Nyt ärsyttää!

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Dala
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 29 Syys 2008, 10:33
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Dala » 12 Marras 2008, 16:50

Plaah, olen jumissa asuntolassa... :evil: Joudun ehkä jämään toiseksi yöksi tänne koululle enkä tykkää yhtään. Huomenna kyllä pääsisin jo kotiin mutta kun mie tahon nyt!! :demoni:
Uskoa se on epäuskokin

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Zrud » 12 Marras 2008, 19:33

noh... toi työ on paljon helpompaa ja kevyempää kun elämä on...
Feel the LOVE

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 12 Marras 2008, 20:56

Mutta työ on osa elämää?

Huoh... Aika putkeen on asiat mennyt taas viimeaikoina, eli ei pahempia takaiskuja, mutta nuo kirjaston kirjat kyllä huolestuttavat... Palautuspäivämäärä on 20. päivä ja olen 5 kirjasta 1 ja puoli. Aika säälittävää, sanoisin näin...
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Regendos » 12 Marras 2008, 22:46

Selkäkipu jatkunut yhä tänne iltaan asti. Jos sitä on vielä huomenna, on turhaa mennä kouluun. Aralla selällä ei ole menemistä pajalle kunnostamaan autoja.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Gitarre » 12 Marras 2008, 22:47

Ärrr!
Pitäisi odottaa jouluun että saisin sen sähkökitaran, ei enää jaksaisi hetkeäkään rämpyttää tuolla akustisella!
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Zrud » 12 Marras 2008, 22:49

mutta onko se oikeasti osa elämää se työn teko.
työn teko auttaa pyörittämään yhteiskuntaa.
ja itse en halua olla osana yhteiskunnassa.
osana ihmisten massaa.
Feel the LOVE

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Regendos » 12 Marras 2008, 23:24

Zrud kirjoitti:mutta onko se oikeasti osa elämää se työn teko.
työn teko auttaa pyörittämään yhteiskuntaa.
ja itse en halua olla osana yhteiskunnassa.
osana ihmisten massaa.

Massaa tai ei, työnteko kuuluu itsensä ylläpitämiseen. Työtä on jokainen asia, millä itseäsi hoidat sillä joudut tekemään nimenomaan työtä sen eteen. Teit sitten mitä hyvänsä vain erottuaksesi massasta, tulet aina tekemään työtä, jotta huomiseen herääminen olisi mahdollista.

Minusta muutenkin massan ulkopuolelle pyrkiminen on naurettavaa. Se on kumminkin mahdotonta. Vaikka pääsisit pois jostain tietystä massasta, olet osa toista massaa. Tällähetkellä olet osa sitä massaa joka pyrkii pois massasta. Ja usko pois, koska kyseinen ilmiö on tällähetkellä muodissa, niin sinulla on monta toveria jotka pyrkivät tällähetkellä täysin samaan kuin sinä ja omaavat saman ajattelumallin kuin sinä. Onneksi olkoon, olet osa massaa.

Minäkin aluksi pyrin erottautumaan massasta hiljattain hankkimalla kuteita, mitä hevarit ylipäänsä käyttävät. En tosin tehnyt tätä nimenomaan erottuakseni massasta, sillä pidän näitä vaateriepuja todella tyylikkäinä! Silti alitajunnassa oli se pieni tyytyväisyys siltä, etten tule olemaan vain mikä tahansa vastaankulkija. Myöhemmin kuitenkin tajusin, ettei mikään muuttunut, koska minusta tuli osa toista massaa.

Jotta voisit erottua massasta sinun pitäisi tehdä jotain mitä kukaan muu ei ole vielä tehnyt. Tällöin olisit erikoinen yskilö etkä osa mitään massaa. Yksi vaihtoehto on viljellä perunoita teletappipuvussa paikallisen kaupungin ydinkeskustassa - ellei joku ole jo tehnyt sitä.

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja tuputhy » 13 Marras 2008, 00:03

Regendokselle: Jos sinulla tulee selkä kipeäksi "pikkuhommista", niin kannattaa alkaa harjoittaa vatsa,-ja selkälihaksia. Kokemuksen syvällä rintaäänellä puhun, sillä itse en edes kunnolla autoon pääse siivouksen jälkeen.. -niin: itsekin olen niitä yrittänyt harjoittaa, mutta kun se vaatii sitä paneutumista.. Parina päivänä muistaa tehdä lihasharjoituksia, mutta sitten, kun ei mihinkään koske, unohtaa ne..
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Regendos » 13 Marras 2008, 07:34

Käyn keskimäärin kolme kertaa viikossa salilla, joista ainakin yhtenä päivänä teen liikettä joka rasittaa alaselkää. Epäilen hieman, että selkäni on joko rasittunut jostain laitteesta tai huonosta asennosta yön aikana, sillä tämä ei ole minulle kovinkaan tavanomaista. Selkä on vielä kipeä, mutta kipu on jo hieman hellittänyt ja yritän pärjätä koulussa. Jos mitään ei tule, niin pitä lähteä.

Avatar
ValkeaLeidi
Peikko
Viestit: 232
Liittynyt: 19 Kesä 2008, 16:52
Paikkakunta: P*ska Kaupunni

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja ValkeaLeidi » 13 Marras 2008, 18:36

Olen aikaisemminkin valittanut täällä, että ruutuuni on parkkeerannut vieras auto. Tänään heräsin ja siellä oli joku he*vetin tilahirvitysakvaario taas minun ruudussani. Jo neljäs auto (kaikki eri autoja) syyskuun jälkeen, kun palasin tänne.

En ymmärrä.. Miksi aina minun ruutuni? Mitä nyt olen seurannut muita parkkiruutuja, niin niissä on aina samat autot. Taas kävin laittamassa lapun lasiin. Kun tulin yliopistolta takaisin, auto oli poissa. Toivottavasti kaunis kehotukseni siirtää kipponsa pois ruudustani meni perille.

Lisäksi huomenna on tenttipäivä. Olisi tuota poliittista teoriaa tuossa kolmen kirjan verran. Kaikkia olen lukenut vähän, mutten tarpeeksi.. Aamulla taitaakin olla aikainen pänttäysherätys. Jos pääsen tämän läpi, tämä on kolmanneksi viimeinen tenttini ikinä Oulun yliopistossa. Ainakin näillä näkymin..
Lika on ainetta väärässä paikassa. (Mary Douglas)

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 15 Marras 2008, 10:22

yritin eilen vaihtaa subaruuni alapalloniveltä ( auto on menossa sen jälkeen leimalle ja vaihtoon) ja homman piti olla "pikkujuttu", mutta vituiks meni koko paska.. nyt auto seisoo pihalla pukkien päällä vasen tukivarsi osina ja odottaa maanantaita että se pääsee ammattitaitoselle korjaajalle.. ja tämä lystihän tuli taas maksamaan ainakin triplasti sen mitä piti! VI**U
I believe..

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 15 Marras 2008, 16:02

s*atana! Televisio meni sitten sanomaan sopimuksesa irti. Ei siinä mitään, mutta kun varatöllö otettiin minun huoneesta pois, ja nyt en voi enään katsoa televisiota rauhassa saatika pelata pleikkarilla.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Jaarno » 15 Marras 2008, 19:29

No ole onnellinen että sinulla edes on ollut tv omassa huoneessasi. :roll:

Avatar
Esimerkki
Kummitus
Viestit: 50
Liittynyt: 03 Syys 2008, 17:42

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Esimerkki » 16 Marras 2008, 00:49

Hiuksia on alkanut lähtemään yhtäkkiä paljon. Päästä voi nähdä muutaman kaljunkohdan, tämä on alkanut vaivaama. Nuo kaljutkohdat alkaa kohta paistamaan jo kauas.
Nyt tuuli kuiskaa hiljaa, että pimeys kylmää tuo
Taakse jäävät vuodet maan se uutta aikaa kasvattaa

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja tuputhy » 16 Marras 2008, 00:57

Minun työkaveriltani (mies) myös alkoi lähteä hiukset tuolla tavoin läiskittäin. Sitten hiuksettomia kohtia tuli aina vaan lisää. Lopulta hän ajoi koko pään kaljuksi ja silloin se muistutti jotain karttaa, koska niissä kohtaa, missä hiuksia oli, kuulsi vielä nahan alta tummat kohdat. Työkaveri oli aivan hädissään. Sitä sitten porukalla pohdittiin, mikä mahtaisi olla syynä. Mitään muuta syytä ei keksitty, kuin stressi. Lääkäritkään eivät muuta syytä löytäneet.

Sitä kesti noin vuoden ja nyt hiukset ovat kasvaneet takaisin! Syy oli varmastikin stressi, koska kun se helpotti, hiukset kasvoivat takaisin. Inhottava tunne varmaan, mutta kyllä ne takaisinkin vielä kasvaa!!
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Zrud » 16 Marras 2008, 01:01

itse en ikinä stressaa mistään. en välitäkkään paljos mitään koska annan asioiden olla juuri sellaisena kuin ne ovat... ja itselläni ovat kauniit pitkät ja tuuheat hiukset. vähän latvasta kihartuvatkin... mutta kaljuuntumista ei ediinny stressinkään takia koska minulla sitä ei ole.
Feel the LOVE

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja tuputhy » 16 Marras 2008, 01:09

Saat kyllä olla siitä onnellinen! Itselläni lyhenee kynnet aina, kun on jotain stressiä, vaikka en muuten huomaisikaan stressaavani, niin viimeistään kynsistä.. Kyllä kroppa tietää, vaikka mieli ei haluaisikaan! Silloin sitä alkaa miettiä, että mikähän nyt mättää..ehkä sitä sitten voi jopa tehdäkin jotain asian hyväksi, vaikka pelkästään jo sen hoksaaminen helpottaa.
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 16 Marras 2008, 17:48

Heh. Jätä tuo kysymysmerkki tuolta perästä pois. Totta kai se on kusetusta^^
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Zrud » 16 Marras 2008, 18:02

itse käytän Antivir ohjelmaa. Sygaten Palomuuria ja Spybot Spywaren poisto ohjelmaa.
ja koneella ei oo eikä oo ollu yhtäkää "pahaa" viirusta
ainaha niit troijalaisii pääsee mut niist pääsee eroo muutamas sekunnis
Feel the LOVE

Avatar
Nuutyasha
Kummitus
Viestit: 66
Liittynyt: 12 Heinä 2008, 19:00
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » 16 Marras 2008, 22:08

Sama vika kuin Zrudilla. Spybot on kyllä aivan perhanan hyvä.


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 40 vierailijaa