Vic Rattlehead kirjoitti:Yksi sana: Aamut.
Wespa kirjoitti:Vic Rattlehead kirjoitti:Yksi sana: Aamut.
Copy that. Varsinkin kun puhelinmyyjä herättää.
tontsa kirjoitti:Lapset on ihania...Puoltoistavuotias muksuni heitti sitten parvekkeelta alas nintendo wiin remote ohjaimia 2 kpl(a30euroa). EN tiiä kuristaakko pitäis...vai halata
No huomenna ohjainostoksille jos ei kukaan ihminen niitä mulle tuo. Kävin ulkoa katselemassa eikä niitä siellä näkynyt. En edes tajunnut että ne olivat kadoksissa ennenkuin naapuri vinkkasi että omistanko nintendo wiin niin sanoin etttä joo ja se käski olla tarkkana sen kanssa ja mä sit tajusin, että muksu heittänyt ne partsilta.
OSITutkimusseura kirjoitti:Yleensä resurssien puutten vuoksi ensimmäisen tarkastuskerran tekee hoitaja ja yleensä aika vaihtelevalla tuloksella. Seuraavan kerran kun menee samaa asiaa valittamaan muutaman päivän päästä, voi saada jo ihan lääkärin huomiota osakseen.
Eli ei muuta kuin parin päivän sisällä uudestaan ja jos haluaa varman päälle pelata, varaa lääkäriltä ajan eikä mene perus yhteispäivystykseen.
Hartsa kirjoitti:Siat erikseen.. näitähän löytyy, mutta sellaiset on sitten joka emännän peräsimessä kiinni. Jos tämä yksilö vainoaa pelkästään sinua niin eiköhän se ole jossain harhaluuloissa, että olet ok(ja hyvillään?) asian kanssa kun ei vastustustakaan tule. Eli mieluummin molempien kannalta kannattanee suoraan sanoa se asian laita, ennen kuin liian suuriksi kerkiää luulot nousta.
Tietysti jos kyseessä on peruspelimies niin näiden puheenymmärrys on näkemykseni mukaan melko nollaluokkaa. Joten se mono nivusiin tai litsari poskelle viestinee asian paremmin. Silti suosittelisin ensin kokeilemaan ihan verbaalista litsaria, punoittaapahan sitten ihan oikeutuksen ja varoituksen kera valitsemasi paikka jos ei ymmärrä hyvällä.
Pffft, miehet.
Niin no, voisi tuon ottaa mieskannan edustajana loukkauksena liian rajun yleistyksen kautta, mutta olen tottunut suodattamaan tällaiset toisesta korvasta ulos. Niitä kun löytyy niitä sosiaalisesti taidottomiakin.
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa