Vihaan seurustelua ja vihaan rakkautta O_O Tuonne fobia osioon jo kirjoitinkin kammostani seurustelua kohtaan.
Kolmen hevarin kanssa olen ollut elämäni aikana.
Ensimmäinen oli tällainen juuri paranormaaleihin uskova ja olimme hyvät ystävät monta vuotta ^^ Ja sitten seurusteltiin puoli vuotta o_O Otin eron ja huomasin, ettei ystävyyskään minulle maistunut. En tiedä. Molemmat kyllä kärsimme ja sitten tuli vuoden tauko ja vietin ihanaa yksinäistä elämääni <3
Vuoden kuluttua tutustuin usalaiseen hevariin, asuu kyllä Suomessa jne. Olinkin aikas varovainen juuri tämän maansa suhteen. Mutta ei se kansalaisuus mitään kerro. :p Kaikkea sitä minäkin. Hän on erittäin kiltti, ystävällinen ja kaikkea siltä välistä. Ja hius ja amazoni fetissi. Ihmekös tuo että menee hulluksi metri hiuksiseen ja 178 senttiseen akkaan 8D Ja no. Kyllä sitä seurusteluksikin pystyi sanomaan ja halusin olla tämänkin kanssa vain ja ainoastaan ystävä. Ja olemme edelleenkin läheiset ystävykset. Se on parasta.
Sitten kaveri kävi surkuttelemaan, kun yksin olen. Kunnon erakko xD Ja hän järjesti minulle sokkotreffit o_O Meinasin perua ne ja olisinpa perunut. Noh, tämä sokkotreffi tyyppi ei niin minuun iskenyt, mutta sitten hän tutustutti minut yhteen hänen kavereistaan. Ja kaikkea sitä oli. Eikä sitäkään niin seurusteluksi sanoisi. Sitten olimme hyviä ystäviä ja... kaikki meni nurin kurin. Hän petti luottamukseni täysin ja paljastui skitsoksi. Melkein poliisi jutuksi meni ja pistin välit poikki niin paljon kuin ikinä voin. Ovellenikin tuli käymään... ja noh. Onneksi nyt olen saanut olla rauhassa, mutta olen tälle sokkotreffi tyypillekin ollut vihainen, kun minut tähän tutustutti ja vaisto hälyttikin jossain vaiheessa, että älä seurustele tämän kanssa enempää ja niin tein
Ystäviä ja äitikin ollut tukena, mutta oma seura on paras tuki ja turva 8D
Siinä meni ihmisiin luottaminen jo taas 8D
Rakastan yksin eloa. Saan tehdä mitä haluan. Kukaan ei määräile minua. Kukaan ei ole elämääni pilaamassa. Kukaan ei muuta elämäni suunnitelmia (joita ei kyllä olekaan).
Rakas taivaan isä. Rukoilen ja polvistun tässä. Anna minun elää loppu elämä rauhassa. Ikuisesti yksin ja erakkona ja sika onnellisena. Aamen.
Kuten Marilyn Monroekin sanonut:
It's better to be unhuppy alone
Than unhuppy with someoneMinäkin tällaisessa asiassa avaudun. Kaikkea sitä. Nämä jutut ei ole minun heiniäni.