Hai täältäkin, päätimpäs pienen tietoboksin itsestäni, jos jotakuta kiinnostaá, millainen mörkö tällä ruudun synkemmällä puolella asustaa...
Olen Tampereen lähistöllä asusteleva, tällä hetkellä 13-vuotias tyttö, joka on kiinnostunut pääasiassa ehkäpä koirien kanssa sekoilemissesta(mm. TOKO sakemannini kanssa + pienimuotoinen kenneltoiminta äitini kanssa), piirtämisestä, musiikista(tai sen kuuntelusta, minkäänlaisia soittotaitoja minulla ei ole, ikävä kyllä) ja paranormaaleista asioista.
Yliluonnollisista asioista minua kiinnostaa eniten kaikenlaiset mytologiat, taru(eläime)t ja kummitukset. UFO:t kiinnostavat toki myös, mutta reilusti vähemmän kuin ''maanpäälliset'' paranormaalit ilmiöt. Myös spiritismi ja muunlainen henkien kanssa yhteyteen pääseminen kiinnostaa kovasti, mutten ole itse koittanut toistaiseksi minkäänlaista yhteyteen pyrkimistä, mitä nyt joitakin lasin liikuttelemisia ystävien kanssa lähinnä vitsinä, mutta eipä toiminut, kavereiden pistäessä koko juttu leikiksi.
Piilomainontana mainittakoot, että minulla on kotisivut,
http://www.freewebs.com/saagaintaide/ , josta minut saa parhaiten kiinni, jos jollekin asiaa tulevaisuudessa tulisi~. Ja yksityisviesti-toimintokin on nerokas keksintö.