Zrud kirjoitti:En minä uskokkaan mihinkään. Rabi vain esitti kysymyksen ja minä vastasin.
olen viellä 100% ateisti.
En kiellä uskontoja.
Tosin Kristinuskon kiellän
Ja aika monet muutkin.
Zrud kirjoitti:Koska Kristinusko perustuu valheeseen. Ja valhe on asia mikä on keksitty välttelläkseen totuutta.
Joten Valhetta ei ole. Joten ei ole Kristinuskoakaan... hienoa eikös vain ?
Die kirjoitti:Kyllä kuulun, valitettavasti. Mutta aijon erota. Ripilläki kävin vaa sen takia että sain rahaa lahjaks ja sen jälkee haistatin pitkät koko kirkolle ja kristinuskolle :--'D
Vic Rattlehead kirjoitti:Die kirjoitti:Kyllä kuulun, valitettavasti. Mutta aijon erota. Ripilläki kävin vaa sen takia että sain rahaa lahjaks ja sen jälkee haistatin pitkät koko kirkolle ja kristinuskolle :--'D
Tyylikkäämmin vielä olisit haistattanut vitut rippileireille kuten minä.
En vaan pystynyt käymään jotain vakaamukseni ja ideologiani vastaista "koulua" läpi rahan takia. Mutta meitä on erilaisia it seems..
Aqua vitae kirjoitti:Vic Rattlehead kirjoitti:Die kirjoitti:Kyllä kuulun, valitettavasti. Mutta aijon erota. Ripilläki kävin vaa sen takia että sain rahaa lahjaks ja sen jälkee haistatin pitkät koko kirkolle ja kristinuskolle :--'D
Tyylikkäämmin vielä olisit haistattanut vitut rippileireille kuten minä.
En vaan pystynyt käymään jotain vakaamukseni ja ideologiani vastaista "koulua" läpi rahan takia. Mutta meitä on erilaisia it seems..
Hmm... minä kävin rippikoulun vaikka melkoinen antiteisti olenkin.
Onneksi siellä oli vain yksi kreationisti, hänen argumenttinsa olivat aika huterat. Kaatuivat koko "luokan" edessä rymisten alas.
Yhden kanssa käytiin monia (kaikki on suhteellista) syvällisiäkin filosofisia keskusteluja, joista nautin enemmän kuin mistään. Kasvotusten reaaliaikaista argumentointia Jumalasta, elämän tarkoituksesta ja what not. Mahtavampaa saa hakea hakemalla.
Jaarno kirjoitti:Siinähän sitä on hyvä samalla "Fap Fap" kun samalla väittelet jos niin siitä tykkää.
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa