Paranormi kirjoitti:17.3 täytin 13...
Nonii nyt ylä femmat

Paranormi kirjoitti:17.3 täytin 13...
chrissy666 kirjoitti:Elokuussa tulee 21vuotta täyteen..
Trauma kirjoitti:chrissy666 kirjoitti:Elokuussa tulee 21vuotta täyteen..
[sarcasm]Etkö ole vähän liian vanha fanittamaan T0ki0 H073llia?[/sarcasm]
Arctica kirjoitti:Ai onko tiettyjen bändien fanittamisellakin nykyään ikäraja?Joo sori ku puutuin asiaan.
aavenainen kirjoitti: todella pieni poika joskus sillon sen levyn pykäs jossa vaan lallatteli jotakin käsittämätöntä eiköhän 30-50vuotiaat naiset olleet myytyjä kun se oli niin söpö! (itse en todellakaan moista tohtinut kyllä kuunnella)
chrissy666 kirjoitti:TRAUMA:
Mielestäni en ole liian vanha kuuntelemaan tokio hotelia, saatika mitään muuta mitä kuuntelen. Tiedän useita täysi-ikäisiä ihmisiä jotka kuuntelevat tokio hotelia, ja minusta se on aivan normaalia. Kerropas minulle mistä lähtien musiikin kuunteluun on tullut ikäräjä? Kerro mistä tämä sinun "ikärajasi" johtuu.
Ja mikä sinä olet lokeroimaan asioita mitä kuunnella/tehdä minkäkin ikäisenä?
Ja sinä itse varmaan olet 12-15 vuotias kun näytät noin hyvin tietävän minkä ikäisenä tulee mitäkin musiikkia kuunnella, etkä varmaan ymmärrä mitään minkään bändin sanoituksista, kuljet vain massan mukana, kuuntelet mitä "aikuiset" kuuntelee ja et nähtävästi ajattele aivoillasi mitään. Ja etkös sinä ole liian nuori puuttumaan muiden asioihin. Anteeksi vain mutta minä en siedä ihmisiä jotka alkavat lokeroida asioita, kun hyvä että he ovat päässeet vielä edes vaipoista eroon. Kasva ensin vielä muutama vuosi ennen kuin puhut mistä et mitään ymmärrä.
Niin ja vielä tuohon ulkonäköasiaan, minä en kuuntele musiikkia heidän ulkonäkönsä vuoksi, vaikka hyvänäköisiä bändin jäsenet ovat, mutta minulle tärkeintä musiikissa on sanoitus ja melodia.
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa