joni kirjoitti:Onkos kukaan kuullut tälläisestä viruksesta joka on tällä hetkellä vilkkaasti liikkeellä ja olen muilta foorumeilta huomannut että sielläkin puhutaan tästä kyseisestä viruksesta eli asiaan: Äitini oli kerran mesessä kunnes hänen kaverinsa lähetti hänelle viestin ¨oletko tässä kuvassa ja siinä oli linkki johonkin kuvaan ja kuulemma jos sen kuvan avaa niin sat tartunnan siitä viruksesta.¨
Eob kirjoitti:Juu, tuttu on, muutama kaveri ''lähettänyt'' jonkin sellaisen viestin, kerran yritin avata muttei onneksi toiminut, ja sen jälkeen olenkin ollut varovaisempi..
Ja Joni, siistisitkö vähän tuota kirjoitustasi?
Ei vaikuta ihan 14-vuotiaan kirjoittamalta.
Anteeksi. :p
joni kirjoitti:Eob kirjoitti:Juu, tuttu on, muutama kaveri ''lähettänyt'' jonkin sellaisen viestin, kerran yritin avata muttei onneksi toiminut, ja sen jälkeen olenkin ollut varovaisempi..
Ja Joni, siistisitkö vähän tuota kirjoitustasi?
Ei vaikuta ihan 14-vuotiaan kirjoittamalta.
Anteeksi. :p
Sori kirjotin ton kiireessä ku piti lähtee pois koneelta
Regendos kirjoitti:Sori nyt offtopic, voisit hiukkasen katsoa miten kirjoitat, joni. Esim. kirjakieltä olisi paljon mukavampaa lukea isoilla kirjaimilla, pilkuilla sun muilla härpäkkeillä mitä me suomalaiset opettelemme äidinkielentunneilla.
Trauma kirjoitti:Regendos kirjoitti:Sori nyt offtopic, voisit hiukkasen katsoa miten kirjoitat, joni. Esim. kirjakieltä olisi paljon mukavampaa lukea isoilla kirjaimilla, pilkuilla sun muilla härpäkkeillä mitä me suomalaiset opettelemme äidinkielentunneilla.
Sori, että jatkan aiheen vierestä, mutta minä olen keskustellut asiasta Jonin kanssa, ja hän silloin (syystä tai toisesta) siisti huomattavasti kirjoitusasuaan. Wespa on sanonut, että kirjakieltä ei tarvitse kirjoittaa ja näin, tiedämme kyllä. Mutta kirjakieltä suosin itsekin edelleen.
joni kirjoitti:miks?
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa