Nyt ärsyttää!

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Anthrapos
Valaistunut
Viestit: 31
Liittynyt: 21 Touko 2008, 19:21

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Anthrapos » 30 Kesä 2008, 01:34

Ärsyttää ku ei saa unta. :D Lukenu liikaa varmaan kummitustarinoita :demonbunny:

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tiia » 30 Kesä 2008, 14:51

I've got dilemma!!

Hitto pitäs jtn keksiä nyt prkl!

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 30 Kesä 2008, 18:25

remontti hyvällä mallilla ja piti tulla töihin.. shit :D ...
I believe..

Avatar
SimpanssiV2
Kummitus
Viestit: 51
Liittynyt: 01 Maalis 2008, 18:24
Paikkakunta: salo-miehikkälä
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja SimpanssiV2 » 30 Kesä 2008, 19:29

Tiia kirjoitti:I've got dilemma!!

Hitto pitäs jtn keksiä nyt prkl!

no sehän voi ärsyttää kun ei keksi mikä ärsyttää
no kuitenkin minua ärsyttää/surettaa kun läheinen 'ystävä' ei vastaa viesteihin :(
Edit:homma ratkes se olikii leirillä mutta känny ei :D :D :lol: :lol:
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMJep Jep

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tiia » 08 Heinä 2008, 20:43

Ärsyttää! Selkärangassa tulehdus, eikä pysty kunnolla edes kävelemään, pitää kai sitä mennä perjantaina taas lääkäriin! Ollu jo yli kuukauden. ;S

Avatar
domino
Alieni
Viestit: 103
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:28
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja domino » 08 Heinä 2008, 23:19

Kotona ei ole mitään oikein kunnon ruokaa ja on kovan luokan nälkä. Lähin Teboilki on varmaa kilometrin päässä. Kai se on pakko kestää huomiseen asti ja mennä nukkumaan.

Avatar
s3nsi
Alieni
Viestit: 111
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 12:15

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja s3nsi » 08 Heinä 2008, 23:45

Tyhjällä vatsalla on kyllä inhottava mennä nukkumaan. Aina sitä jotain ruokaa kehittää. Tosin mausta on sitten joskus tingittävä. Sen oon ainakin oppinut, kun muutin pois porukkoitten luota.
Believe The Unbelievable...

11:11

http://www.youtube.com/user/abbazaba

Avatar
domino
Alieni
Viestit: 103
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:28
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja domino » 09 Heinä 2008, 00:04

s3nsi kirjoitti:Tyhjällä vatsalla on kyllä inhottava mennä nukkumaan. Aina sitä jotain ruokaa kehittää. Tosin mausta on sitten joskus tingittävä. Sen oon ainakin oppinut, kun muutin pois porukkoitten luota.


Tarkistin ja meillä on vain hapankorppua, limua, mausteita, punajuuria (joista en siis tykkää), mehua ja maitoa. Noistako pitäisi sitten jonkinlainen yhdistelmä väsätä? Taidan tyytyä pelkkään mauttomaan hapankorppuun, perhana. :x Onneksi faija käy huomenna kaupassa, toivottavasti ostaa ruokaa ja paljon.

Avatar
ValkeaLeidi
Peikko
Viestit: 232
Liittynyt: 19 Kesä 2008, 16:52
Paikkakunta: P*ska Kaupunni

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja ValkeaLeidi » 09 Heinä 2008, 12:00

Ärsyttää tämä jatkuva sade. Sade sade ja sade. Aina, kun katsoo aamulla ikkunasta sataa. Sääsket lisääntyvät entisestään, kohta ei voi postilaatikolle mennä ilman kamalaa ohviarsenaalia. Näin auringon viimeksi ehkä torstaina tai perjantaina. En halua mitään hellettä, mutta olisipa edes päivän kuivaa. :cry:
Lika on ainetta väärässä paikassa. (Mary Douglas)

Avatar
Zhinarkos
Valaistunut
Viestit: 37
Liittynyt: 09 Heinä 2008, 20:49
Paikkakunta: Pieksämäki
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Zhinarkos » 10 Heinä 2008, 12:00

ärsyttää kun ei nyt ole pariin viikkoon ollut oikein mitään tekemistä. Enkä ole edistynyt yhtään tuossa piirtämisen jalossa taidossa.
We are what we choose to be, not what we want to be..

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tiia » 10 Heinä 2008, 18:50

Nyt kyllä v*tuttaa niin viimeisintä päivää! Oli entinen puhunu musta kaikkee paskaa yhellä foorumilla. Tässä pieni ns. romaani teille luettavaks

KIRJOTIN TUON SINNE FOORUMILLE MISSÄ SE PUHU P*SKAA MINUSTA


On se aika lapsellista vinee täällä et: "entinen muija tulee yks kaks yllättäen yllätysvierailulle". Miettisitpähän vaan ite mitä teit ja sanoit,
ennen kun puhut täällä paskaa muista. Poika on niin lapsellinen, että lähtee tyyliin karkuun, kun pitäis selittää loputkin asiat, mut ei oo näköjään pokkaa siihen. Todellakin paskamaista käytöstä joo, kyllä! Luulis, että sen verran kunnioitusta olis kohtaan, kun 2,5 vuotta takana oli. Eka vannoo asioita ja sitten lupailee kaikkee, et ollaan kavereita ja myöhemmin sanoo ettei olla (Minä täällä ahdistuneena ja masentuneena vedän rauhottavia lärviin varmaan kolme päivässä yhen ihmisen takia!) ja sit kusettaa, sellanenhan se onkin oikee uskollinen ihminen joo o. Oot aika naiivi ja tollanen touhu on ihan helvetin lapsellista, voin mainita sen jopa että mun psykiatrin (on ollut psykiatrina 25v) mielipide on myös sama, että tollanen touhu on erittäin lapsellista. Tää on taas niin tätä perinteistä sinua, varsinkin mua kohtaan! Oivoi, en ihmettelekkään että ei varmaan kukaan tyttö enää kiinnostu susta, koska ajattelet LOPPUJEN LOPUKSI vain itseäsi ja aina pitäs olla tekemässä asiat sun mielen mukaan (en ota tähän mukaan niitä sairausasioita, paniikkihäiriö yms..).
Väität salee aina mulle, et mä ajattelen itteäni, loppujen lopuks se oot ollu sinä joka tän kaiken p*skan on saanu aikaan. Just just.. Turha yhtää alkaa vinee siitä, et sä oot kestäny ja kestäny, eiköhän sitä suhteessa mennä yhdessä kaikki se paska ja ihana läpi, sekä ylämäessä että alamäessä ja tuetaan toisia "viimeiseen henkäykseen asti". Kenenköhän takia minä tässä oon ollu masentuneena 2 vuotta ja kärsiny paniikkihäiriöstä 1½ vuotta ja joutunu sen takia käymään psykiatrillakin ja jopa osastollakin!?! Sinun takias suurimmaks osaks! Kohtelit aika perkeleen huonosti mua sillon tällön, mut osasithan sä kyl joskus olla mukavaki. Harmi vaan, että se todellinen luonne paljastu aina uudelleen ja uudelleen ja oltii siinä samassa pisteessä taas, ihan varmasti mun sairauden takia, nii i... Onhan se joo kiva, kun poikaystävä pettää sellasen 1 vuoden seurustelun jälkeen ja keksii tekosyitä. Meikku kärsi 4 kk sen takia vuos sitten ja nyt sitte heittää paskaa niskaan, vaikka ite tietää mitä kaikkea on tehny minua kohtaan!! Eiköhän siinä vaiheessa ihmisellä ala olemaan mielenterveys ja luottamus heikoilla jäillä moneen ihmiseen?! Nii i, et kaikki olis taas minun vika, nii se tuntuu näköjään väittävän vaan. Väittää että vahdin, vaikken edes vahtinut koskaan!!
Onko se muka vahtimista, jos haluaa ja saa edes yhden päivän viikosta viettää aikaa poikaystävän kanssa ja tehdä jotain mukavaa?! Muka pitäisi minua ajatella kokoajan, todellisuudessa sain aika vähän irti siitä suhteesta, kun ei voinu tavata melkein koskaan ja kun ei saanu edes melkein soittaakkaan tai lähettää tekstiviestiä! Mitä järkeä sellasessa suhteessa edes on, missä ei nähdä kun tyyliin 1 krt viikossa ja tuntuu siltä ettei sais pitää yhteyttä kun toinen muuttuu niin vaivautuneeks ja perseelle ammutuks karhuks ja sitten tulee itelle ahdistava olo kun ei tiedä että mistä se kaikki johtuu! Sit saa siitäkin paskaa niskaan, kun tekee jonkun ihan pikkuasian väärin ja pitää pyydellä anteeks ja katua sitä tyyliin 10 vuotta! Piti jokaisesta asiasta tehdä niin helvetin vaikeeta, että se vois onnistua ja sen vois tehdä.
Oli se kyllä niin kummallista minun pompottelua, apua vaan pyysin sillon, kun oli paha olla ja tuli niitä paniikkikohtauksia, eiköhän sillon pitäisi toista auttaa, varsinkin jos on yhdessä?! Väität, että olit tossun alla, vaikka todellisuudessa se olin minä loppujenlopuksi, joka oli tossun alla. Jos jostaki pikkuasiasta alat marisemaan, mitä minä haluan, niin heti siitä alko kauhee natiseminen et "sä pidät mua tossun alla". Ja tiedoksi vain että enemmän minä tässä niitä yöunia olen menettäny, ku sinä koko tämän jutun aikana koskaan millonkaan! Loppuaika tais olla vaan pelkkää hyväksikäyttöä ja huijaamista, ainakin siltä tuntuu ja myös just sitä sun helvetin bluffaamista niinkun sanoit ite mulle! Mielummin sanoo asiat suoraan päin naamaa, vaikka ne satuttais kuinka paljon tahansa lystää, kun niin että kiertelis ja kaartelis, ku maalaismummo vanhalla fiudella stadin keskustassa.
Turha heittää tätä kaikkea helvettiä mun niskoille, ite sitä eroa sillon halusit ja vetäsit maton alta yhtäkkiä, minä olisin tahtonu yrittää, oli munkin asenteessa kyllä korjaamista, sen voin sanoa! Ja näin siinä nyt sitten kävi, heität kaiken paskan mun niskaan ja sanot ettet halua enää edes olla kaveri VAIKKA VANNOIT JA LUPASIT että tullaan näkemään ja pitämään yhteyttä jnejnejne! Sun lempiharrastus taitaa olla se ihmisten kusettaminen ja valehtelu, ei tollaseen ihmiseen voi luottaa, todellakaan! Yksinkertasesti kusettamista ja valehtelua. Itkemään en perään todellakaan ala, elin kun vankilassa ja pakkopaidassa tuossa suhteessa, kun joka helvetin pienikin asia oli niin vaikeaa toteuttaa että siitä olis tullu mukavaa kummallekkin, mitä pyysin.
Onhan se kiva joo kun ihmiset sitten loppujenlopuksi kääntää selkänsä ja sanoo, ettei halua olla missään tekemisissä vaikka itse on ihan out kaikesta tapahtuneesta ja siitä et mistä kaikki tää johtuu ja mistä tää tuli! Juu u, ei tässä voi sanoa muutakun että mun turhaa minun syyllistämistä on ollu kokoajan liikaa, vaikka niitä vikojakin minusta löytyy, siltä näyttää! ;vaikka tein kaikkeni suhteen eteen. Sain vaan siitäkin p*skaa niskaan ja kääntymisen mua vastaan. Kasvaisit kuule poika vähän aikuisemmaks JA ENNENKAIKKEA OPETTELISIT KOHTELEMAAN NAISIA!
Itsekästä, ei voi muuta sanoa. Tuun aina olemaan katkera tästä kaikesta, kun tuollein vetäsee maton alta ja menee melkein mielenterveys, onhan se kivaa tulla monta kertaa kusetetuks, myös muullakin tavalla! Harmi vaan että olin sokea ja sinisilmänen siinä suhteessa, enkä lähteny ajoissa käppäilemään, VAIKKA YRITIN KAIKKENI ANTAA SIIHEN SUHTEESEEN mut ei näköjään mikään kelvannu, kuulema mulle taas ei mikään kelvannu vaikka olin suht koht tyytyväinen yleensä. Jumankauta, mitä sitä saa kuulla AINA melkein selkänsä takaa ja varsinkin se kun "vedetään matto alta".... Kusetusta, valehtelua, asioiden pimittämistä, kylmyyttä, kiusaamista mun sairauden ohella, pettämistä kerran (senkin kuulin jopa yheltä tutulta, onneks), haukkumista ja kaikenlaista tollasta lapsellisen ihmismielen paskaa. Noh, ihmiset muuttuu, mut jotkut muuttuu näköjään niin olevinaan oleviks ja kusi nousee päähän ja koppavaisiks myös, et ei voi muuta ku haistattaa p*skat ja "onnea" tulevaisuuteen vaan!! Tollasella asenteella ei kyl ketään naista saa jos kohtelee kylmästi ja hälläväliä -asenteella ottaa kaiken. Vois jo oppia sen, et se joka kuoppaa toiselle kaivaa, se itse siihen putoaa. Karman laki pätee, on huomattu ja varmasti tulee moni muukin huomaamaan. Toivottavasti joku rikkoo sunkin sydämen joskus ja vieläpä pahemmin. Ei olis ikinä pitäny uskoa sitä kaikkea mitä sanoit. Olihan se aina yölläkin kiva herätä kaikkiin niihin painajaisiin, mitä näin aina niistä kaikista tapahtumista.

"I Don't regret it but I still live with the side effects"


http://www.tietopankki.com/narsismi.html

---

En tahdo enää ikinä sellaseen suhteeseen, missä joudun kärsimään noin pahasti. En tiedä, mitä kaikkea paskaa tuo on puhunu musta täällä foorumilla, mutta muutaman jutun ainakin oon lukenu täältä, koska itekkin vierailen sillon tällön täällä foorumilla, vanhat fiatit on nättejä :>. Sellanen fiat 500 vaaleansininen olis nätti, ostan kyl sellasen viel joskus Very Happy. Isosisko ainakin sano et aikoo ostaa jonkun sellattisen :>. Btw, jos edes te foorumilaiset tietäisitte puolet tuosta kaikesta helvetistä, niin tajuaisitte ja hyvä olis ja muutama muu voisi olla mun kanssa samaa mieltäkin. When it's for real, it's forever. Eipä taitanu olla. Toivottavasti en koskaan törmää sellaseen joka kohtelee mua kylmästi, vaikka tuolla tyyliin tuolla oven takana olis ollu montakin tyyppiä mut ottamas tässä. Yks tyyppi on kyl ihan kiva joo Smile.
Pettäminen on kyllä sellanen juttu, mitä en niele. Siitä jää ikuiset traumat!
En tiedä onko täällä kenelläkään samanlaisia kokemuksia kun mulla mut sen ainakin opin ettei kannata olla niin hyväuskonen ja pitää ketään itsestäänselvyytenä.


Nyt mä olen erittäin tyytyväinen, kun sain kerrottua pari totuutta, varsinkin niille ihmisille jotka on kuullu kaikkea paskapuheita minusta, onhan se välillä hyvä selittää ITSE asiat muille. Smile. Kosto on suloinen. Jos joku ei pidä tästä tekstistä, niin sitten ei!! Jos pitää nii sit pitää, tai sitten toiset ehkä voivat antaa rispektiä. Minä en enää ala kuvia kumartelemaan, ikinä! Osasimpahan ja saimpahan sentään kerrankin avautua tästä kaikesta! Että siinä sellanen "pieni" "elämäntarina" -romaani luettavaksi vaan.

Kärsiikö täällä muuten kukaan paniikihäiriöstä tai masennuksesta? Kumpikin on inhottavia, varsinkin samaan aikaan.


"For the record, you oughta know
You wasn't thinking when you let me go
But whatever that's how it goes
Win some, you lose some
and others you hold in your heart

I don't wanna spend my life
Thinking what it could've been like
If we had another try, one time
Like back in the day that I look on your face
Feels like the first time"


Hitto ku on volvon takaluukku paskana!

Ja loppuun vielä lisäys: "Can't nobody say I didn't give my all to you"


^ Tuollein kirjotin sinne foorumille. Alko niin hitosti pännimään sen käytös! Piti vaan suomentaa pari asiaa !

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Riikervo » 10 Heinä 2008, 19:16

Ei minua varsinaisesti ärsytä, mutta harmittaa kun poikakaverini lähti armeijaan. Minä kun mokoma en oikein osaa olla yksin. Kavereillani on muutakin tekemistä kuin pitää minulle seuraa. Minulla kun ei noita kavereita ole loputtomiin. :roll:
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tiia » 10 Heinä 2008, 20:49

Riikervo kirjoitti:Ei minua varsinaisesti ärsytä, mutta harmittaa kun poikakaverini lähti armeijaan. Minä kun mokoma en oikein osaa olla yksin. Kavereillani on muutakin tekemistä kuin pitää minulle seuraa. Minulla kun ei noita kavereita ole loputtomiin. :roll:


Njoo o. Sama täällä, tunnun olevan ihan omituinen kaikkien mielestä. Khyl niitä kavereita on mut kaikki vaan tuntuu menevän kokoajan jossai muilla mailla ;p!

Avatar
Ufomies
Peikko
Viestit: 234
Liittynyt: 13 Maalis 2008, 01:34
Paikkakunta: Suomen Ateena

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Ufomies » 11 Heinä 2008, 02:59

Voi voi, kunpa olisikin se ongelma vain yksi ihminen eikä koko ihmiskunta... :roll:

Että minä vihaan tätä saamarin planeettaa ja sen idiootteja asukkaita! :twisted:
"Olipa kerran ufomies, joka lentotemput ties."

Avatar
Stinttunen
Alieni
Viestit: 122
Liittynyt: 02 Heinä 2008, 21:03
Paikkakunta: Ranua
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Stinttunen » 11 Heinä 2008, 07:55

Nyt ärsyttää se, et on kukunpääntulehus + kumpiki korva + kumpiki silmä tulehtunu :x
Elämässä ei ole voittajia, on vain selviytyjiä.

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tiia » 13 Heinä 2008, 13:18

Ufomies kirjoitti:Voi voi, kunpa olisikin se ongelma vain yksi ihminen eikä koko ihmiskunta... :roll:

Että minä vihaan tätä saamarin planeettaa ja sen idiootteja asukkaita! :twisted:


Niin minäkin!

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Trauma » 13 Heinä 2008, 13:25

Tiia kirjoitti:
Ufomies kirjoitti:Voi voi, kunpa olisikin se ongelma vain yksi ihminen eikä koko ihmiskunta... :roll:

Että minä vihaan tätä saamarin planeettaa ja sen idiootteja asukkaita! :twisted:


Niin minäkin!

Komppaan. Vihaan myös alienita ja heidän perseennuolijoita.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Gitarre » 13 Heinä 2008, 14:54

Ärsyttää kun en tiedä missä kaikki kaverit on eikä ole mitään tekemistä :(
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 13 Heinä 2008, 21:52

Täsmälleen sama ongelma.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
ValkeaLeidi
Peikko
Viestit: 232
Liittynyt: 19 Kesä 2008, 16:52
Paikkakunta: P*ska Kaupunni

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja ValkeaLeidi » 16 Heinä 2008, 11:50

Joku oli tarjonnut yli 20tonnia yli meidän asuntotarjouksesta, vaikka mekin tarjosimme enemmän kuin pyyntihinnan. Joku tosissaan halusi sen kämpän. Noh, se olikin vähän liian hyvä ollakseen totta. :( Kyllä me vielä joku löydetään.
Lika on ainetta väärässä paikassa. (Mary Douglas)


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 44 vierailijaa

cron