Infrequentia kirjoitti:Aqua vitaelle vielä sellainen kysymys, että onko kyseessä ensirakkaus? Mulla oli ihan käsittämättömän vaikea ensirakkaus, ja voisi melkein sanoa että rikoin siinä suhteessa itse itseni.
Zrud kirjoitti:Vaikka se oli sun ensi rakkaus.... niin ei se todellakaan tule olemaan myös sinun viimeisesi.
Aqua vitae kirjoitti:Zrud kirjoitti:Vaikka se oli sun ensi rakkaus.... niin ei se todellakaan tule olemaan myös sinun viimeisesi.
Vaikka tuon olisi tarkoitus kuulostaa ehkäpä lohduttavalta, nyt se tuntuu lähinnä pahimmalta painajaiselta. Hirvein skenaario.
Infrequentia kirjoitti:Naru ei ole vastaus mihinkään, toivon totisesti että tuo oli vitsi. :/
Kuusi vuotta on pitkä aika ottaen huomioon sinun iän, ihastuit siis tähän henkilöön 8-vuotiaana? Näen kyllä paljon samaa sinussa mitä koin itsessäni ensirakkauden aikaan. Se oli myös tietyllä tapaa yksipuolinen rakkaus (vaikka seurusteltiinkin n. 2 kuukautta), sellaiset ei ole ikinä mukavia.
Mutta niinkuin Zrud jo tuossa totesi; ensirakkaus ei tule olemaan viimeinen.En usko että ensirakkaus katoaa koskaan mielestä mutta tulet näkemään että maailmassa on niin paljon muitakin rakastettavia ihmisiä. Se aika ei välttämättä koita vielä, mutta joskus tulevaisuudessa.
Hyvä biisi muuten, vaikken Mambaa yleensä kuuntelekaan.Aqua vitae kirjoitti:Zrud kirjoitti:Vaikka se oli sun ensi rakkaus.... niin ei se todellakaan tule olemaan myös sinun viimeisesi.
Vaikka tuon olisi tarkoitus kuulostaa ehkäpä lohduttavalta, nyt se tuntuu lähinnä pahimmalta painajaiselta. Hirvein skenaario.
Tiedän just miltä tuo tuntuu, en itsekään olis voinu kuvitella että rakastun enää keneenkään sen jälkeen. Mutta niinpä kävi.
Zrud kirjoitti:No itte en oo seurustellu vakavasti kekenkää kanssa sen mun ensi "rakkauden" jälkeen... Mutta nykyistä tyttö ystävääni voisi sanoa ihmeeksi...
Nimittäin tapasin Hänet OMEGLE'ssa.
Maailmanlaajuinen internet chat missä puhutaan 100% anonyymisti.
Chat Bot heittää sinut vain chattiin jonkun satunnaisen ihmisen kanssa
josta et tiedä yhtään mitään.
chattauskin menee seuraavasti:
You: Hi there.
Stranger: hello.
Eli tapasin nykyisen tyttö ystäväni puhtaalla tuurilla ja onnella.
Ja joo nykyne GF asustelee Valkeakoskella. suht kaukana mut ens kuus tavataa ekaa kertaa.
Infrequentia kirjoitti:Kylmiä väreitä, miksi ihmeessä?Pointtini on vain se ettet ole yksin tuollaisten tunteiden kanssa. Varmaan suurin osa ihmisistä kokee vastaavan ensirakkauden, joillekin se on voimakkaampi ja joillekin vähemmän voimakkaampi kokemus. Omalta kohdaltani se rakkaus kiteytyi vuosien aikana vihaksi, enkä lopulta pystynyt edes katsomaan kyseistä henkilöä silmiin. Pelkkä läsnäolo oksetti. Valvoin lukemattomia öitä itkien ja en mennyt kouluun koska pelkäsin joutuvani tekemisiin kyseisen henkilön kanssa. Mutta samalla olin korviani myöten pihkassa? Kehitin suurimman osan vihastani ajattelemalla liikaa ja kehittelemällä liikaa omia ajatuksia, ja vuosien päästä huomasin ettei loppujenlopuksi mikään muu ollut kyseisen henkilön syytä paitsi se että hän jätti minut ilman kunnollista syytä (mikä saattoi olla lumivyöryn alkupiste). Yksi tähän liittyvistä kivistä on siis tippunut sydämeltä kun olen saanut työstettyä asiaa mielessäni ja päässyt lopputulokseen, mutten siltikään vielä pysty oleskelemaan hänen seurassaan - puhumattakaan että katsoisin silmiin.
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa