Hyvä Olo

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
HenkiMaailma
Valaistunut
Viestit: 34
Liittynyt: 15 Joulu 2008, 04:46

Hyvä Olo

ViestiKirjoittaja HenkiMaailma » 30 Tammi 2009, 06:28

Tällä foorumilla on olemassa tuo Hyvin Menee -aihe, jossa voi keskustella jostain asiasta missä menee hyvin jne. mutta halusin tehdä tämän keskustelun keskittääkseni keskustelua enemmän Hyvään Oloon yleisellä tasolla.

Itse tykkään kuunnella musiikkia ja olla yhteydessä henkimaailmaan, joka tuo minulle hyvänolon tunteen. Myös toisten ihmisten seura ja auttaminen saa hyvälle mielelle. Tänään on ollut ihmeellinen päivä, kun hyvä olo/rakkaus tuntuu olevan sielussani kokoajan. Tälläkin hetkellä naamani on isossa hymyssä ja nyt-hetki tuntuu mahtavalta.

Sitten on näitä perusasioita, kuten halaaminen ja silittäminen, joka tuo aina rauhallisen ja hyvän olon. Jos sinulla on tyttö-/poikaystävä, niin tehkää yhdessä jotain kivaa. Pyydä vaikka kumppanisi istumaan syliisi, kun olet koneella.

Koska viimeksi olet ollut hyvällä tuulella? Mikä asia saa sinut hyvälle tuulelle? Mitä tykkäät tehdä? Tähän ketjuun voit myös lisätä hyvän olon videoita -ja kuvia. Voitte myös suositella musiikkia ym. joka saa sinut hyvälle tuulelle. Levittäkäämme hyvää oloa. :)

Kuva

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Hyvä Olo

ViestiKirjoittaja Regendos » 30 Tammi 2009, 11:39

Seurustelukumppanin läsnäolo tekee useimmiten todella hyvän olon. Varsinkin tälläiset pienet huomionosoitukset, kuten sukko tai kainaloon kiemurteleminen ovat yllättävän tehokkaita tapoja osoittaa sitä huomiota.

Moni melodinen metallikappale saa minussa heräämään positiivisuutta, varsinkin jos olen energisellä päällä. Tälläinen musiikki tehostaa sitä jo valmista hyvää oloa. Myös hitaat ja tunteikkaat kappaleet toimivat.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Hyvä Olo

ViestiKirjoittaja Wespa » 31 Tammi 2009, 06:34

Musiikki, ihmisten auttaminen, läheisyys, harrastukset ja laiskottelu saavat aina hyvälle mielelle.

Tietysti myös kaikenlaiset eläimet ovat hellyyttäviä:
Kuva
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
HenkiMaailma
Valaistunut
Viestit: 34
Liittynyt: 15 Joulu 2008, 04:46

Re: Hyvä Olo

ViestiKirjoittaja HenkiMaailma » 16 Helmi 2009, 06:11

Tämä video sai hyvälle tuulelle. :)


Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Hyvä Olo

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 17 Helmi 2009, 01:45


Paras hyvän olon biisi ikinä. Vaikka ei tämä ketju tällaisia varmaan kestä. (Offtopik, I mean)

//En saanut youtube painiketta toimimaan?

Toimii kun poistaa turhat tekstit (esim. &feature_releated) linkin perästä tai kopsaa sen linkin alkuperäisen osoitteen sieltä oikeasta olevasta laatikosta. Sitten vaan linkki kehiin ja youtubenappia painamaan foorumilla. - Wespa
Viimeksi muokannut Wespa, 18 Helmi 2009, 16:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Video näkymään. :)
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

blood
Alieni
Viestit: 111
Liittynyt: 13 Tammi 2009, 16:22

Re: Hyvä Olo

ViestiKirjoittaja blood » 27 Helmi 2009, 19:13

En oikein muista milloin minulla oli oikeasti hyvä olo, onnellinen olin viimeksi yli vuosi sitten. Silloin minulla oli poikaystävä, ja entiset kaverit eivät olleet alkaneet juomaan tosissaan. Mutta nyt hyvä olo tulee siitä, kun saan olla yksin kotona.

Avatar
Aevis
Valaistunut
Viestit: 25
Liittynyt: 06 Loka 2008, 09:20

Re: Hyvä Olo

ViestiKirjoittaja Aevis » 27 Helmi 2009, 21:53

Musiikki on se asia, joka minut tekee todella onnelliseksi ja jota ilman en voisi elää. : ) Musiikki mitä kuuntelen riippuu hyvin paljon siitä sen hetkisestä fiiliksestä. Tällä hetkellä minun tekee mieli kuunnella jotain rentouttavaa ja "sulavaa" musiikkia, joten pasteanpa tänne teidänkin kuultavaksi biisin, jota kuuntelen nyt:

Viimeksi muokannut Wespa, 28 Helmi 2009, 16:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Video näkymään. :)
I'm not a pyro. I just like to watch it BURN!

Avatar
EileenMay
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 10 Maalis 2009, 07:49
Paikkakunta: jumalan selän takana :D

Re: Hyvä Olo

ViestiKirjoittaja EileenMay » 30 Maalis 2009, 10:35

meidän hauvat on asia joka tekee mut iloiseksi, ilman niitä olisin varmaan synkkä koko ajan :lol:
ja hevoset ja ratsastus kun tuntee saavuttavansa jotain ku onnistuu jossain tehtäväs . :lol:


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa