Art kirjoitti:Käytän melkein aina mustia vaatteita. Minulla on vain muutama vaatekappale, joita suostun käyttämään. Näihin lukeutuu: Musta ja iso huppari, jossa on viikatemiehen kuva takana, Queen-bändipaita, My chemical romance -bändipaita, The Beatles -bändipaita, Happoradio - bändipaita, Musta t-paita, jossa suden silmien kuva, musta pitkähihainen alupaita aina bändipaitojen alla, mustat pillifarkut, harmaanruskeat pillifarkut, hiphop tyyliset farkut (sellaiset tosi löysät päällä) ja joskus harvoin verkkarit. Nyt juuri eilen ostin punamustan ruutupaidan. ^^ Vähän väriä tähän minunkin vaatetyyliini... Joskus saatan käyttää sellaisia isoja t-paitoja, joissa on jotain eläinten kuvia. Omissani on yleensä koiria ja susia. Niitä tulee kyllä käytettyä lähinnä kotona.
Eli tuollainen emohevihiphophippi-tyyli. Näin ainakin itse kuvailen tyyliäni parhaiten.
Zrud kirjoitti:ei jeesus,,, ootko tosissas ??? Pidät teräskärkisii mayhareit vaa sen takii et ne o coolit koska niil voi monottaa toisii....
Ei jeesus ei näin... mihi tää yhteiskunta o menossa -_-'
Trauma kirjoitti:Zrud kirjoitti:ei jeesus,,, ootko tosissas ??? Pidät teräskärkisii mayhareit vaa sen takii et ne o coolit koska niil voi monottaa toisii....
Ei jeesus ei näin... mihi tää yhteiskunta o menossa -_-'
Mihin itse olet menossa?
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa