Regendos kirjoitti:No, kaikki eivät nälissään viitsi painia niiden kanssa vaan ottavat sen mitä on tuotu. Minun päivän ensimmäinen ateria oli klo 20, milloin pizzanikin sain. Huonon suomen omaavien ihmisten kanssa on perkeleen paha lähteä neuvottelemaan.
Kotio joskus toivat pizzat ja sanoivat "I liian kypsa, mutta kypsa. Sopivan kypsa." Avasin sitten laatikon ja näin pizzan joka oli 25% musta. Oli se silti syömiskelpoinen.
Gitarre kirjoitti:Tätä vitutuksen multihuipentumaa ei voi sanoin kuvailla! voi p*rkele! Lauantaina provinssirockissa_olisi_MANOWAR! Yksi kaikkienaikojen mahtavimmista bändeistä! Ja j*malauta minulla ei ole kaveria joka pystyisi lähtemään sinne eli taitaa mennä tuo keikka sivusuun.... v*ttu
Anteeksi kielenkäyttöni.
Jaarno kirjoitti:Perskeles että palo käsi eile nätisti. Kaasugrilliä pistämäsä päälle. Siinä on tälläinen nappi josta pitäisi kaasun sitten syttyä. Ihmettelin vähä aikaa kun ei lämpiä. Päätin sitten sytkärillä sytyttää.
Pikkupienissään tuo ajattelukyky vähän heikentyy. Enhän minä tajunnu että kaasu oli ollu jo päällä jonku aikaa ja melkein umpinaisesa tilasa.
*Puuuh*
Loput voitte tosiaan päätellä itse kun käsi on sielä sisällä ja hyvä ettei koko grilli räjähdä.
Ninyo kirjoitti:Miksi koira tai ihan mikä vain eläin lopetetaan jos se käy ihmisen kimppuun, miksi ihmistä ei tapeta kun se käy viattoman eläimen kimppuun?! Tässä yhteiskunnassa kyllä mättää ihan kaikki.
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa