Trauma kirjoitti:Luin tuossa kirjan nimeltä Juoppohullun päiväkirja - vaippaihottuma. Olen lukenut aiemmatkin osat, mutta tämä oli ensimmäinen niistä jossa löytyi peräti ärsyttävä piirre. Tarkoitan tuota päähenkilön pituuden korostamista. Parimetrinen jätkä sitä, parimetrinen jätkä tätä, lähes joka aukeamalla ainakin kerran. Muitakin ilmaisuja oli, esim. 197-senttinen kanki, senttiä vaille kaksimetrinen komistus yms.
Ei siinä mitn, mutta mikälie itsetunto-ongelma tuolla kirjoittaja Juha Vuorisellakin, kun joka välissä tuosta pitää mainita.
Perkala kirjoitti:Niin, kannattaako sellaisen filosofin aforismeja ottaa vakavasti, jolla on "miljoona ja yksi kautta" ja jonka elämästä puuttuu "punainen lanka"?
OSITutkimusseura kirjoitti:Eipä tuo ole pahakaan... aikaisempien kirjojen kantava pääteema oli "Mulle ei vittuilla". Sitä hoettiin parhaimmillaan parikin kertaa per sivu.
Tähtiensusi kirjoitti:Meilläkin ihan ok luokka. Se on vähän kuin jakaantunut kahtia; toinen puoli on vähän niin kuin kaikkien kavereita, johon minä myös kuulun, ja toiselle puolelle luokkaa kuuluvat ne ärsyttävät tyypit...
Ärsyttää, kun pitäisi alkaa lukemaan koulukirjoja koeviikkoa varten, kun siis lukiossa olen. Ei siis millään jaksaisi. Kuulostaa aivan ylivoimaiselta lukea 170 sivua per yksi kirja ja sellaisia useampi kappale. Ei hyvä isä, ei tule mitään.
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa