Varovasti edeten

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
alfred4
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 11 Loka 2012, 22:01

Varovasti edeten

ViestiKirjoittaja alfred4 » 11 Loka 2012, 22:42

Paranormaalit ilmiöt ovat ainakin kohdaltani kaikki nitoutuneet samaan vyyhteen.Haluan tuoda esiin muutamia
piirteitä näistä kokemuksista.Ilmeisesti he käyttävät telekommunikaatiota eli osaavat kyllä lukea ajatukseni,mutta
eivät tuo itsestänsä esille mitään.Saattavat esiintyä missä muodossa tahansa.Hahmo näyttää aidolta,muuta on eräänlainen
heijastekuva.Varsinaiset aaveet esiintyvät omassa hahmossansa.Erään tällaisen ilmestyksen jälkeen ensimmäisenä
kuoli eräs teosofisen seuran puheenjohtaja,hänen seuraajansa sai vakavan sairaskohtauksen ja vain vaivioin saattoi
palata töihin.Itse sain astman johon olin tukehtua.Koetin kyllä pitää etäisyyttä kohteeseen.Itse hahmo oli kyllä hyvin inhimillinen.Jos joku silti haluaa ottaa riskin ja saada jokin hahmo esille voi hän onnistua seisomalla esim juuri kuolleen
sukulaisensa kuvan edessä.kunnes tuntee saavansa jonkinlaisen yhteyden.Seuraavaksi saattaa ruveta kuulumaan
esim.pientä koputusta tai vastaa,mikäli vainajan sielu ei vielä ole täysin irtautunut tästä maailmasta.Tässä tilanteessa
kannattaa aavetta rohkaista tulemaan.Itse käytin vähättelyä,mikä sai aikaan rajuja ilmiöitä.Keksivät
haukkua minua manaajaksi ,vaikka mielestäni tutkin vain mielenkiintoista ilmiötä.En kyllä enää ole varma tekisinkö
saman uudelleen,Tästä kohteesta oli eräs toinen henkilö teetättänyt suuren taulun valokuvasta.Valitettavasti hänkin
oli jo aiemmin menettää henkensä rajussa kolarissa eikä enää kykene normaaliin kommunikointiin.
Elämisen ja kuolemisen raja on häilyvä joten eläkää oma elämänne ja jättäkää kuolleet rauhaan.
(nyt vaimo patistaa nukkumaan...)

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Varovasti edeten

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 17 Loka 2012, 13:23

Mielenkiintoisia mielipiteitä alfred4:lla. Telepatia olisi oikea termi ajatustenluvulle. Telekommunikaatio liittyy lähinnä tavalliseen viestinvälitykseen teknisillä apuvälineillä.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa