Regendos kirjoitti:Itselläni alkaa ONNEKSI koulut vasta 12. päivä. Silti, jännittää aivan vitusti sinne lähteminen.
Riwander kirjoitti:Verikokeet silloin otettiin tuskaisesti, joissa pyörryin jatkuvasti ja sain paniikkikohtauksia :_D Ja puolituntia kesti, että suonen löysi. Mutta kaikesta vaivannäöstä ei ole tautiani ratkaistuMystinen kurkunpuristus tauti, jonka kanssa olen oppinut jo elämäänkin tässä.
Regendos kirjoitti:Inhottaa, että maistuva sapuska ei kulje laihdutusmuonan kanssa käsikädessä. Tarkoitus olisi saada puolikiloa viikossa pois painosta, mutta se on aivan hiivatin vaikeata puuhaa. Varsinkin kun on tottunut mässäilemään kaikellä hyvällä. Minulla olisi nimittäin reilut kymmenen kiloa pudottamista, jotta saisin normaalipainoni takaisin. Toisinsanoen, minulta menisi 20 viikkoa, eli viisi kuukautta siihen. Joka on perhana melkein puoli vuotta! En minä semmoisia aikoja voi odotella...
aavenainen kirjoitti:Regendos kirjoitti:Inhottaa, että maistuva sapuska ei kulje laihdutusmuonan kanssa käsikädessä. Tarkoitus olisi saada puolikiloa viikossa pois painosta, mutta se on aivan hiivatin vaikeata puuhaa. Varsinkin kun on tottunut mässäilemään kaikellä hyvällä. Minulla olisi nimittäin reilut kymmenen kiloa pudottamista, jotta saisin normaalipainoni takaisin. Toisinsanoen, minulta menisi 20 viikkoa, eli viisi kuukautta siihen. Joka on perhana melkein puoli vuotta! En minä semmoisia aikoja voi odotella...
joku heppu oli atkinsilla saanut kuukaudessa 11kiloa pois... mutta en sitten tiedä vaikuttaako ikä siihen saako kyseistä diettiä suosia.. itsellänikin hyviä kokemuksia tästä laihtumis muodosta/dietistä. mutta sitten pitääkin muuttaa elämäntavat sitten sen syömisen mukaan.. eli "herkuista olisi luovuttava" ja pasta leipä karkki/herkku jne osastoa vain harvoin kun on tuloksia saanut.
btw ja monien mielestä ko dietti on "erittäin epäterveellinen".. että jokainen sen päättäköön onko epäterveellinen vai ei. (sikälimikäli tiedät atkinsin dietin).
tuputhy kirjoitti:aavenainen kirjoitti:Regendos kirjoitti:Inhottaa, että maistuva sapuska ei kulje laihdutusmuonan kanssa käsikädessä. Tarkoitus olisi saada puolikiloa viikossa pois painosta, mutta se on aivan hiivatin vaikeata puuhaa. Varsinkin kun on tottunut mässäilemään kaikellä hyvällä. Minulla olisi nimittäin reilut kymmenen kiloa pudottamista, jotta saisin normaalipainoni takaisin. Toisinsanoen, minulta menisi 20 viikkoa, eli viisi kuukautta siihen. Joka on perhana melkein puoli vuotta! En minä semmoisia aikoja voi odotella...
joku heppu oli atkinsilla saanut kuukaudessa 11kiloa pois... mutta en sitten tiedä vaikuttaako ikä siihen saako kyseistä diettiä suosia.. itsellänikin hyviä kokemuksia tästä laihtumis muodosta/dietistä. mutta sitten pitääkin muuttaa elämäntavat sitten sen syömisen mukaan.. eli "herkuista olisi luovuttava" ja pasta leipä karkki/herkku jne osastoa vain harvoin kun on tuloksia saanut.
btw ja monien mielestä ko dietti on "erittäin epäterveellinen".. että jokainen sen päättäköön onko epäterveellinen vai ei. (sikälimikäli tiedät atkinsin dietin).
Mitä vielä..Atkinsin dieetti on terveellinen! Ettekö ole lukeneet lehtiä tai uutisia netistä?
Itse laihdutin dieetillä 15 kg, eikä tarvinnut kaloreita laskea.( puolessa vuodessa) Nyttemmin olen silloin tällöin syönyt ruisleipää tai kokojyväriisiäkin joskus, mutta jo puolitoista vuotta paino on pysynyt samana. Tosin täytyy kyllä sanoa, että en ole koskaan kaivannut pullaa kahvin kanssa tai perunoita ruuassa, joten sillä tavalla se on ollut minulle helppoa. Kaikenlisäksi vuosia vaivanneet mahakivut katosivat parissa viikossa, eivätkä ole tulleet takaisin. Kolestrolit, verensokerit ym on testattu kahdesti puolen vuoden aikana silloin alussa ja kaikki on ok!
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa