Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Gitarre » 13 Tammi 2009, 18:20

^^ Aijaa olit tyttö, luulin sinua kokoajan pojaksi.... ;D
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Mist
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 13 Tammi 2009, 00:10

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Mist » 13 Tammi 2009, 18:53

Gitarre kirjoitti:^^ Aijaa olit tyttö, luulin sinua kokoajan pojaksi.... ;D


Jaa siis minua vai seuraavaa? :P
Valo ja pimeys. Kumpikaan ei voisi olla käsitteellisesti olemassa ilman toista.
Ilman valoa, ei ole pimeyttä. Ilman pimeyttä ei ole valoa.... Vai olisiko sittenkin?

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Gitarre » 13 Tammi 2009, 19:17

Bloodia :) Mutta tervetuloa teille molemmille tänne foorumille! Toivottavasti viihdytte!
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Mist
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 13 Tammi 2009, 00:10

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Mist » 14 Tammi 2009, 01:14

Mjoo... Mä vaa ajattelin kun tuolla toisella foorumilla missä pyörin yleensä viestin edessä oleva "^^" tarkoittaa ei edellistä vaan sitä edellistä :P Mutta hymiö tais olla : DD

Kiitoksia kuitenkin :)
Valo ja pimeys. Kumpikaan ei voisi olla käsitteellisesti olemassa ilman toista.
Ilman valoa, ei ole pimeyttä. Ilman pimeyttä ei ole valoa.... Vai olisiko sittenkin?

blood
Alieni
Viestit: 111
Liittynyt: 13 Tammi 2009, 16:22

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja blood » 14 Tammi 2009, 17:06

Gitarre kirjoitti:^^ Aijaa olit tyttö, luulin sinua kokoajan pojaksi.... ;D

no nyt tiedät

zed
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 15 Tammi 2009, 10:04

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja zed » 15 Tammi 2009, 10:12

Terve!

Eli oon zed, irkistä löytää kyseisellä nickillä tai kun usein se on varattu eikä köyhällä ole varaa laitteisiin ( :( ) niin voi olla myös zed_.
Eli oon 17-vuotias mies tai poika, miten haluut, Turusta. Eckeröstä kotoisin jossa asuskelinkin 10 vuotta.

Hmm.. Paranormaali-blogille löysin Valokaapelimiehen kanavalistan kautta ja paranormaalius kiinnostaa niin eksyin kannulle jonka kautta saiteille ja nyt piti sitten vihdoin tännekin rekisteröityä.

Jeps.. Eipä tässä kai muuta. Jos tulee asiaa niin Comraterna[at]wippies.com tai irkissä @ zed / zed_ nii saa kiinni!

Eipä muuta, moi.
zed is the King!

Avatar
Saagai
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 09 Loka 2008, 18:10

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Saagai » 13 Helmi 2009, 20:10

Hai täältäkin, päätimpäs pienen tietoboksin itsestäni, jos jotakuta kiinnostaá, millainen mörkö tällä ruudun synkemmällä puolella asustaa...

Olen Tampereen lähistöllä asusteleva, tällä hetkellä 13-vuotias tyttö, joka on kiinnostunut pääasiassa ehkäpä koirien kanssa sekoilemissesta(mm. TOKO sakemannini kanssa + pienimuotoinen kenneltoiminta äitini kanssa), piirtämisestä, musiikista(tai sen kuuntelusta, minkäänlaisia soittotaitoja minulla ei ole, ikävä kyllä) ja paranormaaleista asioista.

Yliluonnollisista asioista minua kiinnostaa eniten kaikenlaiset mytologiat, taru(eläime)t ja kummitukset. UFO:t kiinnostavat toki myös, mutta reilusti vähemmän kuin ''maanpäälliset'' paranormaalit ilmiöt. Myös spiritismi ja muunlainen henkien kanssa yhteyteen pääseminen kiinnostaa kovasti, mutten ole itse koittanut toistaiseksi minkäänlaista yhteyteen pyrkimistä, mitä nyt joitakin lasin liikuttelemisia ystävien kanssa lähinnä vitsinä, mutta eipä toiminut, kavereiden pistäessä koko juttu leikiksi.

Piilomainontana mainittakoot, että minulla on kotisivut, http://www.freewebs.com/saagaintaide/ , josta minut saa parhaiten kiinni, jos jollekin asiaa tulevaisuudessa tulisi~. Ja yksityisviesti-toimintokin on nerokas keksintö.

:demonbunny:

Avatar
Mercs
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 14 Helmi 2009, 06:15
Paikkakunta: Rauma

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Mercs » 17 Helmi 2009, 07:01

Kirjoitan pienen infokatsauksen itsestäni. Olen 21 vuotias (T)raumalainen nuorimies. Harrastuksiini kuuluvat pääasiassa metallimusiikki (Vanha ja ääripäät), Kevin Smithin elokuva ja oheistuotanto (Clerks, Mallrats, Jay and Silent Bob jne.) kuvataide sekä metsästys. Yleisiin toimintatapoihini luokittelen oravanpyörästä pakenemisen, jonnekin kauas pois. Tuolla tarkoitan siis matkustelemista.

Paranormaalit ilmiöt ovat asia joista olen ollut pienestä pitäen kiinnostunut. Lähimpänä tulee näistä varmasti mytologiat, kummitustarinat, taivaankappaleet ja oudot (sukupuuttoon kuolleet?) eläimet. Asiaan liittyvältä asenteeltani olen skeptikko, ja sen sorttinen heppu joka kieltää kaikkien omituisten videoiden ja muun materiaalin paranormaaliuuden. Syynä ehkä se, etten ole yhtä kertaa enempää omituisia asioita elämäni aikana kokenut, ja sekin yksi kerta oli varmasti harhanäky. Olen lisäksi ateisti ja jumalienkieltäjä. Olen nähnyt niin monen uskonnon haittapuolet omin silmin, etten halua sekaantua itse moisiin. Jos johonkin uskon, niin itseeni ja Savannin jumala Tapioon :evil: .

Avatar
Ismolapsi
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 19 Helmi 2009, 14:38
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Ismolapsi » 19 Helmi 2009, 15:29

hei (: Olen ismolapsi, tänävuonna 15w naantalista. Ja mitäs tässä, olen paranormaaliblogia lukenut päivittäin jo 2vuotta, ja kiinnostunut näistä asioista. Enmä oikeen muuta keksi mitä kannattaisi tähän raapustaa. :--D

Avatar
bablou
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 16 Helmi 2009, 13:10
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja bablou » 20 Helmi 2009, 12:46

Hei ja hyvää päivää porukat.

Elikkä siis, olen uusi käyttäjä, mutta olen kyllä lukenut näitä foorumeita ikuisuuksia. Nyt vain on sellanen fiilis että omia kokemuksiani on pakko päästä teidän kanssanne jakamaan.

Avatar
EileenMay
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 10 Maalis 2009, 07:49
Paikkakunta: jumalan selän takana :D

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja EileenMay » 11 Maalis 2009, 07:33

Moi vaan! Olen 18-vuotias, pian 19-vuotias tyttö täältä Pohojanmaalta :) Kummituksista oon aina ollut kiinnostunut. Sydäntä lähellä on myös kaikki George.A.Romeron tuotokset. :) (ja tietty myös koirat ja hevoset) :angel2:

Avatar
SaippuakauppiaS
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 12 Maalis 2009, 20:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja SaippuakauppiaS » 14 Maalis 2009, 18:56

Moi. Olen 18 vuotias miespuolinen henkilö Helsinkistä, suhtaudun yliluonnolliseen "I want to believe" asenteella, tähän mennessä mikään ei ole vielä oikein saanut minua vakuutettua vaikka jonkinlaisia omakohtaisia kokemuksia onkin.
Olisihan tämä maailma paljon kiinnostavampi paikka jos keijukaisia ja tonttuja ym. poukkoilisi täällä ympäriinsä :D .
Olen kiinnostunut/haaveilen paranormaalin "metsästyksestä" ja "urban exploring" tyyppisestä toiminnasta.
Swift as a turtle, deadly as a butterfly.

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Trauma » 19 Maalis 2009, 23:09

Kappas, tämäkin foorumi on jälleen pystyssä. En ole käynytkään sen jälkeen, kun foorumi päivitettiin, enkä edes jaksanut seurailla tilannetta, mutta aktiivisesti alan jälleen käymään. Kannattaisi ehkä joku hotlinkki laittaa suoraan etusivulle... minäkin hakemmalla sain hakea foorumin esille. :roll:

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Regendos » 19 Maalis 2009, 23:29

Sitä varten on kirjanmerkit, vink vink.

Avatar
WalkoinenWoima
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 20 Maalis 2009, 06:29

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja WalkoinenWoima » 20 Maalis 2009, 08:18

:alien3: Huomenta.

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Trauma » 20 Maalis 2009, 15:41

Niin on, mutta kuinka moni käyttäjä ylipäätään tietää tämän foorumin olevan hengissä? Ajattelin siltä kannalta, että hekin löytäisivät tänne takaisin helpommin, katsoessaan sattumalta sivua. Tosin useimmat käyttävät myös blogia, jonka kautta tännekin pääsee, kun vähän päätään käyttää.

DoupleV
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 27 Maalis 2009, 19:34

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja DoupleV » 27 Maalis 2009, 19:38

Moro! Olen 13vuotias Tamperelainen ja olen kiinnostunut kaikesta paranormaalista. Älä kuitenkaan anna iän hämätä! ;)

Demon hunter
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 29 Maalis 2009, 17:49

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Demon hunter » 29 Maalis 2009, 20:48

HUOMENTA. joo mie oon 16v poikka itä-suomest ja rekiteröidyin tälle foorumille koska on tullu koetuu kaikee yliluonnollista...

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 29 Maalis 2009, 21:24

Tervetuloa kumpainekin. Toivottavasti seura viihdyttää.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Navras
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 30 Maalis 2009, 02:53
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Navras » 31 Maalis 2009, 00:04

Tervehdys!

Olen jokseenkin kummallisuuksia kokenut, kuullut ja nähnyt opiskelijatyttö Jyväskylästä. Jo pidemmän aikaa on pitänyt tännekin rekisteröityä mutta se on vaan sitten aina jäänyt syystä tai toisesta. Ilo liittyä skeptiseen seuraanne.
"Let the might of your compassion arise to bring a
Quick end to the flowing stream of the blood and tears."


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa