Hola! Olen reilu kaksikymppinen naisihminen Etelä-Suomen sisään mahtuvalta Päijät-Hämeen alueelta =) Pitkän aikaa olen seurannut juttuja sivusta mutta näin tässä nyt sitten kävi...
Lemmikkeinä löytyy kolmisen vuotta juoksennellut uroskoira (toinen tulossa kunhan syntyy ensin.. : D), kaksi kollikissaa (13+) ja 14 vuotias käärme.. Koira ainut "kaksin pienestä pitäen" ja muut sitten tietenkin tuolta vanhempien luota siirtyneet tänne

Harrastuksiin noin muuten kuuluu kamppailulajeja kaksin kappalein ja siinä ohessa tietysti saleilua hyvän maun merkeissä. Lenkkeilen, rullaluistelen ja mitä nyt milloinkin mieleen pälkähtää

Työssä käyvä ihminen, ja yövuoro melkein vakituinen jonka johdosta täälläkin varmaan näkyy enemmän yöaikaa ennen tai jälkeen työpäivän. Liukuvat työajat suurimmaksi osakseen, eli mitään säännöllistä aikataulua ei ole.
Muutenkin viihdyn enemmän yöihmisenä, talvisin varsinkin. Hiljaisuus, hanget, kuu... <3
Mitäs muuta läpisisin tähän vielä
Jokos kyllästyttää tän lukeminen?
Huumori ihminen luonteeltani, mutta osaan myös ottaa asiat vakavasti. Turhista harvemmin stressaan.
Paranormaalin puolelta kiinnostus on kovin laaja. Yleensä uusista aiheista selviää vasta jutun lukemalla että luetaanko lisää vai ei. Eli siis ettei sentää ihan otsikon perusteella jätetä pois

Jos tosiaan, luonteeseen vielä liittyen, jotain häiritsee aika-ajoitteinen suorasanaisuuteni tai mielipiteen ilmaustapani, niin kertokaa ihmeessä! En aina välttämättä itse huomaa. Mielipidevapaus kuitenkin kaikille.
Kirjoittelemisiin.