Eob kirjoitti:
Siat on isoja, lihavia, ruokaa mussuttavia, loassa kieriviä otuksia. Ihan kuin miehet. ;D
Gitarre kirjoitti:hahahah vähän repesin tolle
Eob kirjoitti:Loistavaa, loistavaa.
Siinä täydellinen kiteytys suomalaisesta perusjunttimiehestä.
Trauma kirjoitti:Ja yleensä menen täysin sekaisin kun luen jotain feminististä lehteä esim. Aku Ankkaa.
ridikulous kirjoitti:Hm, olet tosissasi? Mitähän feminististä Aku Ankassa on, katsotaan vaikkapa Iineksen hahmoa. Siinä on niin stereotyyppinen ja vanhanaikainen kuvaus naisesta ettei mitään järkeäKaiken maailman siivousintoilut, marttakerhot, nipottamiset, mustasukkaisuus ja miesten pyörittely, huoh.
Tiia kirjoitti:Poistettiinko täältä mun luoma topikki "Ärsyttää" ?? ;OO
Wespa kirjoitti:Tiia kirjoitti:Poistettiinko täältä mun luoma topikki "Ärsyttää" ?? ;OO
Ei poistettu, se siirrettiin Chatti-alueelle.
Tunhhu kirjoitti:kylän se on totta, että lehdissä ihannoidaan täysin epärealistisia kroppia... mä haluaisin että tulis esim sellanen lehti jossa mallit on oikeesti jotain normaaleja tyyppejä niinku joku matti 190cm ja paino 120kg
päällä nyt syksyn uutuustakki ja housut;) mutta ei... ja v*tuttaa kun kattoo jostain kuvastosta että onpa ihan kivan näköset housut, ja kun menet ja tilaat ne niin eipä olekkaan kivan näköset sun päällä, mutta kyllä istuu niin hyvin sille "mallille" että...
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa