ViestiKirjoittaja Mya_ » 20 Kesä 2008, 19:17
Minä olen keräillyt lähes kaikkea kynsistä sulkien kautta postimerkkeihin ja pullonkorkkeihin :D
Nojuu siis. Marmorinkuulat (niitä on vieläkin, varmaan yli 200..), postimerkit (.. ehdin kerätä jopa 50 erilaista... .'D), bichon-kuvat eri lehdistä (niitä tuli vähän liikaakin Koiramme-lehdistä), pullonkorkit (olutpullojen etenkin. keräilin niitä siskoni kanssa pitkään, ja kun viimein kokoelmalle oli 'valmis', teimme korkeista pelin, joka on vieläkin tallella jossakin :D), kivet (siskolla on vieläkin mahtava kokoelma rumia, eri järvien pohjista sukellettuja, normaaleja kiviä), sulat, käsikorut (ah mahtava kokoelmani, normaaleja helmikoruja siis), koiralelut (sellaiset kovat. näitä on meillä varmaan nelisensataa..), koirien taudeista/lääkkeistä kertovat esitteet (apteekista. tästä kokoelmasta on oikeasti hyötyäkin!) simpukat (keräilin näitä joskus Espanjassa.), eri maiden rahat (isäni tämän taisi aloittaa..), pokemonkortit (ainuttakaan en ostanut, sain pojilta :D), Gogot, hevos- ja koirakortit, kinder-munista saatavat lelut, kävyt, lasihelmet, eläinten luut, ATC-kortit (artist trading cards, sellaisia pikkukortteja jotka koristelet itse ja joita voi vaihdella sitten kavereiden kanssa ::D) jnejnejne ovat kaikki jossakin välissä kuuluneet keräilykohteisiini :D yleensäkin tykkään keräillä kaikkea turhaa, mitä ei mihinkään tarvitsisi.
Nykyään vain käsikorut, sulat ja suitsukkeet ovat keräilyn alla :) eläinten luitakin aina satunnaisesti nappaan matkaani.