Vic Rattlehead kirjoitti:Draama queen.. Ei vaan jos ihan tosissaan.
Good for you, oikea asenne elämään, ettei anna muiden ihmisten mielipiteiden vaikuttaa itseensä.. On the other hand, jos paranormaalin "tutkinnasta" puhutaan, jos sen haluaa tehdä jotenkuten uskottavasti olis tarkotus vähän suhtautua kriittisemmin, suorastaan skeptisesti. Selvittää ensin ilmiön mahdolliset luonnolliset selityket etc.
Jos tarkoituksena on vain tallentaa paranormaaleiksi ilmiöiksi uskovasi ilmiöt ja ilman enempiä pohtimatta julkaista sitä materiaalia netissä, niin sittenhän se on periaatteessa aivan sama jossei teikäläisellä ole halua tutkia asiaa enempää, voit jatkaa sitä toimintaa ja jatkaa paranormaaliin uskomiseen ja pitää videoitasi aitoina todisteina paranormaalista toiminnasta. But dont expect others to behave the same way..![]()
Itseäkin kiinnostaa näitä matskuja nähdä, pitää tarkemmalla ajalla tutkiskella noita sivustojasi.
Demoni kirjoitti:Vic Rattlehead kirjoitti:Draama queen.. Ei vaan jos ihan tosissaan.
Good for you, oikea asenne elämään, ettei anna muiden ihmisten mielipiteiden vaikuttaa itseensä.. On the other hand, jos paranormaalin "tutkinnasta" puhutaan, jos sen haluaa tehdä jotenkuten uskottavasti olis tarkotus vähän suhtautua kriittisemmin, suorastaan skeptisesti. Selvittää ensin ilmiön mahdolliset luonnolliset selityket etc.
Jos tarkoituksena on vain tallentaa paranormaaleiksi ilmiöiksi uskovasi ilmiöt ja ilman enempiä pohtimatta julkaista sitä materiaalia netissä, niin sittenhän se on periaatteessa aivan sama jossei teikäläisellä ole halua tutkia asiaa enempää, voit jatkaa sitä toimintaa ja jatkaa paranormaaliin uskomiseen ja pitää videoitasi aitoina todisteina paranormaalista toiminnasta. But dont expect others to behave the same way..![]()
Itseäkin kiinnostaa näitä matskuja nähdä, pitää tarkemmalla ajalla tutkiskella noita sivustojasi.
kyllä siellä on toistenki jäsenten julkaisuja ja ne eivät ole minun sivustojani olen vain jäsen ,ja jokaisella on oikeus mielipiteisiinsä:) materiaali tulee kyllä kunhan tyttäreni ehtii laittamaan ne sivustolle. videot jne kun skeptisyys on tervettä niin minulla ei ole mitään sitä vastaan , mutta jos se menee periaatteesta kiistelyksi niin sillon jätän se omaan arvoonsa.Sellastakin on foorumilla esiintynyt vaikka ei omalle kohdalleni.Minun materiaaliani sivuiulla ei vielä juurikaan ole jotense siitä hyvä että otit asiallisesti kantaa
Vic Rattlehead kirjoitti:Draama queen.. Ei vaan jos ihan tosissaan.
Demoni kirjoitti:En todellakaan pidä sivuja pystyssä:)olen vaan jäsennenä siellä mutta nyt kun ei pääse kävelemään joutuu lopettelemaan koko touhun.Tyttäreni laittaa matskua sivuille jos hän jatkaa vaikka nyt joudunn lopettelemaan kaikki tällänen. En enää tule näille sivuille milloinkaan edes käymään, niin toivotan hyvät jatkot sinneppäin![]()
![]()
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa