Heipä hei vaan kaikille. Pitkään foorumia lueskelleena päätin rekisteröityä vihdoinkin. Olen 24-vuotias pakana naikkonen, joka rakastaa eläimiä, luontoa, tatuointeja, lukemista ja musiikkia. Erityisen kiinnostunut olen myös kriminologiasta ja kriminaalipolitiikasta, sekä rikoksista ja eri maiden rikoshistoriasta ylipäänsä. Kaikenlainen tieto kiinnostaa, ja ajattelen että mikään tieto ja uuden oppiminen ei ole koskaan turhaa. Paranormaalit ilmiöt kiinnostavat, mutta kuulun tähän kastiin, joka kuitenkin ajattelee asiat järjellä eli en väkisin näe paranormaalia siellä missä sitä ei ole, ja pyrin ensisijaisesti selittämään asiat järjellä ja tieteellä. Muutama kokemus on takana joihin en ole tieteellistä selitystä vielä löytänyt, mutta olen jalat maassa-tyyppi näiden asioiden suhteen. Suhtaudun paranormaaleihin asioihin nimenoman mielenkiinnolla ja järjellä, en fanaattisesti uskoen, koska fanaattisuus ei ole missään asiassa hyvä, pyrin kuitenkin olemaan väheksymättä kenekään kokemuksia. Olen kuitenkin avoin kaikille teorioille, ja mikäli jotain ei voida todistaa siitä voidaan toki keskustella, ja keskustelu voi olla mielenkiintoista, mutta tällöin mitään teoriaa ei saa "markkinoida" faktana, mikäli se ei sitä ole.
Tällä hetkellä olen ammatiltani sairaslomalla oleva myyjä, mutta toivottavasti kohta yliopisto-opiskelija, ensi vuonna uusi yritys mikäli tänä vuonna ei lykästä. Sosiologiaan hain Tampereen yliopistoon lukemaan, varavaihtoehtona on tradenomi-puoli ammattikorkeassa, toivottavasti jompaan kumpaan pääsee ettei tarvitse jatkaa tätä sairasloman "anelua" kun nykyiseen työhöni olen psyykkisesti työkyvytön.
Näkyy täällä sentään muitakin yli kaksikymppisiä eli en ihan yksin ole "seniorisarjassa".