Tervehdys
Yksityisenä henkilönä minulla on ikää liki 30 ja työelämän tahti tuo osittain seuratoimintaa rasittavia haasteita.
Olen ollut kiinnostunut paranormaaleista asioista siitä saakka kun kuulin ensimmäiset kummitustarinat ja olen uppoutunut ko. aihealueeseen melko intensiivisesti viimeiset 10 vuotta.
Rekisteröidyin paranormaaliblogiin tällä nimimerkillä parisen viikkoa sitten, eli tässä vaiheessa en miksikään foorumiveteraaniksi lähde itseäni kutsumaan.
Edustan Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseuraa ja kyseisen seuran perustajana/tutkijana haen informaatiota/vinkkejä mahdollisista selittämättömien ilmiöiden tapahtumapaikoista esimerkiksi täältä.
OSIT:n tarkoituksena on kerätä tietoa mahdollisista "kummittelukohteissa" (anteeksi kärjistys) ja suorittaa niissä kriittisiä tutkimuksia heti kun lupa-asiat on saatu kuntoon.
Olemme keskittyneet suurimmaksi osaksi Pohjois-Pohjanmaan aluelle ja erityisesti Ouluun (kuten nimikin jo sanoo

), mutta emme katso pahalla muualtakin suomesta tulevia ehdotuksia tutkimuksille.
Jos jollakulla on asiaa minulle tai OSIT:lle, voit ottaa yhteyttä tätä kautta tai sitten eksyä sähköpostin pariin.
Kuten jo aikaisemmin sanoin, kaikki vinkit ja vihjeet mahdollisista kohteista ovat enemmän kuin tervetulleita (sijaintirasistin ominaisuudessa se Oulu on edelleen lähinnä sydäntä, mutta kaikki vinkit kuitenkin kelpaavat).
Niin juu ja kysymyksiin vastaan kun ehdin ja ehdin kun jaksan.