.
 .  oon 17v ja kävin sähkö-alaa amiksessa mutta lopetin koska mulla on suurempi tarkotus kuin sähköasentaja noi ei vaisteskaa mutta lähin nostamaan sitten keskiarvoa 10-luokalle ja hyvin menee 6:sta 7.4:seen suunnitteilla olisi päästä LVI-asentajaksi mut jos sinne ei päästä nii rakennuspuolelle
 oon 17v ja kävin sähkö-alaa amiksessa mutta lopetin koska mulla on suurempi tarkotus kuin sähköasentaja noi ei vaisteskaa mutta lähin nostamaan sitten keskiarvoa 10-luokalle ja hyvin menee 6:sta 7.4:seen suunnitteilla olisi päästä LVI-asentajaksi mut jos sinne ei päästä nii rakennuspuolelle 

kun on nuo yliluonnolliset assiit aina kiinnostanut ja kokemuksia on paljon
  kun on nuo yliluonnolliset assiit aina kiinnostanut ja kokemuksia on paljon  ja aiheesta on kiva keskustella myöskin ihmisten kanssa joilla itsellä kokemuksia erillaisista yliluonnollisista jutuista.
  ja aiheesta on kiva keskustella myöskin ihmisten kanssa joilla itsellä kokemuksia erillaisista yliluonnollisista jutuista. 

Siinäpä teille miettimistä.
 Siinäpä teille miettimistä.  Kirjoittelen itsestäni sitten lisää myöhemmin.
 Kirjoittelen itsestäni sitten lisää myöhemmin.

Elikkä siltä alalta tuttua jossain määrin on Quantum Touch (selkärankojen oikomista sun muuta, lääketieteellisesti mahdollista ja mahdotonta, toimii! Nähty ja kokeiltu), Reiki, Pranic healing pienissä määrin, sekä emotional freedom technique aka EFT (hyvin jännä systeemi, naputellaan ihmisiä tiettyihin kohtiin, niin fobiat, kivut sun muut voivat hävitä ihan minuutissa kun mikään muu ei ole auttanut. Jopa koko elämän mukana vainonneet traumat.)
 Elikkä siltä alalta tuttua jossain määrin on Quantum Touch (selkärankojen oikomista sun muuta, lääketieteellisesti mahdollista ja mahdotonta, toimii! Nähty ja kokeiltu), Reiki, Pranic healing pienissä määrin, sekä emotional freedom technique aka EFT (hyvin jännä systeemi, naputellaan ihmisiä tiettyihin kohtiin, niin fobiat, kivut sun muut voivat hävitä ihan minuutissa kun mikään muu ei ole auttanut. Jopa koko elämän mukana vainonneet traumat.)Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa