Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 31 Maalis 2009, 00:05

tervetuloa vaan opiskelijatyttö :) .. (eikä täällä kaikki niin skeptisiä ole ;) )
I believe..

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 31 Maalis 2009, 01:59

Navras kirjoitti:Tervehdys!

Olen jokseenkin kummallisuuksia kokenut, kuullut ja nähnyt opiskelijatyttö Jyväskylästä. Jo pidemmän aikaa on pitänyt tännekin rekisteröityä mutta se on vaan sitten aina jäänyt syystä tai toisesta. Ilo liittyä skeptiseen seuraanne.


Täällä osa porukasta on yllättävän avoin mielisiä myös .
Better to reign hell, than serve in heav'n

Avatar
LoneWolf
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 02 Huhti 2009, 20:50
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja LoneWolf » 02 Huhti 2009, 21:07

Moro! Olen 15v kaveri etelä-suomesta, kiinnostunut kaikenlaisista paranormaaleista ilmiöistä, blogia olen seurannut jo varmaan puoli vuotta ja nyt vihdoinkin viitsin rekisteröityä tänne foorumeille. :D

Pekka Ufotutkia
Valaistunut
Viestit: 32
Liittynyt: 25 Heinä 2008, 18:50

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Pekka Ufotutkia » 04 Huhti 2009, 16:37

Moi oon tääl taas. Muistatteko mut. :alienownage:
I belive in UFO's...Melkein...

Avatar
Rie-chan
Valaistunut
Viestit: 25
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 16:33
Paikkakunta: Raisio
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Rie-chan » 05 Huhti 2009, 14:00

Koncha!
Olen Rie-chan, kohta 14.v tyttö Etelä-Suomesta. Harrastan mangaa, vähän animea, sekä cosplaytä.
Eka conini oli Tracon IV, joka olikin jo vuoden alussa. :D
Fanitan japania, ja me opiskellaan sitä itseksemme kaverin kanssa kotona.
Juups...

Avatar
Salezi
Valaistunut
Viestit: 41
Liittynyt: 06 Huhti 2009, 18:11
Paikkakunta: Southern Finland

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Salezi » 07 Huhti 2009, 22:31

No avataan viestisaldo nyt tälläsellä postauksella!
Eli olen päälle parikymppinen mies Etelä-Suomesta joka on syvästi kiinnostunut kaikkesta yliluonnollisesta. Viikko sitten löysin Paranormaali blogin, ja eilen loin tunnuksen foorumille asti :alien:
Eipä kovin huvita täällä käydä, lähinnä johtuu siitä ettei juttuja oteta tosissaan.. ainakaan IRCin puolella, joten tuskinpa täälläkään.

Demon-slayer
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 08 Huhti 2009, 16:07
Paikkakunta: Polvijärvi

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Demon-slayer » 08 Huhti 2009, 16:15

Whell hello!

oon itä suomest joensuun läheltä... tai oikeestaa aika kaukana...
16v
haluun tietoo yliluonnollisesta koska on muutama kokemus... :ghost:

Ulwoja
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 10 Huhti 2009, 16:01
Paikkakunta: Haamulandia

Hei olen...

ViestiKirjoittaja Ulwoja » 11 Huhti 2009, 17:53

Olen tyttö Jakkukylästä. Täytän tänä vuonna 12, mutta olen henkisesti jo paljon kehittyneempi kuin moni muu ikäiseni. :alien:
Kun tunnet käden olkapäälläsi, tiedä että minä olen turvanasi.

Avatar
Blacky
Kummitus
Viestit: 69
Liittynyt: 27 Huhti 2009, 22:16
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Blacky » 28 Huhti 2009, 00:30

Iltaa ihmiskunnalle, olen tutkinut paranormaaleja ilmiöitä vuodesta 2003 lähtien ja sille tielle näytän epäsuorasti jääneen. Harrastan kuitenkin lähinnä yrttejä ja muuta huomattavasti maanläheisempää ja jätän teoriat teorioiksi. Vuosien aikana olen ehtinyt ylläpitää pariakin pientä yliluonnolliseen keskittyvää yhteisöä, joista jokainen on hajonnut omaan pienuuteensa.

Erityinen kiinnnostukseni on paranormaalissa keskittynyt lähinnä psyykkiseen puoleen, energioihin ja luonnonhenkiin. Minulta voi siis tulla kysymään lähes mitä tahansa auraan, telepatiaan, uniin tai luonnonhenkiin liittyen. En tosin lupaa tutustuneeni mihinkään itämaiseen uskontoon, suomalaiseen taruolentoon tai freudilaiseen fantasiaan - olkoon mikä sitten onkin.
Se siivekäs aivan takanasi

Bluemoon
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 03 Touko 2009, 12:54

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Bluemoon » 03 Touko 2009, 13:10

Hei! Olen paranormaaleista asioista kiinnostunut jo kypsään ikään ehtinyt naisihminen. Olen kokenut monenlaisia selittämättömiä asioita ja nähnyt outoja juttuja. Tänne sivulle tulin löytääkseni asioista jotain tietäviä ja samoja kokeneita juttukavereita, joiden kanssa voisi ihmetellä ja tuumiskellä tätä outoa maailmaa.
Viimeksi muokannut Bluemoon, 04 Touko 2009, 18:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
NEO
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 14 Huhti 2009, 17:42
Paikkakunta: Porvoo

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja NEO » 03 Touko 2009, 14:46

No jospa minäkin nyt sitten. :P

Olen kohta 16-vuotias tyttö, joka on ollut kiinnostunut henkisistä ja paranormaaleista tai muuten vaan omituisista asioista oikeastaan koko elämänsä ajan. Erityisesti olen kiinnostunut enemmän henkiselle puolelle menevistä asioista, meditoimisesta, henkiolennoista, enkeleistä, auroista, energioista jne, mutta myös muut "yliluonnolliset" asiat kiinnostavat kovasti. Aaveet ja spiritismi ym sellainen on kiinnostanut ihan siitä asti kun niistä olen ensimmäisen kerran kuullut, mutta ne myös pelottavat aivan hemmetisti. Tiedän, että tämä pelko ei ole aiheellista, ja yritänkin pikkuhiljaa päästä siitä eroon ja "avata silmiäni".

penalty
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 06 Touko 2009, 01:27

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja penalty » 06 Touko 2009, 02:55

Voisinpa esittäytä täälläkin. Kirjoitin ensimmäisen tekstin foorumin puolelle Tampereen kummitustalo -topiciin hetki sitten, blogia olen seurannut lähes alusta lähtien. Välillä kommentoinkin artikkeleita mutta oli pieni tauko ja unohdin nimimerkkini...

Asiaan: Ikää on vähän vaille 30 vuotta ja ensimmäiset haamukokemuksiksi tulkittavat havainnot tulivat noin kymmenvuotiaana. En puhunut niistä silloin, mutta myöhemmin nuoremmat sisarukset kertoivat samasta hahmosta joka kulki uuden omakotitalomme käytävillä ja huoneissa. Periaatteessa olen skeptikko mutta monet havainnot antavat ajattelemisen aihetta. Mitäpä muuta tässä sanoisi, uskonnon puolesta olen agnostinen eli en aktiivisesti usko jumaliin mutta tiedän ettei minulla ole tietoa väittää ettei sellaisia olisi. Osittain sama koskee aaveita ja muuta parapsykologiaa; Perinteiset väittämät niiden luonteesta ovat selvästi kansantarinoiden värittämiä, mikä ei kuitenkaan tarkoita ettei niissä olisi ehkä totuuspohjaa.

Avatar
Frost
Valaistunut
Viestit: 32
Liittynyt: 11 Elo 2008, 18:28
Paikkakunta: Turku

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Frost » 06 Touko 2009, 14:27

hehe! olen käyttänyt foorumia jo hyvän tovin, mutta en ole tajunnut esitellä itseäni :D joten, nyt hieman jälkijunassa :D

Elikkäs, olen 18 vuotias nainen Keski-Suomesta. Mielenkiintoni paranormaaleihin asioihin syttyi ehkä joskus vuosi tai kaksi sitten kun sain ensimmäisen kokemukseni, josta en ikävä kyllä muista juuri mitään. Kokemuksia löytyy ristiinrastiin monenlaisista asioista, mutta silti pelkään näitä ilmiöitä aivan hitosti, koska jotenkin vaan oletan, että ne ovat ilkeiden asioiden aikaansaannoksia. Ja tajuttoman vilkas mielikuvitukseni pahentaa asioita :roll:
I'm blessed, yet damned, I'm fallen, yet resurrected

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 13 Touko 2009, 16:17

Tervehdys :ghost2:

Yksityisenä henkilönä minulla on ikää liki 30 ja työelämän tahti tuo osittain seuratoimintaa rasittavia haasteita.
Olen ollut kiinnostunut paranormaaleista asioista siitä saakka kun kuulin ensimmäiset kummitustarinat ja olen uppoutunut ko. aihealueeseen melko intensiivisesti viimeiset 10 vuotta.
Rekisteröidyin paranormaaliblogiin tällä nimimerkillä parisen viikkoa sitten, eli tässä vaiheessa en miksikään foorumiveteraaniksi lähde itseäni kutsumaan.

Edustan Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseuraa ja kyseisen seuran perustajana/tutkijana haen informaatiota/vinkkejä mahdollisista selittämättömien ilmiöiden tapahtumapaikoista esimerkiksi täältä.
OSIT:n tarkoituksena on kerätä tietoa mahdollisista "kummittelukohteissa" (anteeksi kärjistys) ja suorittaa niissä kriittisiä tutkimuksia heti kun lupa-asiat on saatu kuntoon.
Olemme keskittyneet suurimmaksi osaksi Pohjois-Pohjanmaan aluelle ja erityisesti Ouluun (kuten nimikin jo sanoo :) ), mutta emme katso pahalla muualtakin suomesta tulevia ehdotuksia tutkimuksille.

Jos jollakulla on asiaa minulle tai OSIT:lle, voit ottaa yhteyttä tätä kautta tai sitten eksyä sähköpostin pariin.
Kuten jo aikaisemmin sanoin, kaikki vinkit ja vihjeet mahdollisista kohteista ovat enemmän kuin tervetulleita (sijaintirasistin ominaisuudessa se Oulu on edelleen lähinnä sydäntä, mutta kaikki vinkit kuitenkin kelpaavat).

Niin juu ja kysymyksiin vastaan kun ehdin ja ehdin kun jaksan. :geek:
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Sisar Surmattu
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 13 Touko 2009, 13:01
Paikkakunta: Salla
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Sisar Surmattu » 13 Touko 2009, 21:29

Morjensta tännekin!
En koskaan osaa esitellä itseäni, mutta sanotaan nyt pari sanaa. Olen 16 vuotias pikku pentu täältä jostain käpykylästä nimeltä Salla. Ah, mä niin rakastan luonnon rauhaa <3
Olen ollut jo pitkän aikaa kiinnostunut kaikesta yliluonnollisesta ja muutama kokemuskin on. Muuta ei kait sitten minusta tarvi tietääkään. Minut löytää monesta paikasta nimellä Sisar Surmattu tai pelkkä Surmattu.
Oh, here they come again, the stars can't find the purple sky. Long for the day be back someday. And the church don't let us die. Let me Rest in Peace...

Avatar
slipknotrulez
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 13 Touko 2009, 17:46
Paikkakunta: Oulu/Kiiminki

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja slipknotrulez » 14 Touko 2009, 18:52

Moro kaikki! Oon paranormaaleista jutuista kiinnostunut Slipknot-fani. Olen 13v (Iän ei pitäisi vaikuttaa tähän mutta kuitenkin)
8-)
http://www.youtube.com/watch?v=2USj8sTLKGk Corey Taylor vetää herneen nenään CD-koteloista :DDDD

Avatar
Reikämies
Kummitus
Viestit: 58
Liittynyt: 27 Touko 2009, 21:53

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Reikämies » 27 Touko 2009, 22:06

Juu moro, oon 15v jätkä Keuruulta. Paranormaalit asiat alkanu jokseenkin kiinnostaa vaikka iso osa matskusta onkin melkosta skeidaa : >
Juodaan viinaa :>

Riesa
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 03 Kesä 2009, 15:42
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Riesa » 03 Kesä 2009, 17:12

Hola!
Toinen jalkahaudassa (kolkyt kolkuttelee) oleva naisihminen Tampereelta esittäytyy. Olen reipas, ahkera ja ulospäin suuntautunut ja olen myös todennut, jotta CV:n muodossa on helpoin hoitaa esittäytymiset.

Olen aina ollut kiinnostunut kummituksista ja monestakin muusta paranormaalista, ufot ei oikein koskaan ole lämmittänytm johtuen todennäköisesti siitä, jotta pelkään kaikkia ufo-juttuja kuollakseni.

Olen varustettu aivan liian vilkkaalla mielikuvituksella ja liian vähäisellä järjellä, koska roikun tällaisilla sivuilla aivan liian paljon ja sitten nähdään jos jonkinnäköistä mörköä verhojen takana.

Kävinkin jo kirjoittelemassa ensimmäiset juttuni "kokemuksiin" tms ja siellä varmaan jatkossakin ahkerasti pyörin.

Kiitos ja kumarrus: Riesa, nimensä arvoinen

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Zrud » 03 Kesä 2009, 18:50

Tervetuloa remmiin,
Feel the LOVE

Avatar
Mielipuoli
Valaistunut
Viestit: 36
Liittynyt: 24 Helmi 2009, 14:00
Paikkakunta: Vaasa

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Mielipuoli » 05 Kesä 2009, 12:53

No kaippa munkin pitäis esittäytyä. Eli oon 14 vuotias poika Vaasasta. Minua kiinnostaa paranormaalit ilmiöt hirviöt yms. Katson myös paljon kaikkia paranormaali sarjoja kuten esim: Totuuden Perässä, Totta vai Tarua?, Super Natural, & Haamutiimi. Juuri nyt ei tule muita sarjoja mieleen. Eipä täs varmaan muuta. Mutta multa voi kysyä jotain jos joku haluaa.


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa