Jos haluaa vain kiistellä niin ei oled asiat kohdallaan.

Demoni kirjoitti:Olen havainnut miten helppoa on kiistää jokun muun kokemukset varsinkin PN alueella.Vaikka ei itse ole ollut paikalla ;) ja asiasta ei ole mitään facktoja mitä väittää.Tälläisiä olen nähnyt tälläkin sivulla valitettavasti,ja pidän sellaisia lapsellisina.
Jos haluaa vain kiistellä niin ei oled asiat kohdallaan. ;)
Demoni kirjoitti:16 vuotiaana ei tiedä vielä elämästä yhtään mitään, siksi jätän hänen kirjoitukset omaan arvoonsa
Demoni kirjoitti:16 vuotiaana ei tiedä vielä elämästä yhtään mitään, siksi jätän hänen kirjoitukset omaan arvoonsa
Demoni kirjoitti:Näinkin on mutta ajattelin laittaa vaan ihan yleisenä kantanani asiasta,mutta kyllä erään kirjoitus oli hyökkäävään sävyyn kirjoitettu.Mutta antaa asian olla jokaisella on oikeus mielipiteeseensä:) nyt kuitenkin olen tehnyt asioisa omat ratkaisuni;)
Aqua vitae kirjoitti:Demoni kirjoitti:Näinkin on mutta ajattelin laittaa vaan ihan yleisenä kantanani asiasta,mutta kyllä erään kirjoitus oli hyökkäävään sävyyn kirjoitettu.Mutta antaa asian olla jokaisella on oikeus mielipiteeseensä:) nyt kuitenkin olen tehnyt asioisa omat ratkaisuni;)
Ei taida olla ensimmäinen kerta kun täällä on joku vetänyt herneenpalon hengitysaukkoonsa toisen kirjoittelusta.
Minä viimeksi ageismista.
Paras tapa toimia on aina suoraan huomauttaa, että nyt meni hiukan epäasialliseksi tai jos virhe ei ole toiselle ilmiselvä tai tehty tahallaan niin ehkä osoittaa, missä ollaan menty pieleen.
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa