksi osakseni juuri hiphop biittejä, sillä harrastan sitä ja riimien kirjoittamist, mut en sanois ett olis hyviä.
Kannattaa ladata fl studio 8 demo.
Maailmassa on tuhansia mielenkiintoisia asioita, joista kaikista voi oppia.

Avatar
kummo
Kummitus
Viestit: 85
Liittynyt: 08 Helmi 2010, 13:58

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja kummo » 18 Helmi 2010, 17:52

Miul on juuri tuo 8 demo :roll: :mrgreen: :peukku:

En osaa itekkää hyviä tehdä ja lyön vaik vetoa että osaat parempia tai vaikket osaa ni ois siistii välil käyttää muita ku omia ja freebeatteja ;) Kyl niille käyttöä löytyy varmasti, luota ittees :tapu:

Axuuhh
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 15 Helmi 2010, 17:01
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Axuuhh » 19 Helmi 2010, 21:42

kummo kirjoitti:Osaattes tehdä hiphopbiittei? Mie itse ja pari muuta voisi tarvita. Jos on oikein hyviä ja jos urakalla voitte tehdä ni rahallinen orvaus mahdollinen ^^

Myös yksittäisistä tarkemmista tilaustöistä (joissa siis artisti pyytää tietyn pituista ja tietynrakenteista biittiä jolle on asettanut jonkun tyylin.. esim "kolmesta versestä (16 lainia) ja kertsistä (8 lainia) muodostuva biitti joka on tyyliltään luokkaa NWA:n straight outta compton (+linkki)"

(ps, toi oli esimerkki, elkää nyt alkako tuon pohjalta tehdä biittiä)

Ömm.. jottei tule offtopikkia ni laittakaa yksityisviestiä miulle (jos on linkkei nykysiin taustoihin ni voitte mainostaa) taikka sitten avaatte teidän biiteistä (tai yhteistyötoiveista) keskustelun esim "ajanviete ja media" alueeseen :roll:

En pahemmin oo koskaan kokeillu, mutta kyllä varmaan joku pieni teos luonnistuis.

Avatar
heartyhug
Kummitus
Viestit: 59
Liittynyt: 22 Helmi 2010, 14:33
Paikkakunta: varsinais-suomi

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja heartyhug » 25 Helmi 2010, 15:43

Melkein unohdin esitellä itseni. Olen tyttö varsinais-suomesta, Loimaalta. :) valmistun nyt keväällä vaate-artesaaniksi.
Luonteeltani olen hieman ujo ja hiljainen, joidenkin mielestä ehkä vähän kummajainen. :D Paranormaalit asiat ovat kiinnostaneet pienestäpitäen ja kiinnostus on vain kasvanut iän myötä. Lisää voi lukea myös profiilistani jos haluaa.

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 26 Helmi 2010, 09:39

Teretulemast :D
I believe..

Ninive
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 07 Syys 2009, 23:37

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Ninive » 12 Maalis 2010, 21:40

Ninivekin viimein esittäytyy, rekkautuneena olen ollut ties kuinka pitkään ja hiljaisena tutustunut foorun meininkiin ja ihmisten kokemuksiin.

Olen 23 vuotias, Lapin yliopistossa opiskeleva nais-ihminen ja pöö-jutut ovat kiinnostaneet ihan lapsesta saakka. Yhteys henkimaailmaan syntyi ensimmäisen kerran nuorena varsin säväyttäneen (ja jossain määrin vakavoittaneen) spiritismikierteen jälkeen, ja on saanut jatkoa sittemmin kuolleen äitini univierailujen kautta. Tässäkin tapauksessa enneunet kulkevat suvussa, ja näkeminen on toisaalta ollut hämmentävää, toisaalta voimauttavaa ja eräänlaista itsevarmuutta tuovaa.

Uskon luontoon ja sen parantavaan voimaan sekä henkiin. Uskon myös erakkona itäkairoissa kulkevan isäni tavoin, että luontoa kunnioittamalla saamme myös luonnonhenget ns. vetämään kanssamme yhtä köyttä.

Foorumi on ollut mielenkiintoista seurattavaa, jonka parissa aijon jatkossakin viettää aikaa ja toivottavasti myös kirjoitella ajatuksiani ja mahdollisia kokemuksianikin ylös.

WM_

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja WM_ » 13 Maalis 2010, 16:32

Hienoa, tervetuloa Ninive! :mrgreen:

Avatar
Yavanna
Valaistunut
Viestit: 32
Liittynyt: 14 Huhti 2010, 12:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Yavanna » 15 Huhti 2010, 07:15

Esittäydynpä minäkin sitten, eli olen 31.v nainen hesasta, jota nyt vaan kiinnostaa kovasti paranormaalit jutut ja ihan uteliaisuuttani tännekin eksyin. Itseasiassa nämä asiat on kiinnostaneet jo ihan penskasta asti ja aika ahkerasti on tullu kirjastostakin lainailtua tätä aihetta käsitteleviä opuksia, kuten mystiikan maailmaa ja toki noidan käsikirjaakin, jonka joku vuosi takaperin löysin divarista ja ostin.
Kokemuksia ei näistä paranormaaleista asioista ole, jos sellaiseksi ei lasketa sitä, että välillä tuntuu menevän niin bestiksen kuin avopuolisonkin kanssa niin, että toinen sanoo sen mitä toinen justiinsa ajattelee. :D
Enemmäkin musta on kiva lukea muiden kokemuksia ja kertomuksia.
Muut kiinnostukseni kohteet ovat elokuvat (lähinnä elokuvien katselu ja leffakokoelman kartuttaminen) ja kirjoitaminen. Jälkimmäistä harrastan aika ahkeraan, ja tuotoksia voi lukea juplinissa, missä tosin olen eri nikillä.
Lisäksi olen melkoinen sims 2 -pelin pelaaja, joten jos liikut radolassa, voinet törmätä minuun sieläkin.
Katselen vielä vähän ympärilleni tässä foorumissa, mutta ehkäpä vielä jossakin vaiheessa otan osaa keskusteluihin. :)
People once believed that when someone dies, a crow carries their soul to the land of the dead.
But sometimes, something so bad happens that a terrible sadness is carried with it and the soul can't rest.
Then sometimes, just sometimes, the crow can bring that soul back to put the wrong things right.

Avatar
pavli
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 13 Touko 2008, 20:47

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja pavli » 02 Touko 2010, 21:45

Olen kaippari etelä suomesta (Kohta 15). Kiinnostaa kaikenlaiset asiat ja myös rajatieto. Voin jutella monenlaisesta asiasta. Olen sopivan rento, pyrin olemaan oma itseni. Pohdin paljon asioita ja olisi mukava puhua.
Kysykää jos haluatte tietää enemmän. :peukku:
Viimeksi muokannut pavli, 03 Touko 2010, 19:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Muistakaa missä olemme

MrKholr
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 03 Touko 2010, 10:27

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja MrKholr » 03 Touko 2010, 10:49

Tervehdys, olen 24-vuotias mies Kuopiosta ja päädyin tänne foorumille törmättyäni ensin Wespan youtubekanavaan ja sitä kautta sitten kikkailin itseni tänne.

Yliluonnolliset ja henkiset asiat aivan uskonnoista, avaruusolioiden kautta, kummituksiin kiinnostavat laidasta laitaan. Olen avoin lähes kaikelle, paitsi sille teorialla, että maailma on syntynyt tyhjästä ja olemme pelkästään isojen ja epätodennäköisten sattumien summa, tosin kunnioitan myös ihmisiä jotka omaavat ateistisen maailmankatsomuksen, koska näen, että ihmisillä saa ja pitääkin olla erilaisia näkemyksiä asioista, mutta kyseinen teoria ei vain minun päässäni tunnu oikealta.

Henkilökohtaisia kokemuksia yliluonnolisista asioista minulla on erittäin vähän, mutta kuitenkin on. Tuttu ja "turvallinen" spiritismi nimittäin aiheutti minussa jotain, mitä en kykene selittämään järjellä, mutta kerron siitä sitten ehkä tuonnempana.

WM_

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja WM_ » 03 Touko 2010, 17:19

Tervetuloa kaikille uusille! :)
MrKholrilla oli mielenkiintoisen kuuloisia ajatuksia!


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa