Mun äänestystulokseni tällä woorumilla ei o X-filejä, siis hirveen salasiks luakiteltuja

,
siis.. vapailla markkinoillahan tässä ollaan , JuPPiDuu

Sutinoita&suhteita on toki kerenny olee ja menee tähän ikään (hehheh!) mennessä jo
(12-vuatta eripituisia seurustluja & niitten yrityksiä takana..) melkonen liuta, jokkut kestäny
pitempää,toiset vähempää.. mulla tuntuu olevan semmone ~ 2 vuaden seurustelu - ja useem-
man vuaden sinkkuilu rupeema/ruljanssi elämässäni
Tiedä sitte sanoo mikä siinä o etten ole "sitä Oikeeta" vieläkään (!) löytäny; ehkä vaan mulle
sopivat naishenkilöt ovat nin harwinaine/uhanalane lajike... ja/tai mun ajatusmaailmani & mieli-
piteet useemmille liika omituisia / kestämättömiäki

xD tai sitte harrastukset , musiikkimaku
tai kemiat muutewaa kohtaa...
Mää e nin järin hirveesti hinkua seurusteluun ("pakko saada joku nytte heti!") mutta en toisaalta
(tiätenkä

) ole tapailua/seurustelua vastaankaan =) Jos siis sopiva yksilö löytyy ketä kiinnostaa..
(mun roviilia Saa vapaat & sopivat naishenkilöt tiirailla täysin vapaasti .. ja lukea mun viestejä läpitte
nähräkseen minkämoinen otus tässä on kyseessä ^^ ) Ja PMn lähetys on kans sallittua
-toki muillekki ku vaan vapaille naishenkilöille; kavereitahan täältä woorumilta ollaan kans ottamassa
vastaan =) noin yleensäkin -sukupuolesta riippumatta

-people tell me that it couldn´t be possible..not real.
i challenge your point:why couldn´t it be possible aswell
i don´t belong in the mainstream.i listen to the
silence, i´m learning from the unseen -experience throught the intuition;travel without passports
as an astral-being at speed of light-without a fright