Terveppä terve kaikille tasapuolisesti!
Kerkesin jo vastailemaan pariin ketjuun tuossa eilen, kun en tällaista esittäytymisthreadia heti sattunut bongailemaan. Minä olen 25 vuotias ukuli savon suunnalta. Olen nuoresta asti ollut kiinnostunut kaikenlaista paranormaalista hommelista. Nyttemmin tosin kiinostuksen alat ovat vähän rajoittuneet enemmän. Voisipa sanoa että tällä hetkellä eniten kiinostaa astraalimatkailu, energiahoidot, energiakehon+chakrojen kehittäminen, ja suuremmat esoteeriset kysymykset. Eli lähinnä kuolemanjälkeinen elämä, ja yleisesti elämän loputon kiertokulku konkreettisesti ajateltuna lähinnä.
Kokemuksista voisi mainita, että astraalihommia rupesin harjoittelemaan joskus ylä-asteen alkupuolella ja vieläkin tulee harjoiteltua, mutta ei mitenkään aktiivisesti.. onnistumisia on jokusen kymmeniä ollut niin että ne muistikin jälkikäteen, tosin laiskuuttani kun en ole ylös kirjoitellut niin suuri osa on jo päässyt unohtumaan. Nyttemmin sitten olen opetellut myös energiahoito juttuja, mutta en juurikaan hoida ihmisiä, koska on hankala löytää tarpeeksi avoimia ja halukkaita ihmisiä, nolaamatta itseään täysin siis.

Elikkä siltä alalta tuttua jossain määrin on Quantum Touch (selkärankojen oikomista sun muuta, lääketieteellisesti mahdollista ja mahdotonta, toimii! Nähty ja kokeiltu), Reiki, Pranic healing pienissä määrin, sekä emotional freedom technique aka EFT (hyvin jännä systeemi, naputellaan ihmisiä tiettyihin kohtiin, niin fobiat, kivut sun muut voivat hävitä ihan minuutissa kun mikään muu ei ole auttanut. Jopa koko elämän mukana vainonneet traumat.)
Myös jokunen kummitus on tullut "tavattua".. nämä kokemuksen on tosin paria kokemusta lukuunottamatta olleet aika subjektiivisia, niin voi toki osa olla mielikuvituksen temppuiluakin.
Hmm.. vieläköhän jotain.. no kai tuossa vähän suuntaa antavaa näin ensiesittelyyn. En ole ikinä oikein harrastellut tämmöisiä foorumeja, mutta kokeillaampas nyt tätä josko täällä tulisi mielenkiintoista tarinaa ja voisi kenties olla avuksi joissain kysymyksissä itsekin.
Keskustelemisiin!