jos itse olisin ikinä 13 vuotiaana kuunnellut moista paskan-jauhantaa eräästä ihmisestä ei minulla nykyään olisi MAAILMAN PARASTA JA HIENOINTA IHMISTÄ YSTÄVÄNÄNI!

kummo kirjoitti:Eikö totta että sinä et halua toivoa niitä puoleesi? Tiesitko että vedät puoleesti sitä mitä ajattelet? Tiesitkö että aivosi eivät ymmärrä kieltosanaa? Eli ku inhmiset sanoo että "en halua lihota".. se toivo mikä toteutuu tapahtuu ilman kieltosanaa.. "en tahdo lihota" -> "tahdon lihota".. siun tapaukses "en tahdo kiusaajia" -> "tahdon kiusaajia".. anteeksi mutta näin vetovoiman laki menee.. Kandee lukea kirja nimeltä Salaisuus (josta olen maininnut varmaan 3 kertaa jo aiemmin)![]()
Sitten asiaan.. mitä minä vedän.. Aikoinani, nuoruudessa (kouluikä), vedin mitä sattuu puoleeni koska en toivonut mitään, eteeni tuli kaikenlaista.. jossain vaiheessa alettiin kiusata ja kun ajattelin kiusaamista niin se jatkui ja jatkui.. Mutta aloin toivomaan myös seuraa.. Muistan ne ajatukset ja en ajatellut että "en tahdo olla yksin" vaan ajattelin selvästi että "haluan löytää ystävän" ja löysinkin lukioiässä ehkä 2 parasta ystävääni
Ekat seurustelusuhteet tapahtuivat kohtuu myöhään verrattuna siihen että olin toivonut sitä koko yläasteen.. mutta en ollut tehnyt toiveen eteen mitään enkä uskonut lopputulokseen.. jossai vaiheessa alkoi treffei tulla enemmän ja usko siihen et löydän jokun.. ekasta tyttöystävästä lähtien olen löytänyt seurustelukumppaneikseni todella mukavia tapauksia. Olen vetänyt juuri niitä naispuolisia puoleeni jotka täyttävät kriteerit.. Olen toivonut jotain tarkasti enkä ketävain.
Miettikääs sinkkuihmiset (tai varatut voi miettiä sitä aikaa ku oli sinkku) että kun te toivotte nyt suhdetta.. niin toivoitteko "vain kumppania" vai olitteko asettaneet kriteerit? Olen huomannut kavereist että ne ketkä haluaa nopeasti suhteen onnistuvat usein löytämään epäonnistuneen tapauksen.. niin miehet ku naiset.. Tämä johtuu siitä että jos et tarkenna mitä toivot, saat eteesi satunnaisen tapauksen.. Eli vinkki teille: tee todella tarkat kriteerit ja seulo alusta loppuun ihmiset tämän suppilon läpi.. saat sen mitä haluat kyllä ajan kanssa (Salaisuus kirja käsittelee tätäkin tarkemmin)
Kavereiksi olen saanut positiivisia tapauksia mutta olen myös ajautunut huonoihin kaverisuhteisiinkin.. hyväksikäyttäjiin, valehtelijoihin ja muihin.. mutta ehkä olen vetänyt nekin puoleeni alitajuisesti koska en alituiseen keskity siihen mitä vedän puoleeni mutta tähän pitää kyl kertoo hassu esimerkki..
Teille on varmaan käynyt niin että ajattelette jotakuta ihmistä ja *pim* hän soittaa minulle.. No mie olin junassa.. olin aamulla päättänyt että "tänään näen positiivisen ihmisen ja vedän hänet puoleeni keskusteluetäisyydelle".. Nooh.. palataan junaan.. istuin ulkomaisen tyypin vieres joka puhui kännykkään.. Kuulin keskustelussa pari avainsanaa ja tämä lause oli yksi niistä mitkä vei huomioni "on olemassa ongelmia mutta on myös ratkaisuja".. huomasin että se oli fiksu tyyppi.. Halusin puhua tämän jäbän kans mut se puhu viel puhelimeen. Siin kävi vielä niin että parin pysäkin välil sen puhelu katkes (koska siin kohdas lähes kaikil puhelu katkee.. huono kenttä kait) ja mie kuulin jo mihin se oli jäämässä.. enää oli 3 pysäkkiä väliä.. Mie vaan ootin ja ootin et pääsen avaa suun.. Se lopetti puhelun just ennen omaa pysäkkiään, mie avasin suuni ja en muista tarkkaan mitä siin ehdittiin jutella mut kysyin et "missä oot töis" ja se tais sanoo et "hassua et kysyit, mä voin kertoo sulle" ja vaihdettiin numerot ja se soittiki seuraavana päivänä.
Lopputulos: Se jäbä on kyl yks fiksuimpia joiden kans oon jutellu.. meil on arvot, tavoitteet ja ajattelutavat melkein identtisetNeki missä ei olla samaa mieltä, niissäki ymmäretään toistemme kanta ja kuunnellaan asioiden molemmat kantit
Mahtava mies täytyy sanoo
The so-called law of attraction is the kind of law that many people will find attractive. It provides them with the illusion of having control over their lives. All I need to do is change my attitude and intentions and I'll attract money like a magnet (or lose weight or whatever else it is I want to achieve). If it doesn't work, it's my fault because I didn't genuinely change my attitude and intentions. Sound familiar? What is it that the faith healers say about those who don't get healed? You didn't have enough faith!
And remember: Anyone who tells you they have the secret to unlimited joy, health, money, relationships, love, youth, and everything else you have ever wanted, is lying to you.
Tiesitkö että aivosi eivät ymmärrä kieltosanaa?
Tenkku kirjoitti:Hah, tulee mieleen eräs kaverini joka vetää homoja puoleensa. Luulenpa kyllä että se johtuu vaan siitä, että hän ite näyttää vähän gaylta.
Wespa kirjoitti:PS. Aqua, The Secret on psykologiaa pakattuna hienoon muottiin. Se toimii (henkilötasolla), mutta sen pohjalla on juurikin ajattelun muuttaminen ja sen kautta oman persoonallisuuden, sekä alitajunnan kautta tuleva muutos. Jos uskot olevasi johtaja teet johtajan päätöksiä, jos uskot olevasi luopio, niin et voi tehdä johtajan päätöksiä. Jos mennään syvemmälle tasolle, niin itse uskon, että ympäröivä maailma on oman sisäisen maailmamme peilikuvaa, johon uskovat monet tiedemiehetkin tavalla tai toisella. Maailmahan luodaan tietoisuudessa aika pitkälti (perspective).
Instead, the Law may be explained as an illusion created by the conection between self confidence and success or ones own perception
Scientific American; Jun2007, Vol. 296 Issue 6, p39-39 kirjoitti:"The brain does produce electrical activity from the ion currents flowing among neurons during synaptic transmission, and in accordance with Maxwell's equations any electric current produces a magnetic field. But as neuroscientist Russell A. Poldrack of the University of California, Los Angeles, explained to me, these fields are minuscule and can be measured only by using an extremely sensitive superconducting quantum interference device (SQUID) in a room heavily shielded against outside magnetic sources. Plus, remember the inverse square law: the intensity of an energy wave radiating from a source is inversely proportional to the square of the distance from that source. An object twice as far away from the source of energy as another object of the same size receives only one-fourth the energy that the closer object receives. The brain's magnetic field of 10-15 tesla quickly dissipates from the skull and is promptly swamped by other magnetic sources, not to mention the earth's magnetic field of 10-5 tesla, which overpowers it by 10 orders of magnitude!"
Blacky kirjoitti:Jostakin syystä on enemmän sääntö kuin poikkeus, että jos joku henkilö käy kanssani enemmän kuin pari keskustelua, tämä aivan varmasti uskoo yliluonnolliseen ja tällä on itselläänkin jotakin kokemuksia. Tilastojen puutteessa minun on vaikea sanoa, johtuuko se siitä että niitä on vain paljon, vai jostakin muusta asiasta, mutta näin siinä vain aina käy - siitä huolimatta että pidän aina suuni visusti kiinni koko aiheeseen liittyen.
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa