blood kirjoitti:Oon niin onnellinen kun noíta bändejä mitä kuuntelen sanotaan wnbhevibändeiksi, ja minua wnbhevariksi.
Ihmiset pitävät itseään truu hevareina kun kuuntelevat bändejä joita ei muut (massat) eivät kuuntele. Hevarin/metallistin tekee minusta asenne, pienimuotoinen musiikkitietämys ja intohimo musiikkiin (ja musiikin luomiseen). Festareilla käyminen ei ole välttämätöntä, mutta kaikista musiikinjanoisimmat käyvät niillä.
Noniin, eli sinulla oli isoveli auttamassa!
Mercs kirjoitti:Ja sanon suoraan, että olen hiton ylpeä ja iloinen siitä!
Toivon kuitenkin että ymmärtäisit puritaaneja olevan ihan mistä genrestä tahansa, esim. meikäläisellähän ei olisi mitään mahdollisuutta alkamaan kinata esim. WoW pelaajan kanssa WoWista, emojen kanssa emorockista tai hippien kanssa ganjanpoltosta. Eihän minulla ole noista mitään kokemusta.
np. Rompeprop - As She Licks My Only Ball
slipknotrulez kirjoitti:SLIPKNOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gitarre kirjoitti:Tekisi mieli sanoa että kyseinen bändi on täysin massateini paskaa, mutta empäs sano....
Tonza133 kirjoitti:Gitarre kirjoitti:Tekisi mieli sanoa että kyseinen bändi on täysin massateini paskaa, mutta empäs sano....
Niinpä. Mikään ei voita eppuja...
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa