Anti-Gravity kirjoitti:Eipä ole mitään allergioita vielä ilmennyt.
Itseasiassa nyt kun muistankin, lievää allergiaa tomaateille mulla on.
Tosiaan ihan pientä vaan, alkaa kieltä vähän kirvellä ja huulia...
Anti-Gravity kirjoitti:Eipä ole mitään allergioita vielä ilmennyt.
Anti-Gravity kirjoitti:Itseasiassa nyt kun muistankin, lievää allergiaa tomaateille mulla on.
Trauma kirjoitti:Anti-Gravity kirjoitti:Itseasiassa nyt kun muistankin, lievää allergiaa tomaateille mulla on.
Eikö tuo polte tomaattien suhteen ole ihan normaalia? Tai sitten olen tietämättäni allerginen tomaateille..
Anti-Gravity kirjoitti:Trauma kirjoitti:Anti-Gravity kirjoitti:Itseasiassa nyt kun muistankin, lievää allergiaa tomaateille mulla on.
Eikö tuo polte tomaattien suhteen ole ihan normaalia? Tai sitten olen tietämättäni allerginen tomaateille..
Ei se mielestäni normaalia ole
Ehkä olet allerginen myös. Voin toki tarkistaa asian, siis onko normaalia vai ei. Huomenna saamme tietää totuuden, MWHAHAHAHAHAHAH!
Kerrankin joku puhuu asiaa! Maito on pahaa... Syön sitten mieluummin vaikka juustoa. (Ikävä puoli on se että luut naksuu aina maidonpuutteestaBurn kirjoitti:Minulla ei ole mitään allergiaa mutten juo maitoa koska se maistuu pahalle
Korvapuikko kirjoitti:Tiesittekö sitä että allergiat muodostuvat sen takia koska elää pienenä liian puhtaassa ympäristössä jolloin elimistöön ei kulje "allergeeneja" jolloin niihin ei tule vastustuskykyiseksi. Juuri sen takia kehitysmaissa allergioita on hyvin vähän. Minulla ei ole mitään allergiota luultavasti sen takia koska olen pienestä asti kasvanut maalla kaiken sotkun ja bakteerien keskellä.
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa