Nyt ärsyttää!

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
slipknotrulez
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 13 Touko 2009, 17:46
Paikkakunta: Oulu/Kiiminki

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja slipknotrulez » 05 Kesä 2009, 09:49

NYT ÄRSYTTÄÄ! Olin hyppimässä pikkuveljeni kanssa trampoliinilla ja kruts! Pikkuveli hyppäsi varpaan päälle ja veri pulppuaa... Kynsi varmaan lähtee piakkoin irti... Nyt menee kesä sandaaleissa! :shock:
http://www.youtube.com/watch?v=2USj8sTLKGk Corey Taylor vetää herneen nenään CD-koteloista :DDDD

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 05 Kesä 2009, 14:42

slipknotrulez kirjoitti:NYT ÄRSYTTÄÄ! Olin hyppimässä pikkuveljeni kanssa trampoliinilla ja kruts! Pikkuveli hyppäsi varpaan päälle ja veri pulppuaa... Kynsi varmaan lähtee piakkoin irti... Nyt menee kesä sandaaleissa! :shock:


Kokemuksen syvällä rintaäänellä totean, että kynsi tulee mitä todennäköisimmin alle kuukaudessa takaisin. ;)
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Zrud » 05 Kesä 2009, 15:07

Ei sentää nii paha ku intti aikoinanni roudattii jotai heleveti raksaita rauta penkkejä kahteen pekkaan päädyistä kiinni pitäen... Otteeni ilmeisesti lipsahti ja rauta penkki lossahti oikean jalkani isovarpaan päälle...
Siinä meni vähäksi aikaa oikosulkuun ku ei tienny pitäisikö huutaa vai pyörtyä... viikon päästä kynsi olikin jo miltein irti...
Voi kyllä sanoa että tekipähä Edwaarttia.
Feel the LOVE

Avatar
Reikämies
Kummitus
Viestit: 58
Liittynyt: 27 Touko 2009, 21:53

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Reikämies » 05 Kesä 2009, 15:43

Mua vituttaa naiset.
Niistä ei vaa ota selkoo :|
Juodaan viinaa :>

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Regendos » 05 Kesä 2009, 16:33

Ei ilman eikä niiden kanssa pärjää. Naiset, ovat ne jänniä.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Zrud » 05 Kesä 2009, 16:35

Nii i... Naiset... ei niiden kanssa toimee tuu ja ainoa keino harrastaa hetero seksiä on naisten kanssa....
On se vaa vaikeeta tämä elämä.
Feel the LOVE

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 05 Kesä 2009, 20:53

Ei juma... Äiti sai kauheen hepulin, ku löysi kauppakuitin, missä oli 2x alkoholiton olut...

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Regendos » 05 Kesä 2009, 21:37

Hahhah! Tuo on sitä kuuluisaa ylireagointia. Veljenneni ei kerran kaupassa edes myyty alkoholitonta olutta, kun kassalla ollut nainen alkoi höpöttää, että hänen pitäisi juoda muuta ja jätti myymättä. Ei jösses.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 05 Kesä 2009, 21:38

Regendos kirjoitti:Hahhah! Tuo on sitä kuuluisaa ylireagointia. Veljenneni ei kerran kaupassa edes myyty alkoholitonta olutta, kun kassa ollut nainen alkoi höpöttää, että hänen pitäisi juoda muuta ja jätti myymättä. Ei jösses.

Veljesihän olisi voinut tehdä valituksen pomolle. Mutta hauskinta tässä on se, että en edes ostanut niitä itselleni...

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Jaarno » 05 Kesä 2009, 22:35

Miksi ostaa alkoholitonta olutta? :)

Tämänkään kylän sokkarilla ei myydä alaikäisille alkoholittomia siidereitä, kaljaa tjsp. Sitä en kyllä tiedä että miksi.

Itseä nyt ärsyttää tuo että pitää ensi viikon torstaina mennä sosiaaliviranomaisten juttusille kun tuli ajeltua hiprakassa. :|
Kuten myös se että istunut lähes koko perjantain kotona.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Regendos » 06 Kesä 2009, 00:03

Eipä tuo alkoholin alaisena ajaminen ole koskaan hyvä juttu, mutta mitä minä olen huomannut, niin sitä halutaan tehdä siksi, koska se on keillettyä ja hurjaa eikä siksi, että olisi välttämätön tarve päästä kulkemaan, mutta näiden kahden sekoitus on varmaan yleisin. Itse olen kerran muutaman paukun jälkeen ajanut mopolla, mutta tajusin jättää sen annostelun muutamaan paukkuun, ennen ajamista odotin tunnin poikineen jotta vaikutus hieman laantuisi, ajoin mopollani hiljaa ja kaikenlisäksi tiellä, jolla kulkee autoja reilu kymmenen päivässä. Sitä kautta kotio turvallisesti. Ei kovin järkevää silti.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 06 Kesä 2009, 01:00

Jaarno kirjoitti:Miksi ostaa alkoholitonta olutta? :)

Tämänkään kylän sokkarilla ei myydä alaikäisille alkoholittomia siidereitä, kaljaa tjsp. Sitä en kyllä tiedä että miksi.

Tuo on hyvä kysymys, sehän maistuukin paskalle. Jostain syystä "kaverini" tykkää siitä (luulee kai olevansa "kova") , ja hänellä ei sattunut olemaan rahaa mukana, niin lainasin vähän.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Jaarno » 06 Kesä 2009, 01:25

Regendos kirjoitti:Eipä tuo alkoholin alaisena ajaminen ole koskaan hyvä juttu, mutta mitä minä olen huomannut, niin sitä halutaan tehdä siksi, koska se on keillettyä ja hurjaa eikä siksi, että olisi välttämätön tarve päästä kulkemaan, mutta näiden kahden sekoitus on varmaan yleisin. Itse olen kerran muutaman paukun jälkeen ajanut mopolla, mutta tajusin jättää sen annostelun muutamaan paukkuun, ennen ajamista odotin tunnin poikineen jotta vaikutus hieman laantuisi, ajoin mopollani hiljaa ja kaikenlisäksi tiellä, jolla kulkee autoja reilu kymmenen päivässä. Sitä kautta kotio turvallisesti. Ei kovin järkevää silti.


Se täytyy kyllä sanoa että itse olin silloin vappuna suomipelin aikana juonut muutaman. Ja siinä tilassa en ollut kyllä yhtään päissään. Olisin voinut luetella aakkoset väärinpäin ja takaperin pää alaspäin. Mutta eipä voi mitään. Puoli kahden aikaan tuokin tapahtui niin eipä autojakaan liikkunut. Pari autoa näin ja sitten kyttäauton.
Ja ihan sen takia lähdin koska halusin kaverin pvtä testata. :)

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Trauma » 06 Kesä 2009, 11:25

Jaarno kirjoitti:Miksi ostaa alkoholitonta olutta? :)

Tämänkään kylän sokkarilla ei myydä alaikäisille alkoholittomia siidereitä, kaljaa tjsp. Sitä en kyllä tiedä että miksi.

Itseä nyt ärsyttää tuo että pitää ensi viikon torstaina mennä sosiaaliviranomaisten juttusille kun tuli ajeltua hiprakassa. :|
Kuten myös se että istunut lähes koko perjantain kotona.

Tuo sosiaali-ihmisten kanssa asioiminen on mielestäni ärsyttävää, kokemuksesta tiedän. Tulee sellainen teennäinen olo, kuin niitä ei kiinnostaisi ollenkaan tämän "hoidettavan" ihmisen näkökanta, eikä onkelmia vain mielestäni hoideta tarpeeksi henkilökohtaisesti.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Regendos » 06 Kesä 2009, 12:22

Jaarno kirjoitti:
Regendos kirjoitti:Eipä tuo alkoholin alaisena ajaminen ole koskaan hyvä juttu, mutta mitä minä olen huomannut, niin sitä halutaan tehdä siksi, koska se on keillettyä ja hurjaa eikä siksi, että olisi välttämätön tarve päästä kulkemaan, mutta näiden kahden sekoitus on varmaan yleisin. Itse olen kerran muutaman paukun jälkeen ajanut mopolla, mutta tajusin jättää sen annostelun muutamaan paukkuun, ennen ajamista odotin tunnin poikineen jotta vaikutus hieman laantuisi, ajoin mopollani hiljaa ja kaikenlisäksi tiellä, jolla kulkee autoja reilu kymmenen päivässä. Sitä kautta kotio turvallisesti. Ei kovin järkevää silti.


Se täytyy kyllä sanoa että itse olin silloin vappuna suomipelin aikana juonut muutaman. Ja siinä tilassa en ollut kyllä yhtään päissään. Olisin voinut luetella aakkoset väärinpäin ja takaperin pää alaspäin. Mutta eipä voi mitään. Puoli kahden aikaan tuokin tapahtui niin eipä autojakaan liikkunut. Pari autoa näin ja sitten kyttäauton.
Ja ihan sen takia lähdin koska halusin kaverin pvtä testata. :)


No eihän tuo ole vielä törkeä "rattijuopumus". Silti se ilmeisesti ylitti sallitun rajan, vai?

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Jaarno » 07 Kesä 2009, 19:51

Eipä ollut törkeä ei. 0,5 promillea se raja on ja 0,7 puhalsin. Voi vielä verikokeissa laskeakin tuo tulos. Tai sitten nousta kukapa tietää. Vähän ihmetyttää missä nekin viipyvät. Yli viisi viikkoa sentään tapahtuneesta ja sanoivat tulosten tulevan 2-4 viikon päästä. Kaippa sitä pitää ensi viikolla ruveta kyseleen.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Regendos » 07 Kesä 2009, 21:08

p*rkele kun eivät tajua pizzeriassa paprikan ja jalopenon eroa. Ei minulla mitään paprikaa vastaan, se vain ei toimi pizzassa.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Zrud » 07 Kesä 2009, 21:15

siis DUDE !!! Jos ne munaa sin pizza tilauksen... soita sinne ja sano et tää o väärä pizza. niin niide pitäs toimittaa uus ja toivon mukaa oikee pizza... saisit 2 pizzaa yhen hinnalla
Itellä ne o sössinu 2 kertaa tilauksen peräkkäin, joten sain 3 pizzaa yhden hinnalla.
ku ei ne niit vanhoi pizzoja poiskaan vie.
Feel the LOVE

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 07 Kesä 2009, 21:33

Regendos kirjoitti:p*rkele kun eivät tajua pizzeriassa paprikan ja jalopenon eroa. Ei minulla mitään paprikaa vastaan, se vain ei toimi pizzassa.


Tuossa joskus tilasin pitsan paikasta jota kaveris suositteli: "Siellä ei tehä vaan silleen, et jos jotain puuttuu laitetaan jotain toista tilalle vaan sieltä sitte kysytään uudestaan että mitä haluut."

Tyyliin: "Ei olu tomati laitetin kanamuna"

Noh, pitsa sitten tulee minulle ja ovella kuski tokaisee: "Ei olu pekoni laiteti lisäkepap."

Minkäs teet.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Zrud » 07 Kesä 2009, 21:54

sanot sille että no se o voi voi mä tilasin tälläsen pitsan ja jos ette voi sellasta toimittaa nii ilmottakaa siitä sittä älkääkä alkako säveltämää omaa tahtia. ja sanot et pitääki vaihtaa liikettä missä asioida.
Feel the LOVE


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 28 vierailijaa

cron