- Anti-Gravity
Mya_ kirjoitti:Topicin alussa oli puhetta siitä, kuinka hip hop ja rap erotellaan. Itse erottelisin nuo sen perusteella, että hip hop on usein letkeämpää ja siitä löytyy sellainen tietty rytmi ja biitti (johon on helppo tanssia), kuitenkin pehmeämpi kuin rapissa. Rapissa itse rappaaminen on etusijalla, lyriikat ovat aggressiivisempia kuin hiphopissa ja rappiin ei aina pysty tanssimaan.
Saatan tosin olla väärässäkin, mutta..
Zipuli kirjoitti:Mitä vikaa Epuissa on? siis kaikki kunnioitus suomalaiselle musiikille. Nykyajan nuorilla ei ole MITÄÄN kunnioitusta kotimaista musiikkia kohtaan, ja se pännii minuakin.
Aqua vitae kirjoitti:Zipuli kirjoitti:Mitä vikaa Epuissa on? siis kaikki kunnioitus suomalaiselle musiikille. Nykyajan nuorilla ei ole MITÄÄN kunnioitusta kotimaista musiikkia kohtaan, ja se pännii minuakin.
Aivan, aivan. Tämä on juuri ongelmana yleensä, sillä suomalainen musiikki tyrmätään melko välittömästi...
Kerran muistan kun olin jotenkin ihmeellisesti ajautunut sellaiseen sekalaiseen ryhmään joka koostui hevimiehistä ja räppäreistä, ja sitten joku niistä kysyy minulta mitä musiikkia kuuntelen, ja kun en valehtelekaan, niin sanoin, että Eppu Normaalia... Arvaa vaan oliko viisas tikki
Anti-Gravity kirjoitti:Kuuntelen melkeen mitä vaan hyvää. Hyväksi luettelen kaiken muun paitsi jotain satunnaisia mielestäni tosi huonoja artisteja. Olen tähän asti löytänyt jokaisesta musiikinlajista jotain hyvääKuitenkin lempparimusiikinlajeja on Funk, Jazz, Proge, Psychedelic rock ja Trance.
- Anti-Gravity
No kuunteleehan täällä joku edes funkia, jee![]()
Anti-Gravity kirjoitti:No kuunteleehan täällä joku edes funkia, jee![]()
No ehdottomasti!Mitä bändejä kuuntelet? Tiiätkö Eternal Erectionin?
Tiia kirjoitti:Anti-Gravity kirjoitti:No kuunteleehan täällä joku edes funkia, jee![]()
No ehdottomasti!Mitä bändejä kuuntelet? Tiiätkö Eternal Erectionin?
Oon kuullu siitä jotain khyl. Yleensä kuuntelen 70-80 luvun funkkia. Kool & The Gangia, George Dukea ja sellasta Groove FM -musiikkia. FUNK THIS !
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa