Calemran kirjoitti:Ärsyttää tää blogin irc-kanavan porukka, ku osa näyttää olevan pilailumielessä sielä ja ei tuola voi edes kuvitella, että keskustelisit mistään aiheeseen liittyvästä. Käyttäjät sielä haukkuu ylläpitoa ja mitä tää meidän TheMagician sielä nuolee niiden persettä, ettei muka usko mihinkää paranormaaliin sun muuta >: O suurta petosta?
Tuonne sais jonku puhdistuksen heittää, niin loppus noi tukiasläpät sun muut. Pysytään aiheessa.
s3nsi kirjoitti:Vitun apinat. Kyllä jotkut on huomionkipeitä tai jotain. Voisivat vähän miettiä tekojensa seurauksia. Munkin kotikunnassa lukio tyhjennettiin kun yksi sen oppilaista uhkaili sitä pommilla.
Tiia kirjoitti:Yhteensä 120 uhkausta 10 päivän aikana tullu ympäri Suomenmaata !![]()
![]()
Calemran kirjoitti:Ärsyttää tää blogin irc-kanavan porukka, ku osa näyttää olevan pilailumielessä sielä ja ei tuola voi edes kuvitella, että keskustelisit mistään aiheeseen liittyvästä. Käyttäjät sielä haukkuu ylläpitoa ja mitä tää meidän TheMagician sielä nuolee niiden persettä, ettei muka usko mihinkää paranormaaliin sun muuta >: O suurta petosta?
Tuonne sais jonku puhdistuksen heittää, niin loppus noi tukiasläpät sun muut. Pysytään aiheessa.
JD Matthew kirjoitti:ärsyttää olla koulussa atk:ta
Tonza133 kirjoitti:Ottaa pahasti aivoon, kun yksi luokkalainen kokoajan puhuu minusta paskaa. Joka ainoa hetki. Kokoajan jotain "ne asuu oikeesti paskan värisessä talossa, se on ihan homo typpi, mä meen kyntään sen pihaa mun mailman parhaalla mopolla, niitten piha on pelkkää hiekkaa eli se on ihan köyhää."
Calemran kirjoitti:Vituttaa vain sikana, ku porukka on tommosta >:--------D
Itte sain niin paljo paskaa niskaan peruskouluaikoina siitä, että satuin edes lukemaan tälläsiä asioita. Minut tuomittiin saatananpalvojaksi sun muuta kivaa, eikä ole todellakaan helppoa kiinnostua tälläisistä asioista ihmisten ahdasmielisyyden takia. Ihmisiä on erilaisia, heidän ajattelutapansa ovat erilaisia. Ihmiset ovat silti erittäin suvaitsemattomia vielä näinäkin päivinä.
Dala kirjoitti:Minut unohdettiin tänään. Koulukaveri joka kuskaa minua kotiin ja kouluun aina kun mahdollista, unohti minut tänään koululle. Yritin soittaa perään ja kysyä, missä hän oikein on, kun ei autoa näy. Oltiin sovittu että pistää hälyn kun on lähdössä. No ei vastaa puhelimeen ja mie sitte ajattelen, että onneksi kerkeä vielä bussiin ja meen pysäkille. Sit kaveri soittaa ja sanoo että oli jo puolessa välissä matkaa ku huomas että joku puuttuu ja tuli sitte hakemaan.
Kai mie sit vaan olen niin huomaamaton persoona..
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa