slipknotrulez kirjoitti:En juo. Oon vain 13v mutta silti- Ja monet mun luokkatovereista juo. En kyllä itse lähde niiden mukaan. Vähän harmittaa että sen ikäisenä alkavat jo juomaan...
Gitarre kirjoitti:slipknotrulez kirjoitti:En juo. Oon vain 13v mutta silti- Ja monet mun luokkatovereista juo. En kyllä itse lähde niiden mukaan. Vähän harmittaa että sen ikäisenä alkavat jo juomaan...
Itse join ensimmäisen kerran vajaa 13-vuotiaana, nyt on ikää noin 14,5 vuotta.
Ja mikäli sinun ei vielä nyt tee mieli juoda niin odotas vielä pari vuotta, kyllä ne halut sieltä tulevat.Varsinkin mikäli olet sosiaalinen ihminen ja olet paljon kavereidesi kanssa..
Regendos kirjoitti:Ei kannata tehdä siksi, että kaverit tekee, vaan omasta halusta ja mielenkiinnosta. Jos mielenkiintoa ei ole, niin ei sitä tarvitse humaltua.
Aqua vitae kirjoitti:Regendos kirjoitti:Ei kannata tehdä siksi, että kaverit tekee, vaan omasta halusta ja mielenkiinnosta. Jos mielenkiintoa ei ole, niin ei sitä tarvitse humaltua.
Also tämä. Viisas jäsenemme Reg on taas apuna^^
viltsu kirjoitti:Huomaatteko että kirjoitus on vaikeaa humalassa`?
Zrud kirjoitti:Mitäs sää tolla meinaat vihajata???
Regendos kirjoitti:Aqua vitae kirjoitti:Regendos kirjoitti:Ei kannata tehdä siksi, että kaverit tekee, vaan omasta halusta ja mielenkiinnosta. Jos mielenkiintoa ei ole, niin ei sitä tarvitse humaltua.
Also tämä. Viisas jäsenemme Reg on taas apuna^^
Olikohan tämä sarkasmia? Taisin nimittäin laukaista aika itsestään selvän asian ilmoille.
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa