Kvanttitasolla siirtyminen

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Vallu
Demoni

Re: Kvanttitasolla siirtyminen

ViestiKirjoittaja Vallu » 21 Tammi 2026, 01:26

Nyt selvisi melko luotettavasta lähteestä milloin kvanttimuutos saa päätöksen ja maapallo siirtyy ns.korkeampi värähteiseen 5D tilaan. Vaikka tarkka päivämäärä tietää vain Luoja itse, niin osaavat aavistaa hänen valotyöntntekijät myös. Informaation tulvan johdosta jos muistan nyt oikein henkilön, Pyhä Maria kertoi että muutos/siirtyminen ei ole kovin kaukana jopa fyysisellä tasolla katsottuna.

Voimme kyllä todeta että meneilään suuri myllerys kaikkialla. Ihmisten elämää on kuin amerikkalaisen elokuvan vuoristorata tunne tasolla. Ja sitähän tämä on ollut tiiviisti jo useita vuosia. Onneksi porukka alkaa heräilee 3D tilasta. Siinä vielä 4D välissä jonka käytävä myös läpi hengellisellä tasolla. Kaikki tämä tapahtuu lyhyessä aikavälillä ja sen takia kaikki mitä nyt tapahtuu maailmassa tuntuu hullulta, lievästi sanottuna. Mitta se on väistämätöntä ja on sen arvosta. Nyt kaikki energiat läsnä maapalolla, 2D > 10D kuin matalat että korkea mahdollinen. Valon työntekijät lähettävät maapalolle korkevärähteistä energiaa kun taas varjoporukka tekee pimeitä asioita estääkeen valon pääsyn.

Hetki sitten minun tietoon on tullut lopullinen finaali milloin maapallo siirtyy lopullisesti 5D korkeävärähtisen tilaan. Käytännössä planeetalla on jo sellaisia paikkoja jossa 4D , 5D ja jopa korkeampi värähteiset energia mestat. Mutta lopullisesti 5D tasoa maapallo saavuttaa vuonna 2033

Saa nähdä tulevatko muukalaisten morjestamaan avoimesti maapalloasukkaita 2027 vaikka 3I Atlas teki sen jo tänävuonna. Sehän riippuu ihmisistä kuinka he onnistuvat nostamaan omat värähtelyt. Käytännössä se on vain siitä kiinni :)

Siitä huolimatta maapallo kulkee kokoajan kohti 5D ylösnousemusta. Maapallon plaismoidit tekevät kokoajan töitä sen eteen, kaikilla fyysisillä olemassaolon tasoilla joita silmillä ei näy. Mutta ne voi kuitenkin tuntea ja aistia kun menette yksinkertaisesti luontoon ja täytätte itseänne uudella energialla. Astukaa vuoronvaikutuksen metsä henkien kanssa järvi henkien ja vuorten haltioiden kanssa kiittäkää heitä kaikki puhtaasta vedestä, raikkaasta ilmasta sekä korkeista energioista joita he välittävät maan päälle. Kiittäkää myös siitä, että he kärsiväliseti odottavat kuin ihmiset alkavat myös nostamaan omat hengelliset härähtelyt.

Tällä hetkellä maapallo puhdistaa itseensä kaikista matalavärähteisistä energioissa joten olkaamme me myös osa tätä uutta maailmaa. Sanomalla itselle nyt riitti,,. ei enää yhtää distruktiivistä ajatusta ei enää yhtään distruktiivistä tekoa. Annan kaikille heille anteeksi jotka ovat minua vastaat rikkoneet.

Nyt minä muutun.

Täytän itseäni pyhällä energialla, rakkauden valolla.

Tästä hetkestä eteenpäin OLEN UUSI IHMINEN
Jokaiseen ihmisen totuus on henkilökohtainen illuusio.
Kaikki tieto voi vapaasti käyttää yhteisen hyvään saavuttamiseksi.

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”