Exitium kirjoitti:Faktat kuntoon ennen mustamaalausta
Tarviiko huumeita edes mustamaalata?
Eiköhän narkkarit ja muut yhteiskunnan pohjasakat tee sen meidän muiden puolesta.

Exitium kirjoitti:Faktat kuntoon ennen mustamaalausta
OSITutkimusseura kirjoitti:Exitium kirjoitti:Faktat kuntoon ennen mustamaalausta
Tarviiko huumeita edes mustamaalata?
Eiköhän narkkarit ja muut yhteiskunnan pohjasakat tee sen meidän muiden puolesta.
Vic Rattlehead kirjoitti:Asiasta väittely on sama kun puhuisit umpimuuratulle oviaukolle, ei se siitä mihinkään päin kallistu tai myönny.
Aqua vitae kirjoitti:Vic Rattlehead kirjoitti:Asiasta väittely on sama kun puhuisit umpimuuratulle oviaukolle, ei se siitä mihinkään päin kallistu tai myönny.
Olen kyllä OSITista saanut ihan sen kuvan, että hänellä on kyky ajatella järkevästi ja mahdollisesti muokata maailmankuvaansa kun siihen on kutsumus.
Ja suomijuntti on yhdyssana ;]
Vic Rattlehead kirjoitti:Aqua vitae kirjoitti:Vic Rattlehead kirjoitti:Asiasta väittely on sama kun puhuisit umpimuuratulle oviaukolle, ei se siitä mihinkään päin kallistu tai myönny.
Olen kyllä OSITista saanut ihan sen kuvan, että hänellä on kyky ajatella järkevästi ja mahdollisesti muokata maailmankuvaansa kun siihen on kutsumus.
Ja suomijuntti on yhdyssana ;]
No mä olen taas tästä ja joistain muistakin keskusteluista saanut ihan päinvastaisen kuvan. Onhan sekin mahdollista, että sää koet hänet eri tavalla, jos oma maailmankuvasi on lähempänä hänen maailmankuvaansa.
Aqua vitae kirjoitti:Maailmankuvamme yhtenevät lähinnä siinä vaiheessa, kun kumpikin tunnumme nojaavan melko paljon tietelliseen evidenssiin.
Vic Rattlehead kirjoitti:(=työssäkäyvä veroja maksava heteromies)
OSITutkimusseura kirjoitti:Vic Rattlehead kirjoitti:(=työssäkäyvä veroja maksava heteromies)
Ehdottomasti parasta argumentointia sitten viipaloidun leivän.
Ja miksi turhaa edes yrittää tuottaa tuota suurempaa tekstiä tänne, kun vastapuolen leirissä vedetään samantien MAD vaihde silmään.
Viihdearvo on sanoin kuvaamaton ja luo suurta iloa ympärilleen.
Exitium kirjoitti:Alkoholilla ei ole mielestäni mitään positiivisiä vaikutuksia, alkoholin aiheuttama humaltuminen on verrattavissa jonkin oikean HUUMEEN vaikutukseen. Tunnen suurta myötähäpeää kun katselen juopuneita aikusia ja teinejä jotka örveltävät oikein ammattimaisesti.
OSITutkimusseura kirjoitti:Exitium kirjoitti:Alkoholilla ei ole mielestäni mitään positiivisiä vaikutuksia, alkoholin aiheuttama humaltuminen on verrattavissa jonkin oikean HUUMEEN vaikutukseen. Tunnen suurta myötähäpeää kun katselen juopuneita aikusia ja teinejä jotka örveltävät oikein ammattimaisesti.
Tässä taas havaitsemme sen, että viina on viisasten juoma. Ylikäyttö on ylikäyttöä, oli kyseessä veden nauttiminen, alkoholilla läträäminen tai pösilöheinän polttelu.
Kannabis pitäisi laillistaa vain ja ainoastaan vakavasti sairaiden/terminaalipotilaiden käyttöön ja sekin tiukan valvonnan alaisena reseptilääkkeeksi.
Huume on huumetta ja narkkarit on narkkareita vaikka kuinka sitä yrittäisi ihmiset puolustella.
Exitium kirjoitti:
Ja mikäli haluat jatkaa väittelyä niin tule sivulle http://www.hamppu.net/forum jakamaan näkemyksiäsi, näin ollen ehdotankin tämän aiheen lukitusta.
EDIT: Saako noita OSIT:in kirjotuksia mitenkään ignoroitua ettei mun tarvitse lukea sen äärettömän naurettavia väitteitä?
Shakaali kirjoitti:Exitium kirjoitti:
Ja mikäli haluat jatkaa väittelyä niin tule sivulle http://www.hamppu.net/forum jakamaan näkemyksiäsi, näin ollen ehdotankin tämän aiheen lukitusta.
EDIT: Saako noita OSIT:in kirjotuksia mitenkään ignoroitua ettei mun tarvitse lukea sen äärettömän naurettavia väitteitä?
Näinhän se toimii. Jos joku uskaltaa olla eri mieltä, ni aihe lukkoon.
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa