Oudot asiat ja tavat minussa

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Jaarno » 29 Heinä 2009, 18:59

Onko teillä muuten sama että koneen musiikkilistan pitää olla aakkosjärjestyksessä ja Isoilla Kirjaimilla joka sana?

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Trauma » 29 Heinä 2009, 20:23

Jaarno kirjoitti:Onko teillä muuten sama että koneen musiikkilistan pitää olla aakkosjärjestyksessä ja Isoilla Kirjaimilla joka sana?

Aakkosjärjestyksestä en niinkään välitä, mutta nyt kun mainitsit, niin minulle on tärkeää, että sanat ovat isoilla (alku)kirjaimilla. :P

Pidän muutenkin selvistä nimistä mediakirjastossani, esim. Basshunter - Boten Anna
En niinkään, 03-basshunter_boten_anna_club_remix_2006

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Regendos » 29 Heinä 2009, 20:47

Trauma kirjoitti:
Jaarno kirjoitti:Onko teillä muuten sama että koneen musiikkilistan pitää olla aakkosjärjestyksessä ja Isoilla Kirjaimilla joka sana?

Aakkosjärjestyksestä en niinkään välitä, mutta nyt kun mainitsit, niin minulle on tärkeää, että sanat ovat isoilla (alku)kirjaimilla. :P

Pidän muutenkin selvistä nimistä mediakirjastossani, esim. Basshunter - Boten Anna
En niinkään, 03-basshunter_boten_anna_club_remix_2006

Ah, täysin sama vika minussa. Korjaan melkein välittömästi kaikki epäselvät biisien nimet.

Avatar
Die
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 13:07
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Die » 29 Heinä 2009, 21:06

Jaarno kirjoitti:Onko teillä muuten sama että koneen musiikkilistan pitää olla aakkosjärjestyksessä ja Isoilla Kirjaimilla joka sana?


Joo aakkosjärjestyksessä PITÄÄ olla. Mua häiritsee ku se näyttää muuten niin sekaselta ja sieltä on ärsyttävä ettiä biisejä :s

- Minua häiritsee suuresti jos hiukseni eivät ole hyvin, en voi esim mennä käymään lähikiparilla jos hiukset on päin hevon persettä, ja myöskään web kameraa en voi laittaa edes parhaalle kaverilleni ilman että hiukseni olisivat hyvin.
-Jostain syystä kaikkien vaatteideni pitää olla yhteensopivia. Minua mm. häiritsee jos minulla on jaloissa kengät jotka eivä sovi joihinkin housuihini. (mulla siis on kaiken näkösiä pökiä; leopardi, puna musta raidalliset, ja skottiruudulliset loput onkin sitten mustia)
- Minulla on aina tapana huomauttaa jos jonkin ystäväni/tuttavani hiukset ovat huonosti tai rasvaiset, sillä muuten se saattaa kummitella mielessäni koko päivän.
-Putsaan jatkuvasti kynsien alusia, koska minua ällöttää jos kynsien alla on vähänkin likaa.
-Ja kun poltan tupakkaa, minun on pakko koittaa tehdä renkaita, ja koitan tehdä niitä tasan niin kauan kunnes onnistuu :--D
Kuka täällä komentaa?
ketä täällä totellaan?
Kahta suurta jumalaa,
ahneutta ja rahaa.
Joiden temppeleinä toimivat pörssit ja ilotalot,
markkinat, marketit, kaupunkien värivalot.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Regendos » 30 Heinä 2009, 05:15

Die kirjoitti:
Jaarno kirjoitti:Onko teillä muuten sama että koneen musiikkilistan pitää olla aakkosjärjestyksessä ja Isoilla Kirjaimilla joka sana?


Joo aakkosjärjestyksessä PITÄÄ olla. Mua häiritsee ku se näyttää muuten niin sekaselta ja sieltä on ärsyttävä ettiä biisejä :s

- Minua häiritsee suuresti jos hiukseni eivät ole hyvin, en voi esim mennä käymään lähikiparilla jos hiukset on päin hevon persettä, ja myöskään web kameraa en voi laittaa edes parhaalle kaverilleni ilman että hiukseni olisivat hyvin.
-Jostain syystä kaikkien vaatteideni pitää olla yhteensopivia. Minua mm. häiritsee jos minulla on jaloissa kengät jotka eivä sovi joihinkin housuihini. (mulla siis on kaiken näkösiä pökiä; leopardi, puna musta raidalliset, ja skottiruudulliset loput onkin sitten mustia)

- Minulla on aina tapana huomauttaa jos jonkin ystäväni/tuttavani hiukset ovat huonosti tai rasvaiset, sillä muuten se saattaa kummitella mielessäni koko päivän.
-Putsaan jatkuvasti kynsien alusia, koska minua ällöttää jos kynsien alla on vähänkin likaa.
-Ja kun poltan tupakkaa, minun on pakko koittaa tehdä renkaita, ja koitan tehdä niitä tasan niin kauan kunnes onnistuu :--D


Allekirjoitan nämä. Koska tukkani on ohutta tyyppiä, pitää sitä tuon tuostakin laittaa, ettei se näyttäisi rasvaiselta tai etten näyttäisi kaljuuntuvan. Katson myös kuinka pukeudun.

Niin, ja ei tuo sinun tapasi vielä ole mitään. Tiedän ihmisen, joka ei pysty tulemaan huoneestaan pihalle ennen kun on meikannut, vaikka ei koskaan käy ulkona (tällä tarkoitan muiden ihmisten tapaamista.) Kyseisen ihmisen olen nähnyt vuoden aikana vain kerran ilman meikkiä. Ja sekin aamulla kun yllätin hänet.

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Trauma » 31 Heinä 2009, 03:32

Täälläpäin on kehittynyt myös sellainen outo tapa, että nukkuessani tykkään kasata tyynyt ympärilleni. Nukun siis yleensä 4:llä tyynyllä, mutta yleensä vain 1 niistä on pään alla, tai parhaassa tapauksessa 0. :lol:

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 15 Elo 2009, 22:32

Trauma kirjoitti:Täälläpäin on kehittynyt myös sellainen outo tapa, että nukkuessani tykkään kasata tyynyt ympärilleni. Nukun siis yleensä 4:llä tyynyllä, mutta yleensä vain 1 niistä on pään alla, tai parhaassa tapauksessa 0. :lol:

Tein tätä joskus puoli vuosikymmentä taaksepäin. Nykyään nukun mieluiten kolmella tyynyllä päällekäin.

Ja tuohon musiikkikirjastoon. Allekirjoitan kaiken.
Joskus olen kuluttanut useitakin tunteja jos huomaan entropian ottaneen vallan musiikkikirjastostani sen järjestelemiseen. Sitten on ihan hiki...
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 15 Elo 2009, 23:24

Aqua vitae kirjoitti:
Trauma kirjoitti:Täälläpäin on kehittynyt myös sellainen outo tapa, että nukkuessani tykkään kasata tyynyt ympärilleni. Nukun siis yleensä 4:llä tyynyllä, mutta yleensä vain 1 niistä on pään alla, tai parhaassa tapauksessa 0. :lol:

Tein tätä joskus puoli vuosikymmentä taaksepäin. Nykyään nukun mieluiten kolmella tyynyllä päällekäin.

Ja tuohon musiikkikirjastoon. Allekirjoitan kaiken.
Joskus olen kuluttanut useitakin tunteja jos huomaan entropian ottaneen vallan musiikkikirjastostani sen järjestelemiseen. Sitten on ihan hiki...

Itse yleensä käytän kahta tyynyä, jotka on taitettu kaksinkerroin. Muuten ei oikein saa unta.

Ja tuleehan noitten biisien nimet aina korjattua, jos ne ovat jotenkin epäselviä.

Avatar
Art
Kummitus
Viestit: 82
Liittynyt: 27 Heinä 2009, 17:27

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Art » 16 Elo 2009, 01:38

Kyllä kait minäkin muutaman keksin, ja nuitten muittenkin kirjoittamien juttujen avulla muistin joitain omia tapojani ym.
Eli:

- Minulla on aina tv samaan aikaan päällä, kun olen koneella. En voi tietenkään seurata tv:tä samalla, mutta jostain syystä sen pitää silti olla päällä. : P
- Käytän sukkia vain koulussa, ja heti kotiin päästyäni otan ne pois. Kesälomalla en varmaan käyttänyt juuri kertaakaan sukkia.
- Nukun aina joko ikkuna auki tai tuuletin päällä, ja yleensä jopa molemmat. Talvella laitan vain patterin melkein nollille, niin pystyn nukkumaan. En siis siedä juuri ollenkaan lämmintä.
- Teen paljon listoja. Joskus teen jopa listan asioista, joita pitää seuraavana päivänä tehdä, tai listan asioista mitä minun pitää kertoa jollekkin, kun tapaan tämän. Eli hyvin outojakin listoja.
- Leukani lonksuu, ja tuntuu kuin se olisi jotenkin pois paikoiltaan. Se on melko vaivaavaa, kun joutuu joskus nukkumaan mennessäkin valvomaan, kun ei tiedä, että miten pitäisi leuka "laittaa"...
- Olen melko vainoharhainen.
- Kärsin melkein koko ajan mitä ihmeellisimmistä kivuista ja vaivoista, joita yleensä ei osaa kukaan selittää...
- Jostain syystä minulle huomautellaan jatkuvasti, että olen laihtunut, vaikka se ei ole todellakaan totta...
-Mielialani vaihtelee hyvin herkästi. Minut saa siis suuttumaan älyttömän helposti, mutta en kyllä jaksa murjottaa kovin kauan. Yhden päivän aikana ehdin helposti käydä läpi melkein kaikki keksityt tunnetilat. :P
"It's completely fake world we live in."

WM_

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja WM_ » 16 Elo 2009, 10:35

Tuli muuten mieleen kun joskus oli juttua niistä vampyyri-foorumeista, kävin etsimässä yhden ja katselin kommentteja, yhdessä aiheessa kaikki postas tällaisia kummallisuuksia kuin täällä, kysyen, olenko vampyyri. Siihen sitten yölliset verenimiät vastasivat mitkä kyvyt vastaavat vampyyriä, mitkä eivät.
Todella kiehtovaa, mutta samalla aika säälittävää :D

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 16 Elo 2009, 22:15

WM_ kirjoitti:Tuli muuten mieleen kun joskus oli juttua niistä vampyyri-foorumeista, kävin etsimässä yhden ja katselin kommentteja, yhdessä aiheessa kaikki postas tällaisia kummallisuuksia kuin täällä, kysyen, olenko vampyyri. Siihen sitten yölliset verenimiät vastasivat mitkä kyvyt vastaavat vampyyriä, mitkä eivät.
Todella kiehtovaa, mutta samalla aika säälittävää :D

+1 tälle.
Eiköhän näistä vampyyrifoorumeista saatu tarpeeksi täälläkin. : D

~ Van Helsing
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja aavenainen » 17 Elo 2009, 16:02

- saan kielen 3:melle "rullalle". laineelle.. -ripset taivutettua ylös silmänympäryksien alle. - osun nenänpäähän kielellä ja se yltää leuan yli alas taivutettuna :D - sormet rutisee aika mahtavasti. - aina kun kävelen kuuluu vaan naps naps ruts ruts:D eli jokainen luu/nivel jne rutisee lähes kokoajan xD jne..
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Zrud » 17 Elo 2009, 16:07

itekkää en voi sietää sukkia en nii millää... kylhä niit tulee ulkona käytettyä ku maiharit o jalas mut. kotona NEVER !
Feel the LOVE

Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 18 Elo 2009, 15:22

Zrud kirjoitti:itekkää en voi sietää sukkia en nii millää... kylhä niit tulee ulkona käytettyä ku maiharit o jalas mut. kotona NEVER !


Noita ihmisiä jotka eivät voi sietää sukkia kotioloissa on muuten yllätävän paljon..
Itse en kuulu heihin, koska jalkani ovat usein aivan jäätävän kylmät, oikeasti. Joskus ne ovat niin kylmät, että jos istuu sohvalla ja laittaa varpaat takapuolen alle lämmittyäkseen, niin takapuoli paleltuu. :shock:
Toisinaan ne ovat taas niin kuumat, että tuntuu kuin ne olisivat tulessa. Eikä edes jäähauteet helpota.

Huuh huono verenkiertoko??
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 18 Elo 2009, 16:23

Tähtiensusi kirjoitti:Huuh huono verenkiertoko??

Sepä se.
Ja sma ongelma täälläkin. Saunassa luo hienoja fiiliksiä jääkylmät jalat.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Art
Kummitus
Viestit: 82
Liittynyt: 27 Heinä 2009, 17:27

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Art » 18 Elo 2009, 21:30

Minunkin jalat on usein hirveän kylmät. Ja sormet kanssa. Kaikki aina ihmettelee miten minulla voi olla niin kylmät kädet. Vaikka muuten olisi hirvittävän kuuma, niin kädet ja jalat on jäässä. : D Ja silti en suostu käyttämään sukkia...
"It's completely fake world we live in."

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Trauma » 18 Elo 2009, 21:38

Art kirjoitti:Minunkin jalat on usein hirveän kylmät. Ja sormet kanssa. Kaikki aina ihmettelee miten minulla voi olla niin kylmät kädet. Vaikka muuten olisi hirvittävän kuuma, niin kädet ja jalat on jäässä. : D Ja silti en suostu käyttämään sukkia...

Minulla taas kädet ovat monesti erilämpöiset. Frenditkin sitä on ihmetellyt, kun toinen on ihan jäätävä ja toinen vähintäänkin normaalilämpöinen. :roll:

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Trauma » 25 Elo 2009, 22:30

Viime aikoina on pitänyt varmistaa moneen kertaan, että kello herättää, ja laittaa herätys uudestaan, melkein aina sen 4 kertaa.

Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 26 Elo 2009, 17:16

Trauma kirjoitti:Viime aikoina on pitänyt varmistaa moneen kertaan, että kello herättää, ja laittaa herätys uudestaan, melkein aina sen 4 kertaa.


Siskollani ihan sama juttu, ja käskee vielä herättämään jos on vielä unessa johonkin tiettyyn aikaan. Pakkomielle vai pelko siitä että herää liian myöhään? :P
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Oudot asiat ja tavat minussa

ViestiKirjoittaja Trauma » 26 Elo 2009, 19:13

Tähtiensusi kirjoitti:
Trauma kirjoitti:Viime aikoina on pitänyt varmistaa moneen kertaan, että kello herättää, ja laittaa herätys uudestaan, melkein aina sen 4 kertaa.


Siskollani ihan sama juttu, ja käskee vielä herättämään jos on vielä unessa johonkin tiettyyn aikaan. Pakkomielle vai pelko siitä että herää liian myöhään? :P

Voi olla vähän kumpaakin. :P Mutta itse teen tuota (onneksi) lähinnä sen takia, että haluan, että se myös varmasti herättää. Voi käsittää kumpana tahansa oikeastaan.


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 42 vierailijaa