Nyt ärsyttää!

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
s3nsi
Alieni
Viestit: 111
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 12:15

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja s3nsi » 31 Heinä 2008, 14:40

Tosta tuli mieleen yks epäonninen päivä mun elämässä. Mentiin kavereitten kanssa uimaan pyörillä. Oltiin just vähän aikaa sitten saatu luokkasormukset. Menin tietysti sen kanssa uimaan ja sinne järven pohjaanhan se sormesta valahti. Koitettiin me vähän aikaa sitä ettiä, mutta aika toivotonta touhua se oli. Sit kun lähettiin polkee pois sieltä niin jäi pyyhekassi pinnojen väliin ja sit lensin nätisti tangon yli asfaltille. Tuli ihan kivoja ruhjeita ja t-paita meni pikeen ja pilalle..

Sit äsken poljin töistä kotia viimestä kertaa vähään aikaan. Oli aika hyvä fiilis siinä. Sit tippu ketjut ja jäivät ikävästi rattaiden väliin. Tää tapahtu kolme kertaa tossa matkalla. Kyllä taas elämä potkii päähän.
Believe The Unbelievable...

11:11

http://www.youtube.com/user/abbazaba

Calira
Valaistunut
Viestit: 32
Liittynyt: 21 Heinä 2008, 16:21

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Calira » 01 Elo 2008, 14:54

Regendos kirjoitti:Itselläni alkaa ONNEKSI koulut vasta 12. päivä. Silti, jännittää aivan vitusti sinne lähteminen.

Pitäs lähtee 10 päivä asuntolaa, seuraavana päivänä uuteen kouluun.
Jännittää minuu kans aika paljo tuo amikseen lähtö, mut samal
ootan sitä aika paljon :)
Älkää lukeko vain kirjoista.
Vaan menkää.
Ja.
Kokekaa se.

Avatar
Riwander
Valaistunut
Viestit: 34
Liittynyt: 30 Kesä 2008, 23:47
Paikkakunta: Sänkysi alla
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Riwander » 01 Elo 2008, 17:59

Verikokeet silloin otettiin tuskaisesti, joissa pyörryin jatkuvasti ja sain paniikkikohtauksia :_D Ja puolituntia kesti, että suonen löysi. Mutta kaikesta vaivannäöstä ei ole tautiani ratkaistu :| Mystinen kurkunpuristus tauti, jonka kanssa olen oppinut jo elämäänkin tässä.
Kuva
Tosi ystävä
Puukottaa aina edestä

Ui aina vastavirtaan
Pääset lähteelle

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Regendos » 02 Elo 2008, 12:28

Riwander kirjoitti:Verikokeet silloin otettiin tuskaisesti, joissa pyörryin jatkuvasti ja sain paniikkikohtauksia :_D Ja puolituntia kesti, että suonen löysi. Mutta kaikesta vaivannäöstä ei ole tautiani ratkaistu :| Mystinen kurkunpuristus tauti, jonka kanssa olen oppinut jo elämäänkin tässä.

Todella inhottavia tuollaiset korjaamattomat kehon virheet. Omaan itsekkin niitä, joten käsitän kyllä tuon tuskan. Minulla on tinnitusta, naksuva leuka joka kipeytyy välillä ja epäsopusuhtainen keho ainakin toistaiseksi.

Tuli nyt tästä leuasta mieleen... Pystyykö kukaan samaan kuten minä, eli naksauttamaan leuan kuten esim. sormen nivelet. Sen jälkeen niitä ei voi enää naksauttaa hetkeen, ennen kun palaavat takaisin. Hieman vaikeata selittää, mutta pelkään, että leukani heikkenee dramaattisesti ja alkaa irtoilla paikaltaan. JA SE ÄRSYTTÄÄ!

Avatar
ValkeaLeidi
Peikko
Viestit: 232
Liittynyt: 19 Kesä 2008, 16:52
Paikkakunta: P*ska Kaupunni

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja ValkeaLeidi » 02 Elo 2008, 16:49

Minua vähän huolestuttaa omassa kurkussani tuntuva puristava tunne, etenkin nyt kun olen lueskellut tuota Riwanderin painiskelua asian kanssa... :cry: Kuristava tunne ilmenee vain aika ajoin. Äsken oli kaksi päivää, ettei tuntunut mitään, mutta nyt se tuntuu taas. Tuntuu, kuin kurkussa olisi jotain, vaikkei siellä näy mitään. Minusta tuntuu vaan, että murahdin turhaan. Olen sellainen luonne, että murehdin kaikkea, aivan turhaankin. Minulla on hemmetin huono selkä. Voi olla, että olen vain yksinkertaisesti niin hiiskatin jumissa. Seuraan tilannetta vielä ennen lääkäriin menoa. Inhottava vaiva joka tapauksessa.
Lika on ainetta väärässä paikassa. (Mary Douglas)

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Riikervo » 03 Elo 2008, 22:11

Regendos, onko mahdollista, että leukasi kipeytyy hampaiden narskuttelusta yön aikana? Minun avomiehelläni on tälläinen ongelma ja hänen leukansa kipeytyy lähes jatkuvasti. Välillä hänen leukansa naksahtelee aika ikävästi itsestään, kun taas toisinaan se pitää ihan naksauttaa, jotta kipu lähtisi.
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Avatar
Ninyo
Alieni
Viestit: 149
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 22:23

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Ninyo » 03 Elo 2008, 22:20

*Huoh* Ärsyttää taas niin toden teolla kun sain aikaa itselleni pahan olon henkisesti. Jotenkin aina vain ajattelen sitä oksentamisen kauhuutta ja tähän sitä taas päästiin, oksettava olo ja sitten kun vielä pelkää kuollakseen oksentamista. Voi ehkä kuulostaa tyhmältä pelätä näinkin tyhmää asiaa, mutta kun ei sille itse voi mitään. Miksi ihmisen pitää oksentaa..? :cry:
Kuva

Puhkon silmäni, että näkisin
En tahdo nähdä, mutta näen sen väkisin
Runtelen korvani, jotta kuulisin
En ymmärrä, mutta kuulen sen väkisin
- Turmion Kätilöt

Avatar
grimreaper
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 03 Elo 2008, 16:23
Paikkakunta: graveyard

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja grimreaper » 04 Elo 2008, 01:08

Tuosta leuan naksumisesta tai jostakin, niin meikäläisellä on välillä ihan samaa. Harvinaisen ärsyttäväähän se, mutta sitä tapahtuu niin vähän..

Itseäni enemmänkin nuo polvet ärsyttää, kun välillä ne naksahtaa oudosti taaksepäin. Kävellessä voi näyttää nääs aika mielenkiintoiselta sekin asia..

Itseäni tällä kertaa ärsyttää, ettei mp3sessa ole kuulokkeita.. kun ne hajoaa multa all the time. Ei kovin kivaa ostella aina uusia.
keep begging for more.

Avatar
post-mortal
Jäsen
Viestit: 23
Liittynyt: 12 Touko 2008, 14:34
Paikkakunta: Kisko
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja post-mortal » 05 Elo 2008, 18:12

Postin polkupyörä kaatui kadulle kovan tuulen takia. Hävitin kolme kirjettä matkan varrella paikkaan X ja kiikutin aikatauluja vitsikkäille “katsos kun postipoika tuo taas laskuja” - asiakkaille.

Päivän kruunasi paketti, joka jäi jumiin postiluukkuun eikä se liikkunut mihinkään suuntaan. Kymmenen minuutin hikoilun jälkeen, sain vedettyä lähetyksen takaisin ei enää niin esteettisessä - kunnossa.

Stressi saattaa purkautua joskus niin, että heittää puhelimen ohimennen koirien juoma - astiaan. Vihasin sitä ruotsalaista huoraa muutenkin. Eipä tarvitse tällä kertaa heittää luuria seinään.

En tiedä, millä herään aamulla töihin, kun ei ole herätyskelloa, mutta tällä hetkellä se ei voisi kiinnostaa paskan vertaa. Vihaan itseäni aika ajoin niin paljon, että se turruttaa kaikki aistit.

Säästäkää silti säälinne ja myötätuntonne, koska en kaipaa niitä. Putoan aina jaloilleni, vaikka syvimpien pohjamutien jälkeen sitä toivoisi iskeytyvän jostain korkealta pää edellä betoniin.
Sormet painautuvat kylmään ikkunaan

Tahdon muistaa
Tahdon unohtaa

Huulet lupautuvat kuumaan suudelmaan

Tahdon koskettaa
Tahdon rakastaa

Sinä et koskaan

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Wespa » 05 Elo 2008, 18:52

Äryttää, kun ihmiset esittävät omia vääriä käsityksiään minusta faktoina, esim. se, että pelkäisin kuolemaa ja siksi uskoisin sielun olemassaoloon jne. Huoh. :evil:
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
ValkeaLeidi
Peikko
Viestit: 232
Liittynyt: 19 Kesä 2008, 16:52
Paikkakunta: P*ska Kaupunni

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja ValkeaLeidi » 05 Elo 2008, 22:07

Jahas, muillakin on ollut huono päivä tänään.

Minä nukuin hiivatin huonosti viime yönä, särjin ihanan maljakon, jouduin kaupungilla "innokkaan" miehen ahdistelemaksi. Meni vajaa puoli tuntia ja piti uhkailla poliisilla ym. Imaisin vahingossa korvakorun pölynimuriin ja jouduin levittämään koko pölypussin, että löysin sen. Unohdin ostaa kaiken, mitä lähdin kaupasta hakemaan.. kaikkea muuta tuli kyllä ostettua kassillinen. Niin, ja kun kuvittelin, että olen liian vanha saamaan finnejä, niin eiköhän yks perhana ängenny keskelle poskea. Varmaan kahteen vuoteen ollut tuollaista... Pieniä juttujahan nämä ovat, mutta kaikki samana päivänä saa jo miettimään, että kannattiko tehdä yhtään mitään.
Lika on ainetta väärässä paikassa. (Mary Douglas)

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Regendos » 05 Elo 2008, 22:58

Inhottaa, että maistuva sapuska ei kulje laihdutusmuonan kanssa käsikädessä. Tarkoitus olisi saada puolikiloa viikossa pois painosta, mutta se on aivan hiivatin vaikeata puuhaa. Varsinkin kun on tottunut mässäilemään kaikellä hyvällä. Minulla olisi nimittäin reilut kymmenen kiloa pudottamista, jotta saisin normaalipainoni takaisin. Toisinsanoen, minulta menisi 20 viikkoa, eli viisi kuukautta siihen. Joka on perhana melkein puoli vuotta! En minä semmoisia aikoja voi odotella...

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja aavenainen » 06 Elo 2008, 09:31

Regendos kirjoitti:Inhottaa, että maistuva sapuska ei kulje laihdutusmuonan kanssa käsikädessä. Tarkoitus olisi saada puolikiloa viikossa pois painosta, mutta se on aivan hiivatin vaikeata puuhaa. Varsinkin kun on tottunut mässäilemään kaikellä hyvällä. Minulla olisi nimittäin reilut kymmenen kiloa pudottamista, jotta saisin normaalipainoni takaisin. Toisinsanoen, minulta menisi 20 viikkoa, eli viisi kuukautta siihen. Joka on perhana melkein puoli vuotta! En minä semmoisia aikoja voi odotella...


joku heppu oli atkinsilla saanut kuukaudessa 11kiloa pois... mutta en sitten tiedä vaikuttaako ikä siihen saako kyseistä diettiä suosia.. itsellänikin hyviä kokemuksia tästä laihtumis muodosta/dietistä. mutta sitten pitääkin muuttaa elämäntavat sitten sen syömisen mukaan.. eli "herkuista olisi luovuttava" ja pasta leipä karkki/herkku jne osastoa vain harvoin kun on tuloksia saanut.

btw ja monien mielestä ko dietti on "erittäin epäterveellinen".. että jokainen sen päättäköön onko epäterveellinen vai ei. (sikälimikäli tiedät atkinsin dietin).
toisen roska voi olla toisen aarre.

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tiia » 06 Elo 2008, 17:59

JUM*NKAUTA!! Nyt ärsyttää niin kamalasti ! Mulla on angiina ja huomenna alkais sit se amis, joo eipä tule mtn kouluun menosta tässä kunnossa. Maanantaina sit. Ja exä kehuilee kokoajan miten hyvin sillä menee ;S

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja tuputhy » 06 Elo 2008, 19:23

aavenainen kirjoitti:
Regendos kirjoitti:Inhottaa, että maistuva sapuska ei kulje laihdutusmuonan kanssa käsikädessä. Tarkoitus olisi saada puolikiloa viikossa pois painosta, mutta se on aivan hiivatin vaikeata puuhaa. Varsinkin kun on tottunut mässäilemään kaikellä hyvällä. Minulla olisi nimittäin reilut kymmenen kiloa pudottamista, jotta saisin normaalipainoni takaisin. Toisinsanoen, minulta menisi 20 viikkoa, eli viisi kuukautta siihen. Joka on perhana melkein puoli vuotta! En minä semmoisia aikoja voi odotella...


joku heppu oli atkinsilla saanut kuukaudessa 11kiloa pois... mutta en sitten tiedä vaikuttaako ikä siihen saako kyseistä diettiä suosia.. itsellänikin hyviä kokemuksia tästä laihtumis muodosta/dietistä. mutta sitten pitääkin muuttaa elämäntavat sitten sen syömisen mukaan.. eli "herkuista olisi luovuttava" ja pasta leipä karkki/herkku jne osastoa vain harvoin kun on tuloksia saanut.

btw ja monien mielestä ko dietti on "erittäin epäterveellinen".. että jokainen sen päättäköön onko epäterveellinen vai ei. (sikälimikäli tiedät atkinsin dietin).


Mitä vielä..Atkinsin dieetti on terveellinen! Ettekö ole lukeneet lehtiä tai uutisia netistä?
Itse laihdutin dieetillä 15 kg, eikä tarvinnut kaloreita laskea.( puolessa vuodessa) Nyttemmin olen silloin tällöin syönyt ruisleipää tai kokojyväriisiäkin joskus, mutta jo puolitoista vuotta paino on pysynyt samana. Tosin täytyy kyllä sanoa, että en ole koskaan kaivannut pullaa kahvin kanssa tai perunoita ruuassa, joten sillä tavalla se on ollut minulle helppoa. Kaikenlisäksi vuosia vaivanneet mahakivut katosivat parissa viikossa, eivätkä ole tulleet takaisin. Kolestrolit, verensokerit ym on testattu kahdesti puolen vuoden aikana silloin alussa ja kaikki on ok!
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja aavenainen » 06 Elo 2008, 19:40

tuputhy kirjoitti:
aavenainen kirjoitti:
Regendos kirjoitti:Inhottaa, että maistuva sapuska ei kulje laihdutusmuonan kanssa käsikädessä. Tarkoitus olisi saada puolikiloa viikossa pois painosta, mutta se on aivan hiivatin vaikeata puuhaa. Varsinkin kun on tottunut mässäilemään kaikellä hyvällä. Minulla olisi nimittäin reilut kymmenen kiloa pudottamista, jotta saisin normaalipainoni takaisin. Toisinsanoen, minulta menisi 20 viikkoa, eli viisi kuukautta siihen. Joka on perhana melkein puoli vuotta! En minä semmoisia aikoja voi odotella...


joku heppu oli atkinsilla saanut kuukaudessa 11kiloa pois... mutta en sitten tiedä vaikuttaako ikä siihen saako kyseistä diettiä suosia.. itsellänikin hyviä kokemuksia tästä laihtumis muodosta/dietistä. mutta sitten pitääkin muuttaa elämäntavat sitten sen syömisen mukaan.. eli "herkuista olisi luovuttava" ja pasta leipä karkki/herkku jne osastoa vain harvoin kun on tuloksia saanut.

btw ja monien mielestä ko dietti on "erittäin epäterveellinen".. että jokainen sen päättäköön onko epäterveellinen vai ei. (sikälimikäli tiedät atkinsin dietin).


Mitä vielä..Atkinsin dieetti on terveellinen! Ettekö ole lukeneet lehtiä tai uutisia netistä?
Itse laihdutin dieetillä 15 kg, eikä tarvinnut kaloreita laskea.( puolessa vuodessa) Nyttemmin olen silloin tällöin syönyt ruisleipää tai kokojyväriisiäkin joskus, mutta jo puolitoista vuotta paino on pysynyt samana. Tosin täytyy kyllä sanoa, että en ole koskaan kaivannut pullaa kahvin kanssa tai perunoita ruuassa, joten sillä tavalla se on ollut minulle helppoa. Kaikenlisäksi vuosia vaivanneet mahakivut katosivat parissa viikossa, eivätkä ole tulleet takaisin. Kolestrolit, verensokerit ym on testattu kahdesti puolen vuoden aikana silloin alussa ja kaikki on ok!


juu siis vähän huumorilla tuon heitinkin kun ennen tuota tutkimusta iso osa ihmisistä oli sitä mieltä että tuohon diettiin kuolee 100% sesti :D mutta itsekkin olen tämän dietin havainnut erinomaiseksi :)
toisen roska voi olla toisen aarre.

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tiia » 08 Elo 2008, 22:58

Minusta ei ole edes millekkään dieetille, sekin ärsyttää :| ...

Tosin oonhan mä kyllä hyötyliikunnalla ja sun muulla karkin vähentämisellä laihtunu tässä 10 kg kohta.

Parantuispa nyt nopiasti tästä angiinasta.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Regendos » 09 Elo 2008, 14:24

Voisin kyllä kokeilla sitä atkinsin dieettiä. Voisin. Mutta katsoo nyt. Se ei välttämättä tule tarpeelliseksi, kerta pitäisi alkaa punttisalilla käymään.

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja aavenainen » 10 Elo 2008, 18:01

juu se on totta että jos salilla käy niin tarttee niitä hiilareita. mutta itsekkin käyn salilla ja teen raskaitakin sarjoja sanotaan että (dietin alkuväsymyksen) jälkeen on puonnut paino ja jaksanut salillakin käydä :) ja tuloksiakin tullut..
toisen roska voi olla toisen aarre.

JeiBei
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 07 Elo 2008, 13:52
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja JeiBei » 10 Elo 2008, 18:34

---
Viimeksi muokannut JeiBei, 25 Elo 2010, 19:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa