Sotakoira kirjoitti:- Jos menen saunasta suoraan suihkuun, alan nähdä outoja kuvioita ja alkaa huimaamaan.
WM_ kirjoitti:Aqua, minulla on aivan sama aina kirkossa ollessani jos sielä olen. Aina kun joutuu nousemaan ylös, meinaa lähteä taju ja meinaan lysähtää takasin alas. Tätä ei muualla tai muuten esyynny. Matalasta verenpaineesta en osaa sanoa mtn, mielestäni sen pitäisi olla ihan ok.
Aqua vitae kirjoitti:Kuinka pitkään istut paikallasi yleensä kirkossa ja yltävätkö muut "istumissessiosi" näihin aikoihin?
WM_ kirjoitti:Aqua vitae kirjoitti:Kuinka pitkään istut paikallasi yleensä kirkossa ja yltävätkö muut "istumissessiosi" näihin aikoihin?
Mikäli olet ikinä kirkossa käynyt, tiedät että pitää vähän väliään nousta laulelemaan, hörisemään tai kuunnellakseen jtn. En oikein aikaa osaa sanoa, mutta istun minä muuallakin ja joudun nousemaan. Se tekeekin ihmeelliseksi, että miksi tuolleen "oireilen" sielä vain. Väsymyksestäkään se ei voi johtua, vaikka sielä usein väsyttääkin -väsyttäähän minua välillä missä vain.
Minua ei ikinä huimaa vaikka koneelta nousisin heti ylös, eikä edes vaikka sängystä juuri heränneenä niin tekisin.
WM_ kirjoitti:Aqua, minulla on aivan sama aina kirkossa ollessani jos sielä olen. Aina kun joutuu nousemaan ylös, meinaa lähteä taju ja meinaan lysähtää takasin alas. Tätä ei muualla tai muuten esyynny. Matalasta verenpaineesta en osaa sanoa mtn, mielestäni sen pitäisi olla ihan ok.
Tähtiensusi kirjoitti:WM_ kirjoitti:Aqua, minulla on aivan sama aina kirkossa ollessani jos sielä olen. Aina kun joutuu nousemaan ylös, meinaa lähteä taju ja meinaan lysähtää takasin alas. Tätä ei muualla tai muuten esyynny. Matalasta verenpaineesta en osaa sanoa mtn, mielestäni sen pitäisi olla ihan ok.
Kävi mielessä yksi selitys tähän: Jos siellä kirkossa on sen verran paljon ihmisiä samaan aikaan eikä happi oikein vaihdu... eli siis ei ole vain tarpeeksi happea? Eikö siitä voi tulla tuollaisia oireita?
Regendos kirjoitti:Tähtiensusi kirjoitti:WM_ kirjoitti:Aqua, minulla on aivan sama aina kirkossa ollessani jos sielä olen. Aina kun joutuu nousemaan ylös, meinaa lähteä taju ja meinaan lysähtää takasin alas. Tätä ei muualla tai muuten esyynny. Matalasta verenpaineesta en osaa sanoa mtn, mielestäni sen pitäisi olla ihan ok.
Kävi mielessä yksi selitys tähän: Jos siellä kirkossa on sen verran paljon ihmisiä samaan aikaan eikä happi oikein vaihdu... eli siis ei ole vain tarpeeksi happea? Eikö siitä voi tulla tuollaisia oireita?
Mutta monen muunkin pitäisi kärsiä näistä oireista, mikäli ilmanvaihto on huono. Minä kyllä pitäytyisin siinä matalassa verenpaineessa, kun asia ilmiselvästi koskee aivojen hapen saantia ja veri sentään on aine jossa happi kulkee.
Aurelia kirjoitti:- korkeat äänet sattuvat minuun ja rasiinnun metelistä. Ostoskorin laahaaminen kaupan lattiaa vasten saa ihokarvani nousemaan pystyy ja alan voida pahoin
Tunhhu kirjoitti:Hyvin usein tulee käytyä keskusteluja kuvitteellisesti ns. etukäteen.. eli varsinkin nuorempana jos jouduin vaikka koulussa puhutteluun, niin sitä puhuttelua odotellessa sitä kävi ääneen jo sen keskustelun itsensä kanssa
.. ja mikä mahtavinta, hyvin usein keskustelu meni todella läheltä sitä itsekseen puputtamista =)
afonya kirjoitti:Huomasin juuri yhden oudon tavanKun luen netistä jotain pidempää tekstiä, maalaan aina sen kappaleen mitä olen lukemassa. Varmaan se johtuu siitä, että jos jätän tekstin hetkeksi kesken niin tiedän mistä lukea?
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa