Salezi kirjoitti:Onko nyt niin ettei tupakkatuotteet saa olla esillä esim. kaupoissa? Jos näin on niin huh huh, mitä tämäkin hyödyttää? Ei yhtään mitään - eiköhän sen tupakoinin aloittamisen laukaise jokin aivan muu kuin kaupan kassa.
Noh, en tiedä sen tarkemmin, olisi mukava jos joku voisi tarkentaa onko tämä laki jo astumassa voimaan?
Regendos kirjoitti:Fakta on se, vaikka joskus lopettaisitkin kukaan ei sano, ettetkö aloittaisi uudestaan. Itselläni on ollut jopa lähiaikoina aika kova tarve saada tupakka, vaikka olenkin savutonta elämää viettänyt puolivuotta.
Trauma kirjoitti:Minä en ole henkostakaan vetänyt enää reiluun vuoteen, tosin en polttoaikoinakaan mitenkään aktiivisesti, tai paljoa polttanut muutenkaan.
^^Joillekin toimivat nuo pienet savut juhlan aikana, mutta itse en hyväksy edes niitä. Ne tuntuvat vain olevan se maali, jonka takia ollaan pitkäänkin polttamatta, mutta sitten suodaan itselleen se yksi savuke. Toisilla se on käypä palkinto, mutta minusta siinä on usein kyse "hallitusta riippuvaisuudesta", jossa riippuvuutta kestetään sen 6 - 12 kk, mutta ai että, kun sen jälkeen päästään sauhuttelemaan. Tupakoinnin lopettamiseen pätevä keino, mutta jos se aktiivisesti jatkuu, niin ei ei ei.
Regendos kirjoitti:Trauma kirjoitti:Minä en ole henkostakaan vetänyt enää reiluun vuoteen, tosin en polttoaikoinakaan mitenkään aktiivisesti, tai paljoa polttanut muutenkaan.
^^Joillekin toimivat nuo pienet savut juhlan aikana, mutta itse en hyväksy edes niitä. Ne tuntuvat vain olevan se maali, jonka takia ollaan pitkäänkin polttamatta, mutta sitten suodaan itselleen se yksi savuke. Toisilla se on käypä palkinto, mutta minusta siinä on usein kyse "hallitusta riippuvaisuudesta", jossa riippuvuutta kestetään sen 6 - 12 kk, mutta ai että, kun sen jälkeen päästään sauhuttelemaan. Tupakoinnin lopettamiseen pätevä keino, mutta jos se aktiivisesti jatkuu, niin ei ei ei.
Käsitän sikarin ja tupakan hieman eritavalla. Sikari on tarkoitettu poltettavaksi maun takia eikä sitä hengitetä kehkoihin. Sikarista ei nikotiinia hankita. Tupakka on vain nikotiinia varten.
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa